Skoda sponsorizează din nou Turul Franţei
Skoda este din nou sponsorul principal al Turului Franţei. Constructorul ceh de automobile este în cel de-al nouălea an de sponsorizare consecutivă a acestui eveniment, urmând să furnizeze o flotă de 110 vehicule pentru ediţia 99 a Tour de France.
Skoda va sponsoriza Turul Franţei şi în ediţia 2012. Constructorul ceh este pentru cea de-a noua oară consecutiv sponsorul principal al acestui eveniment, iar ediţia 2012 este numărul 99 în calendarul Tour de France. Pentru a susţine această competiţie prestigioasă, cei de la Skoda vor trimite o flotă de 110 vehicule în Franţa, cele 110 unităţi urmând să prezinte gama Skoda în întregime, de la Citigo la Superb.
Ediţia 2012 a Tour de France aşteaptă aproximativ 15 milioane de spectatori pe pe traseu şi două miliarde de telespectatori. Din acest punct de vedere, doar Cupa Mondială de Fotbal şi Jocurile Olimpice atrag mai mulţi spectatori, ceea ce face sponsorizarea Turului Franţei o afacere pentru Skoda în materie de promovare. Turul Franţei a demarat pe 30 iunie în Liege, iar finish-ul este programat pe Champs-Elysees, în Paris, pe 22 iulie, după un traseu de 3.479 kilometri.
Cei de la Skoda se identifică cu evenimentele pe două roţi graţie faptului că povestea lor de succes a debutat în 1895 cu producţia de biciclete. Skoda este a treia cea mai veche marcă de automobile din lume care este încă activă, iar reprezentanţii constructorului din Mlada Boleslav sunt încântaţi de oportunitatea de a sponsoriza acest eveniment pentru a noua oară la rând.
Via Newspress (înreg.)