Şeful GM: ”Mi-aş dori să le văd pe Adam şi Cascada în showroom-urile din SUA”
Dan Akerson, CEO-ul General Motors, a declarat că ar dori să vândă modelele Adam şi Cascada şi pe piaţa din SUA, în cadrul reprezentanţelor Buick.
Dan Akerson, actualul CEO al General Motors, a declarat că modelele Adam şi Cascada ar fi potrivite în portofoliul Buick, anunţă AutomotiveNews. Potrivit lui Akerson, aceste modele ar fi perfecte atât pe piaţa din SUA, cât şi pe piaţa din China, servind marca Buick atât din punctul de vedere al diversităţii portofoliului, cât şi în ceea ce priveşte plusul de imagine adus de acestea.
"Cascada este o decapotabilă scumpă, care ar necesita modificări numeroase pentru a fi potrivită pentru piaţa din SUA. Acest lucru adaugă atât costuri, cât şi complexitate", explica Steve Girsky, vicepreşedinte General Motors, la prezentarea lui Opel Cascada, derulată în cadrul Salonul Auto de la Geneva. Reprezentanţii GM nu s-au prezentat în ceea ce priveşte adaptarea lui Adam pentru piaţa din Statele Unite ale Americii, modelul fiind un potenţial competitor al lui Fiat 500 şi Smart ForTwo, două modele care au cucerit deja inimile publicului american.
În ciuda declaraţiilor care neagă debutul lui Cascada sau Adam pe piaţa din SUA, cei de la Buick sugerează în continuare lansarea de modele noi în perioada următoare. Mark Reuss, preşedintele GM North America, le-a spus celor de la AutomotiveNews că Buick este pregătit pentru "ceva special", fiind anunţate trei posibilităţi: o decapotabilă, un coupe sau o berlină care să devină vârf de gamă. În prezent, gama Buick include mai multe modele preluate de la Opel, printre care se numără Insignia şi Mokka.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Apropo de Buick, tocmai a implinit 110 ani, un articol cu toata istoria marcii n-ar fi rau. Revenind la stire, ce fel suna "gama Buick cuprinde mai multe modele Opel", suna trist.