Shelby Supercars promite să detroneze recordul lui Veyron Super Sport
Shelby Supercars intenţionează să dea naştere unui supercar capabil să doboare recordul de viteză stabilit de Bugatti Veyron Super Sport: 431 km/h.
Atunci când Bugatti a anunţat că a reuşit să dea naştere unui supercar capabil să atingă 407 km/h şi să doboare astfel recordul de viteză pentru o maşină de serie, mai mulţi constructori au decis să nu stea cu mâinile în sân. După lungi eforturi, abia în 2007 a sosit un concurent pe măsură, în persoana celor de la Shelby Supercars, care au reuşit să atingă 411 km/h cu modelul Ultimate Aero TT.
Bugatti a preluat provocarea şi a lansat în urmă cu câteva zile Veyron Super Sport, versiunea supremă a unicului său model, capabilă să dezvolte 1200 de cai şi să atingă o viteză maximă de 431 km/h, omologată deja de Cartea Recordurilor.
Shelby Supercars felicită Bugatti dar continuă războiul şi anunţă că se gândeşte deja la un rival. Proiectul unui model de serie mai rapid ca Veyron SuperSport îl va avea ca protagonist pe celebrul designer Jason Castriota. Pentru a putea depăşi recordul stabilit de subsidiarul grupului Volkswagen, americanii trebuie să vină cu ceva mai multă putere sau cu o masă totală substanţial redusă.
via | autoblog
-
schumi, joi, 08.07.2010 20:52Top Speed record...
Gata, incepe nebunia stabilirii recordului de viteza pt o masina de strada. Sa speram ca nu se va lasa si cu accidente fatale.
-
@Hadouken, joi, 08.07.2010 21:47
wow! ai vazut testat veyron-ul si altfel decat in linie drepta? esti tare!
-
wholiviapart, joi, 08.07.2010 22:34
Mi se par penibile marcile astea care se trezesc intr-o dimineata ca ha,da' de ce sa nu facem si noi,cat de greu poate fi,vorba lui J.Clarckson.Ar trebui sa-si vada de treaba,n-o sa se poata ridica niciodata la statutul unui Bugatti.Americanii sa stea in banca lor,oricum o sa faca o jucarie din plastic prea scumpa.Sunt sigur ca,daca ar vrea cineva sa dea 1 milion de euro pe o masina ar alege un Bugatti.
-
Hadouken, joi, 08.07.2010 22:35
da... poate daca ai cauta putin, ai gasi si tu. Learn to google.
-
NeoGalaxy, joi, 08.07.2010 23:00Eternal Ferrari Fan
Comic o sa fie doar atunci cand cineva (cercetatorii) vor descoperi un scut (sa zicem) care nu face decat sa desparta aerul din fata masinii (la sa zicem 2m in fata ei) si face un fel de bula in jurul masinii. Se studieaza chestia asta de vreo 10 in aviatie... pentru ca si acolo au ajuns la niste limite tehnologice si peste Mach 3.2 la avioanele de lupta nu prea au mai scos nimic (le excludem pe cele extraatmosferite ca SR-71 si nu stiu ce MIG da?). Atunci sa vedeti ce viteze vor scoate... pentru ca se modifica singurul factor care chiar conteaza si a calei valoare scade cu patratul vitezei :) (orice viteza, in principal viteza maxima teoretica se foloseste, pe care oricum nu o atinge, dar ajuta calculele :P).
-
Hadouken, joi, 08.07.2010 23:17
mai bine nu vorbi decat sa spui prostii. Cea mai mare viteza atinsa in interiorul atmosferei este 9.6 Mach. Cel mai important criteriu este puterea. "scutul" de care zici tu nu are logica, pentru ca aerul din jurul lui tot ar trebui deviat - pentru a devia scutul. Ai prins tu ceva acolo, dar se refera la posibilitatile atingerii unei viteze mai mari de 300.000 km/s si este o varianta pur teoretica. SR-71 este un avion "atmosferic"
-
NeoGalaxy, vineri, 09.07.2010 00:41Eternal Ferrari Fan
O sa fiu politicos si o sa spun doar atat: - in principal avioanele zboara intre troposfera si stratosfera ( intre 10-45 km sunt motoarele stratosferice sau extra-atmosferice, nu am zis spatiu cosmic). - SR-71 nu este un avion atmosferic pentru ca daca era, zbura si la 100km deasupra solului... unde ardea... probabil neuronii tai pentru ca acolo nu mai exista atmosfera oricum. -SR-71 este un avion stratosferic, implicit extra-atmosferic (termentul suna ciudat stiu, dar atmosfera se imparte in 4 staturi din niste motive foarte clare). - "scutul" de care vorbesc eu, nu are nici o treaba cu viteza luminii in vid, pentru ca nu stiu de mijloace de propulsie cu masa infinita inca. - "scutul" asta este un sistem (nu conteaza sub ce forma) care invaluie avionul (vehicolul) nu pentru a atinge viteza luminii sau peste ci pur si simplu pentru a scapa vehicolul de caldura degajata de strapungerea aerului la viteze mari, unde apar fenomene de dilatare, cresc fortele de apasare asupra materialelor si asa mai departe) - "scutul" asta sparge aerul din fata vehicolului si il desparte intr-un arc (sub forma de con ca suna mai frumos) daca vrei, deasupra si dedesubtul vehicolului, asta implicit duce la folosirea unui motor care nu este atmosferic adica nu foloseste aer atmosferic pentru combustie. La inaltimi peste 40-50km densitatea aerului scade logaritmic si combustia devine imposibila (sau putin probabila) - coeficientul de aerodinamicitate, creste cu inversul patratului vitezei (scade cu patratul vitezei). Conteaza si puterea dar de la un anumit factor in sus, puterea necesara creste exponential, fapt inca imposibil de atins de motoarele cu combustie atmosferica (adica orice motor folosit pana acum de umanitate). Ies din disctuei ramjet-urile, scramjet-urile, motoarele ionice si varianta pe propulsie laser (impropriu spus motoare).
-
NeoGalaxy, vineri, 09.07.2010 00:44Eternal Ferrari Fan
Ah si sper ca nu ai crezut ca ma stresam cu cine produce cel mai rapid automobil. Pana la Mach 1, automobilele (cele experimentale nu prea sunt automobile nu?, si nu gasesti sare peste tot :) mai au mult... iar avioanele mai au mult pana la prima viteza spatiala (mai grav este ca sunt 3 si sunt mari diferente intre ele).
-
BMW, vineri, 09.07.2010 01:44@nebuni
431 , Interesant pentru ce asa viteza daca toata europa inafara de GERMANIA e limitata la 130 km/h ????? In Germania sa fie zi cu soare trafic putin ii dai vreo 330-maxim vreo 350 , dar 430 km/h e o nebunie . Recorduri pentru prosti care traiesc in USA si au limita pe Freeway 65mph sau 104km/h , dar umba cu masini cu motoare de 4.5 - 6.5 litri , o lume debila .
-
dice, vineri, 09.07.2010 02:07@bmw
nu e vorba de utilitatea acestor masini;este vorba de marketing
-
Lamborghini, vineri, 09.07.2010 10:09
cate din masinile care vor depasi Veyron la Top Speed vor avea confortul si fiabilitatea mai bune ca ea ?
-
schumi, vineri, 09.07.2010 11:42@Lamborghinii
... si cate vor avea pretul ei ? :D.
-
allkbob, sâmbătă, 10.07.2010 02:58fiabilitate
de faibilitate la veyron nu se poate spune inca, deoarece aproape toate modelele produse nu trec de 5000 - 10000 km parcursi pana in prezent. pretul garanteaza fiabilitate, dar trebuie demonstrata..
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
viteza nu va fi atat de greu de doborat - in termeni relativi, desigur. Mai multi caluti, masa mai mica => viteza mai mare. Faci modelul in cateva exemplare pe an si voila.. cea mai rapida masina de serie. Inteleg desigur ca o asemenea fapta este deosebit de greu de realizat si sunt multe variabile si factori ce trebuie luati in seama. Ideea e ca Bugatti reuseste treaba asta, asigurand conditii de lux, confort si performante pe circuit, nefiind doar un muscle care de linie dreapta. De apreciat totusi performanta celor de la SSC cu Ultimate Aero TT... pentru ca au fost singurii.