Skoda a prezentat SUV-ul decapotabil Sunroq: conceptul a fost dezvoltat de elevii din Mlada Boleslav pe baza lui Karoq
Skoda a publicat prima fotografie oficială cu conceptul Sunroq. SUV-ul decapotabil a fost dezvoltat de 23 de elevi din cadrul centrului de studiu Skoda din Mlada Boleslav și are la bază modelul de serie Karoq.
Skoda a inițiat un program inedit prin care a permis unor elevi să-și exerseze talentul la design pentru realizarea unui concept. Programul a început în urmă cu cinci ani, iar în 2018, elevii implicați în acest proiect au fost îndrumați să realizeze o versiune cabrio a SUV-ului Karoq. Anul acesta, 23 de elevi cu vârste cuprinse între 17 și 18 ani au fost implicați în program.
Noul concept a fost botezat Sunroq, iar numele a fost ales în urma unor sugestii primite din partea fanilor pe diferite platforme de social media. În plus, cel care a propus denumirea "Sunroq" a fost invitat de Skoda să-i întâlnească pe cei 23 de elevi și să conducă prototipul pregătit de aceștia.
Conceptul Sunroq păstrează dimensiunile versiunii de serie a SUV-ului Karoq, însă garda la sol este mai mică, ca urmare a faptului că elevii au utilizat amortizoarele disponibile pe Octavia RS. Îndepărtarea plafonului a avut de asemenea numeroase efecte: portierele au fost ajustate, hayonul a fost desenat de la zero, iar sistemul de evacuare a fost înlocuit cu unul nou. Prin schimbări au trecut și montanții, dar și barele de protecție față și spate.
Conceptul Skoda Sunroq dispune de un motor pe benzină de 1.5 litri TSI care permite o accelerație de la 0 la 100 km/h în 8.4 secunde și o viteză maximă de 204 km/h.
În 2014, studenții Skoda au prezentat un concept cu două locuri dezvoltat pe arhitectura lui Citigo. Un an mai târziu, am făcut cunoștință cu un pick-up bazat pe Fabia, iar în 2016, studenții au pregătit un coupe derivat din Rapid Spaceback. Anul trecut, elevii centrului de studiu din Mlada Boleslav au prezentat Skoda Element, un buggy electric născut tot din citadinul Citigo.
Centrul de studiu Skoda include 13 programe diferite, iar în prezent, 900 de elevi urmează aceste cursuri.
spatele masinii? si dincolo de marketingul ieftin un lucru e de apreciat....copii aia pun mana pe o unealta si construiesc ceva. La noi pe cand niste scoli profesionale de maistri, lacatusi, matriteri etc??