Șeful PSA estimează noi fuziuni în industria auto: “Unii producători nu vor supraviețui”

Publicat marţi, 17.11.2020 14:46 de Paul Cosma

Carlos Tavares, șeful grupului PSA, se așteaptă la mai multe fuziuni la nivelul industriei auto în contextul investițiilor masive în mașini electrice și crede că unii producători nu vor supraviețui acestei tranziții în următorul deceniu.

Uniunea Europeană va anunța verdictul său cu privire la fuziunea dintre PSA și Fiat-Chrysler până cel târziu în data de 2 februarie 2021. Autoritățile europene au reluat recent investigația în acest caz după ce au cerut și primit informații suplimentare din partea celor două entități.

Surse citate de agenția Reuters au transmis că FCA și PSA vor primi în curând “undă verde” pentru formarea Stellantis în mod oficial, care va deveni al patrulea cel mai mare producător auto din lume. 

Vorbind pe acest subiect, șeful grupului PSA spune că se așteaptă ca industria auto să-și continue “consolidarea” cu alte fuziuni, pe fondul investițiilor masive în dezvoltarea și producția de mașini electrice.

Carlos Tavares este de părere că unii producători auto nu vor supraviețui acestei tranziții în următorul deceniu. El a subliniat că PSA nu va mai investi în dezvoltarea mașinilor tradiționale în contextul promovării “mobilității curate”.

Grupul Stellantis, care va rezulta în urma fuziunii dintre PSA și Fiat-Chrysler, vrea să renunțe la mai multe branduri și modele și să reducă numărul fabricilor, demersuri ce vizează piața din China, potrivit declarațiilor recente făcute de un reprezentant al părții franceze.

Via Reuters

  • Edikkk, miercuri, 18.11.2020 10:55

    Păi cu maşinile electrice scăpăm de o tonă de probleme ale maşinilor termice Apoi dacă motorul electric şi bateria duc 1 milion de km maşinile vor fi mult mai fiabile şi deci mult mai puţin cumpărate de noi pe durata vieții unui om Şi atunci în loc să se producă x milioane maşini pe an se vor produce jumătate

  • tirtristu', miercuri, 18.11.2020 11:52

    doar tiristii au nevoie de 1.000.000 km. Cine naiba tine atata o masina?