Șeful Volkswagen anunță “pași strategici” până la sfârșitul anului: “Trebuie să transformăm o colecție de branduri valoroase într-o companie digitală”
Grupul Volkswagen trebuie să se schimbe pentru a rămâne relevant într-o eră digitală și a mașinilor electrice, potrivit CEO-ului Herbert Diess, care a anunțat “pași strategici” în acest sens până la sfârșitul anului. “Trebuie să transformăm o colecție de branduri valoroase într-o companie digitală,” a explicat șeful VW.
Mașinile trebuie să rămână conectate cu clienții, să ofere noi servicii și facilități în fiecare săptămână sau chiar în fiecare zi. Declarația îi aparține lui Herbert Diess, directorul general VW, care consideră că producătorul german trebuie să treacă printr-o transformare pentru a ține pasul cu vremurile.
“Volkswagen trebuie să se schimbe. De la o colecție de branduri valoroase, trebuie să ajungem la o companie digitală care operează milioane de dispozitive de mobilitate la nivel global,” a spus Diess acționarilor într-o adunare generală online.
Șeful VW spune că vor fi făcuți “pași strategici” în acest sens până la sfârșitul anului, fără să ofere alte detalii. Declarațiile lui Herbert Diess vin să alimenteze informațiile potrivit cărora grupul VW ar putea să vândă branduri precum Lamborghini, Bugatti sau Ducati.
În cadrul întâlnirii, Markus Duesmann, șeful Audi și cel care se ocupă de cercetare și dezvoltare în grupul VW, a spus că nu va mai trece mult timp până când vom vedea o motocicletă electrică dezvoltată de Ducati.
Întrebat despre posibila vânzare a brandului Lamborghini, directorul financiar Frank Witter a spus că Volkswagen nu comentează pe marginea speculațiilor respective.
Via Reuters
Si Man,vor sa vanda si Man-ul.Ce se stie sigur, Vw inchide fabrica Man din Steyr,Austria,da afara 2400 de angajati si o relocheaza, o parte in Polonia si Turcia. Astia sunt "pasii strategici" nh gargara cu branduri valoroase digitale.