Și mai multă diversitate: Renault Captur primește o cutie manuală pentru motorul 1.2 TCe de 120 de cai

Publicat joi, 09.06.2016 14:27 de Bogdan Mirică

Renault diversifică și mai mult gama actualului Captur prin oferirea unei cutii manuale împreună cu motorul pe benzină 1.2 TCe de 120 de cai putere. Alături de această configurație, francezii introduc și o ediție specială, Captur Wave.

Succesul actualului Captur a depins în mare parte și de multitudinea de versiuni existente pe piață. De asemenea, micul crossover francez este ușor de configurat și personalizat.

În spiritul aceleiași flexibilități, Renault caută să diversifice și mai mult gama de opțiuni a modelului prin introducerea unei cutii manuale alături de unitatea pe benzină de 1.2 litri și 120 de cai putere. Până acum, motorul TCe nu putea fi comandat decât cu o transmisie automată EDC cu dublu ambreiaj.

Alături de noua configurație, Renault introduce și o ediție specială a noului Captur, botezată Wave și disponibilă mai întâi în Franța. Modelul este disponibil în patru culori de caroserie (Pearlescent White, Platinum Grey, Pacifique Blue și Marine Fume Blue), combinate cu un acoperiș negru.

Pachetul exterior este completat de jante Explore de 17 inch, de linii albastre aplicate pe acoperiș și pe oglinzile laerale, de inserții cromate la interior și de cusături albastre la nivelul bordului și a fețelor de uși.

Bazat pe nivelul de echipare Intens, noul Captur Wave este disponibil cu un sistem multimedia R-Link Evolution și cu o cameră de marșarier. Ediția specială Captur Wave va fi disponibilă pe toate versiunile de motorizare din gamă.

  • 8, joi, 09.06.2016 14:28

    Dae EDC-ul nu-i disponibil ?

  • @8, joi, 09.06.2016 22:07

    Te ocupi doar de deschiderea articolelor si de comentat? Nu le citesti? "Până acum, motorul TCe nu putea fi comandat decât cu o transmisie automată EDC cu dublu ambreiaj."

  • Andy, vineri, 10.06.2016 00:37

    @8 Pana acum venea doar cu EDC-ul in versiunea de 120 cp. Unii poate vor sa faca o economie sau le place sa mestece ca in oala...cu manuala. Personal nu vad de ce ai alege o manuala in detrimentul uneia cu dublu ambreiaj, mai ales ca la Renault nu-s atat de scumpe ca la VW.