Skoda Fabia Combi Scoutline: o versiune dedicată ieșirilor în teren accidentat

Publicat vineri, 09.10.2015 13:25 de Bogdan Mirică

Skoda extinde gama Scoutline odată cu introducerea versiunii pentru teren accidentat și pe actualul Fabia Combi. Modelul beneficiază de mai multe modificări estetice.

După ce am văzut noul Rapid Spaceback Scoutline în vara acestui an, Skoda ne oferă un nou produs din această gamă. Este vorba despre noul Fabia Combi Scoutline, varianta break a modelului subcompact. Cum era și normal, varianta Scoutline modifică substanțial aspectul exterior, oferindu-i familistului un aer ceva mai sportiv și un look care îl recomandă pentru ieșirile în teren accidentat.

Deși nu vine cu tracțiune integrală sau cu o suspensie ceva mai ridicată, Fabia Combi Scoutline adoptă elemente de protecție din plastic pentru partea inferioară a caroseriei, spoilere noi și panouri argintii pentru protecția șasiului. Carcasele oglinzilor au devenit și ele argintii, iar caroseria se bucură acum de inserții de culoare neagră. Pe acoperiș au apărut bare de amarare, iar clienții pot opta între jante de 16 inch Rock sau de 17 inch Clubber.

Noul Skoda Fabia Scoutline poate fi comandat cu trei unități pe benzină, de 75, de 90 și de 120 de cai putere, însă există și opțiunea unor agregate diesel: de 75, 90 și 105 cai putre. Toate motorizările oferite în compania noului Fabia Combi Scoutline respectă normele de poluare Euro 6 și nu sunt afectate de scandalul Dieselgate.

  • benzina, 110 cp, vineri, 09.10.2015 13:45

    nu cred ca 120...

  • someone, vineri, 09.10.2015 14:03

    asa stiam si eu , ca in gama fabia normala, cel mai puternic motor pe benzina e 1.2 de 110. sau poate acest motor e editie speciala pt scout

  • mog, vineri, 09.10.2015 15:07

    fara softul minune, 1.6 tdi euro6 scoate doar 105cp amarati. altii au 160...

  • Andy, vineri, 09.10.2015 15:16

    @mog 110 cp din 1.6 euro 6, nu 105 ca vechiul euro 5 care avea si sofr-ul pe el (deci probabil reali vreo 80-90). Altii au 160 din 1.6 insa cu doua turbine. Vezi Honda pe CR-V. Insa acolo vorbim de alte preturi si de alte pretentii fata de Skoda in general si de Fabia in special. Normal poti scoate 130 cp dintr-un diesel de 1.6 fara mari probleme. Vezi Renault. Opel are chiar 1.6 la 136 cp.

  • S, vineri, 09.10.2015 15:27

    Mi se pare cam nefolositor aceasta versiune. Este masina mica, este inghesuita si cam ingursa, imediat o rastorni cu un pachet din asta :))

  • mog, motorul, vineri, 09.10.2015 15:57

    diesel la Fabia are in acest moment 1,4 l (1422cmc), nu 1,6 l. Insa din pacate , doar 3 cilindri.

  • tyd, vineri, 09.10.2015 18:02

    scoda exista de la octavia in sus.......astealalte, TOATE, sunt mult sub logan

  • eee, vineri, 09.10.2015 18:19

    bun, au mai pus niste plastice si cer mai multi bani. Strategie vw. Vanzi niste motoare extrem de slabe la preturi exagerate pentru ca e masina nemteasca.

  • puteri mari din cilindree mica, vineri, 09.10.2015 21:18

    Honda CRV cu motorul de 1.6 si 160 CP are numai probleme. Sunt o multime de posesori care se plang de filtrele DPF si vor sa dea masinile inapoi. Cautati pe net sa vedeti "fiabilitatea" noului CRV cu motorizarea asta.

  • LUCCI, vineri, 09.10.2015 21:36

    Ha, ha ,ha! Ce imi place sfarsitul ultimei fraze!!!!!! Deja incepe spalarea creierelor!!!

  • cobe, vineri, 09.10.2015 23:47

    Stirea este interesanta,insa incompleta.Unde poate fi comandata aceasta versiune? si ce preturi are?.Sau este doar un zvon?.Ar fi o problema daca ar avea aceeasi garda la sol cu varianta normala,dar se poate remedia eventual la reprezentanta marirea ei cu pana la 4 cm.

  • dan, sâmbătă, 10.10.2015 18:29

    Cum poate cineva sa compare Skoda cu Dacia.Am vazut skode din anul 2001 fara pic de rugina,motor 1,4 16v,86cp,dar am vazut si Dacii din 2005 1,6 8v 90cp cu rugina pe la pasajul rotilor si nu numai.Cand zici ca Skoda fabia combi este sub Logan strugurii sunt prea acri,n-asa?

  • fan, luni, 04.04.2016 19:18

    Nu se poate,datele privind garda la sol expuse aici nu sunt corecte.M-am interesat la un dealer si mi-a comunicat ca Skoda Fabia combi are 14cm garda la sol,Skoda Fabia combi cu pachet drumuri grele are 15,5cm garda la sol,iar Skoda Fabia combi scoutline are,pentru ca se vinde deja in cateva tari(Germania, Polonia s.a) o garda la sol cu siguranta mai amare cu cel putin 2cm peste 15,5cm.