Șeful Renault: “Versiunile de serie ale lui Bigster vor aduce vânzări anuale de un milion de unități”
Versiunile de serie ale conceptului Bigster, care vor fi vândute sub brandurile Renault, Dacia și Lada, vor aduce vânzări anuale de un milion de unități, potrivit declarațiilor pline de optimism făcute de Luca de Meo, șeful grupului francez.
Prezentat în urmă cu o lună, conceptul Dacia Bigster se anunță a fi un SUV poziționat deasupra lui Duster, cu motorizări hibride și multe elemente din plastic reciclat.
SUV-ul ar putea fi construit prin costuri similare producerii unui model de segment B, întrucât Alianța oferă numeroase sinergii în materie de platforme și motoare. Mai exact, Dacia va construi un model de segment C, folosindu-se de platforma CMF-B, pe care o găsim pe Logan și Sandero.
CEO-ul Renault, Luca de Meo, a declarat că Bigster va avea versiuni de serie “distincte” sub brandurile Renault, Dacia și Lada, însă acestea vor avea “componente comune în proporție de 85%”.
Șapte versiuni de serie pentru trei branduri vor rezulta din conceptul Bigster, producția lor urmând să fie realizată în 4 fabrici, potrivit lui de Meo.
Șeful Renault spune că versiunea de serie pentru Dacia se va adresa clienților din mediul rural din Estul și Vestul Europei.
Via Automotive News
-
Dănuț Alin Niță, miercuri, 10.02.2021 13:23
Estimare vînzare 1mil.buc pentru 3 branduri ...??? :::))) Ps: un coteț domnule :)))
-
flo, miercuri, 10.02.2021 13:30
zise danut alin p__a
-
alex_cu_a_mic, miercuri, 10.02.2021 14:14
Cu un pret adecvat ar putea vinde 1 milion pe an dar e destul de greu. Cu actuala burdusire a masinilor cu tehnologie si electricitate si umflarea preturilor, masinile ieftine mai simple si mai practice, au viitor.
-
pai da, miercuri, 10.02.2021 15:08
@alex_cu_a_mic Din pacate tot ce inseamna electrificare nu este ieftin (deocamdata), ceea ce rezuma urmatoare chestie: in curand toate masinile noi se vor scumpi. Ma rog, pentru clasa premium nu e o problema, dar actualele masini de clasa medie si de jos ca sa mai poata fi vandute vor fi pline de tehnologie , ceea ce inseamna pret in plus. Si nu vorbim de o anume marca.... Asa ca pe viitor masinile noi vor fi mai scumpe, dar pentru noi romanii care luam masini SH deocamdata nu o sa fie o problema....
-
Fulga Cosmin, miercuri, 10.02.2021 15:33
85% componente comune . Adică calitatea foarte slabă, mult plastic, mult zgomot in habitaclu, tablă subțire, motor cu consum de ulei, etc Oare cînd se vor rezolvă aceste defecte ??? Vor mărire prețului de vînzare raport calitate/preț lasă de dorit !!! Hoooooo
-
pai da, miercuri, 10.02.2021 15:53
@Fulga Cosmin Domnule, fa un sondaj de piata sa vezi cat costa o masina noua hibrida, nu cred ca pretul este sub 20.000Euro fara ajutor de la stat. Ma rog una cat de cat decenta este cam 30mii (nu punem ajutorul de stat de la noi, pentru ca unele tari nu ofera sa de mult ca la noi). Si legat de ajutor, eu nu o sa fiu convins ca acel ajutor o sa fie oferit mereu, o sa vina o zi cand nu se mai da.... Daca o suma de 30K euro vi se pare accesibila, asta e... Pe viitor nu o sa vedeti masini noi ieftine in Europa.. Deocamdata masinile electrice nu sunt gandite pentru exploatare de 15 ani, cam dupa 10 ani o dam la recilat, caci bateria nu prea se schimba , sau daca se schimba costa destul de mult si nu cred ca renteaza.
-
Edikkk, miercuri, 10.02.2021 19:34
poate nu conştientizează unii dar dezvoltarea României a fost făcută şi de Dacia, în special Dacia Logan ! Mult mai bune decât 1300 sau nova..... Da, nu sunt Porsche dar nici multe mărci nu sunt. Fiind partea de eco buy Dacia rămâne termică şi cu Bigster va avea un mare succes !
-
dorin, joi, 11.02.2021 10:24
Fraierii din est , africa , america latina, nu au parte de decat de facaturi , si baietii destepti umplu buzunarele. Luati, baieti , luati la Kg. Nu aveti voi nevoie de 5 stele euroncap, garantie coroziune la tabla 12 ani si motoare turbo injectie directa 120-150 Cp. Luati cu gaz.
-
Robert, joi, 11.02.2021 10:32
@dorin Ai dreptate frate - suntem o colonie cu forța de muncă ieftină. ATÂT. Siguranță și calitatea serviciilor angajaților Dacia sunt zero.
-
Feisbuceala La Max, joi, 11.02.2021 10:37
O masina RECICLATA :) Pretul va fi tot RECICLAT ? :)))
-
Edikkk, joi, 11.02.2021 10:50
măi Dorin, nu trebuie acuzaţi oameni nevinovaţi Nu e vina celor din Est că sunt săraci, apoi evoluăm. Este o mare diferenţă faţă de Dacia 1300 (Renault 12 sau 16 parcă), Logan primele ediţii şi Dacia Duster de azi. NU sunt BMW, dar totuşi 6 miliarde de oameni nu îşi permit Mercedes, BMW Faptul că suntem în curtea Germaniei şi ne-a umplut de SH-uri bășite de ei, şi uite avem şi noi BMW mai ieftin ca Loganul dar cu 300.000 km, nu înseamnă că ne permitem de nouă. Sunt pro electrice dar nu cu forţa. Sunt pro taxe poluare dar nu subjugatoare Sunt pro mediu dar nu ajutoare la bogaţi de 10.000€
-
Edikkk, joi, 11.02.2021 10:56
Apropo vina este a Germaniei !!! România interbelică era MARE şi o ducea foarte bine ! Producătoare de petrol PENTRU EA, de grâne PENTRU EA, chiar exista şi Malaxa, căi ferate, podul de la Cernavodă.... Şi naziştii ne-au atras cu forţa întrun război care nu l-am vrut ca apoi să vină sovieticii şi care au măcelărit Estul.... şi după război încă 50 de ani cu comunismul.... Dacă nu era Germania nazistă, nu ne ocupa Rusia sovietică şi noi, România eram ca în Vest.
-
dorin, joi, 11.02.2021 11:20
@Edikkk- Nu am acuzat oamenii nevinovati ! Poate asteptam sa-mi schimb si eu rabla din curte cu un Logan nou si frumos ! Am vazut despre ce este vorba. Crezi ca atunci cand se va materializa desenul in realitate , va fi o masina de 5 stele cu garantie 12 ani la coroziune si motoare Renault care le folosesc pe masinile lor ? Sa dea Domnul ! Multumesc.
-
@edikk, joi, 11.02.2021 11:51
La istorie si gramatica ai cele mai mari lipsuri. Macar esti bun de troleala.
-
dorin, joi, 11.02.2021 12:09
" La istorie si gramatica ai cele mai mari lipsuri. Macar esti bun de troleala." Multumesc.
-
dCi, joi, 11.02.2021 22:12
Mai Edi tu ai auzit de TESTAMENTUL LUI PETRU CEL MARE?
-
Edikkk, vineri, 12.02.2021 04:03
Măi deceii dvs ştiţi că este dovedit că acest testament nu a existat, este un fals ?? Problema este că această petardă a prins la mulţi ruşi, cu cât mai extremişti, cu cât mai kgb-işti cu atât mai mult ? Şi mai proşti.... Ştiai că din acest motiv rusificarea Rep. Sovietice Moldova a fost cea mai dură, mai cruntă din tot spaţiul sovietic? Din toate republicile sovietice? De aceea Rusia cea mai întinsă ţară din lume, iar ca URSS imensă, şi-a dorit o fâşie din România??? Pentru că au vrut neapărat să testeze rusificarea unui popor latin, ca astfel când imperiul va fi din Pacific până în Atlantic, să ştie dacă pot rusifica Franţa, Spania, Portugalia. Imperiul răului - Rusia. Celălalt - China. Sunt multe de vorbit şi ce reprezintă fiecare (din acestea două şi apoi fiecare ţară) PS deci ce experimentul Piteşti, uitaţi-vă la Rep. Moldova, unde în Transnistria există încă .... Sovietul Suprem!!!??! Iar acum 10 ani, Rep Moldova era dominată de Partidul Comunist!!!???! Lucru care nu mai exista în nicio ţară ex URSS !!! Experimentul rusificării
-
dCi, vineri, 12.02.2021 08:09
Nu mi spui o noutate... dar daca am fi fost neutri in ww2 iar noi am fi avut alta soarta legat de urss ... imi pierd timpul vb cu tine la fel ca despre subiectul mașini electrice vs diesel ... știut fiind faptul ca in condițiile date urss a avut in România cel mai mare procent de dominare din tot fostul bloc comunist
-
Edikkk, vineri, 12.02.2021 13:55
Meai dci, eu încerc în general să fiu decent cu lumea şi foarte rar jignesc direct sau gratuit dar de-alde "imi pierd timpul vb cu tine" .... chiar şi când nu ne contrazicem tu ai aşa o ură gratuită Ai probleme dle dci, rezolvă le că e păcat PS da, înafara URSS, blocul comunist non sovietic, România a avut comunismul cel mai dur Graniţa între fraţi (RO MD) devenind astfel cea mai dură, crudă, dureroasă
-
Ion, vineri, 12.02.2021 14:15
Pînă la urmă francezii de la Renault , trimt inginerii din România la școală în URSS ....unde am ajuns cu globalizarea ???? :)))
-
dCi, vineri, 12.02.2021 18:47
Precedentul comentariu era o întrebare pt edi ... nicidecum o afirmație...
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
Dacia pentru țăranii din est da,asta este dacia voastră