Skoda dă asigurări că nu se transformă într-un brand low-cost: "Designul modern, spațiul și funcționalitatea nu se vor schimba"
Skoda susține că nu se va transforma într-un brand low-cost și că va păstra "designul modern, spațiul și funcționalitatea" modelelor sale, după apariția informațiilor că brandul se va concentra pe piețele est-europene.
Grupul Volkswagen a anunțat săptămâna trecută că intenționează să introducă o serie de schimbări majore pentru cel puțin două dintre brandurile sale, ca parte a planurilor de a se diferenția mai ușor.
Astfel, oficialii Grupului Volkswagen au afirmat că Skoda ar putea deveni un brand axat mai mult pe piețele est-europene
Cu toate acestea, într-un mail intern trimis angajaților, Bernhard Maier, CEO-ul Skoda, a dat asigurări că acest lucru nu se va petrece, chiar dacă există discuții despre repoziționarea brandului.
"Revizuirea poziționării brandului este una dintre sarcinile de bază ale departamentului de strategie pentru o corporație multi-brand. Este un proces normal. Valori brandului pentru spațiu, funcționalitate, raport calitate-preț și designul modern nu se vor schimba în viitor", a precizat Meier.
Prin repozitionarea mărcii Skoda, Grupul Volkswagen intenționează să reducă concurența directă dintre constructorul de la Mlada Boleslav și Seat.
Producătorul spaniol ar urma să ofere modele cu prețuri mai mari, iar una dintre idei este că Seat să preia numele brandului de performanță Cupra, pentru a se adresa și clienților mai pretențioși care sunt însă circumspecți în privința brandului Seat.
Via Automotive News
Da pe naiba! Ce era Skoda cu prima generatie Octavia sau primele 2 generatii Superb! Concurau cu lejeritate VW! Acum design anost fara personalitate , nici macar scaunele nu mai ofera acel suport ergonomic cum era odata!