SpeedFactory a creat cel mai rapid Dodge Charger din lume

Publicat miercuri, 03.02.2010 12:54 de Sebastian Toma

Cel mai rapid model realizat pe platforma Chrysler LX/LC din lume este un Dodge Charger de 900 CP, care a fost modificat de tunerii americani de la SpeedFactory.

Tunerii americani de la SpeedFactory au dezvoltat o versiune modificata a lui Dodge Charger 426 Hemi care poate sa faca o cursa de 402 metri in doar 9.453 secunde. Acesta este cel mai rapid model construit pe o platforma Chrysler LX/LC din lume. Aceasta platforma este utilizata de Dodge Chargerm Magnum si Challenger, dar si Chrysler 300 C. Astfel, tunerii americani pretind ca au stabilit un nou record mondial cu acest model.

Versiunea SpeedFactory a lui Dodge Charger 426 este echipata cu un motor V8 Hemi care beneficiaza de un compresor Vortech V7 YSI si ofera un total de 900 CP. Interiorul acestui model a fost eliminat pentru reducerea masei totale a lui Charger la 1.700 de kilograme. Elementul interesant la acest model este ca pastreaza o mare parte din elementele standard ale lui Challenger, singurele modificari fiind facute la diferential si la transmisie, care pot sa suporte chiar si 1.000 de cai putere. Compresorul mecanic cu care este echipat acest model poate sa suporte pana la 1.200 CP cu o eficienta de 78%.

Tunerii de la SpeedFactory nu au dezvaluit pretul pachetului de performanta pe care l-au dezvoltat pentru Dodge Charger 426. Modelul a primit si o suspensie intarita, care ajuta pilotul sa pastreze traiectoria pe cursele de accelerare extrem de rapide. Recordul celor de la SpeedFactoy a fost inregistrat pe pista South Georgia Motorsports Park, iar viteza la terminarea cursei de 402 metri a fost de 233.966 km/h.

Via | WorldCarFans

  • Crysty, miercuri, 03.02.2010 13:10
    Xerox

    Vedeti ca la aceasta stire, site-ul 4tuning a publicat-o inaintea voastra!

  • mircea, miercuri, 03.02.2010 13:12
    @Crysty

    Nu e niciun concurs :) Oamenii de la 4tuning se ocupa exclusiv de asa ceva. Sa ramana asta singura stire pentru ei si toata lumea e fericita :) Merci.

  • Ivanoff, miercuri, 03.02.2010 15:41
    Ce "tziganeala"...

    Mare tziganeala,in stilul caracteristic US... Iar pt tine Crysty,altceva mai inteligent chiar nu ai gasit sa commentezi? Nu te tzine nimeni cu japca pe Automarket! Si pastarand aceeasi idee,tu abia acum ai observat metoda "copy"/"paste" ce se poarta pe la ai nostri editori? Nu ca ar fi vreo problema,insa ma mira sa te vad asa surprins si bucuros totodata ca i-ai prins. Durerea c m mai mate e alta:anume ca sa traduca din japoneja e mai greu pt editorii nostri si atunci producatori grei la nivel mondial raman ne mediatizati,asta e o mare problema,dar poate se va rezolva si asta odata si odata si odata si....................

  • mowgli, miercuri, 03.02.2010 18:49
    copy&paste

    daca e vorba doar de copy&paste, hai frate fiecare sa ne facem cate o redactie! ce ziceti? sa-i facem concurenta domnului Mester nu? Hai, ne bagam pe felie, eu stiu engleza, mai vreau o asiatica de 1.65 cu bust generos, 50kg fara obligatii si maxim 25 de ani pentru placeri nebanuite in traducerea articolelor scrise in japoneza.Cele interesate sa ma contacteze la viitoarea redactie.

  • mircea, miercuri, 03.02.2010 18:52
    @mowgli

    :)

  • AndreiRN, miercuri, 03.02.2010 21:46
    Invidie

    Multi rosi de invidie pe aici.

  • Lache, luni, 08.02.2010 13:13
    Cutu,cutu

    Unde-i pudelul,ca sa vada bestia?