Speedtail este cel mai rapid McLaren de serie de până acum: hypercar-ul hibrid a depășit bariera celor 400 km/h

Publicat marţi, 24.12.2019 10:18 de Cornel Șocariciu

McLaren a finalizate testele cu Speedtail. Hypercar-ul hibrid a devenit cel mai rapid McLaren de serie, viteza de top înregistrată de Speedtail fiind de 403 km/h. Producătorul britanic a demarat deja producția primelor exemplare, livrările urmând să înceapă în februarie 2020.

La finalul anului trecut, McLaren a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Speedtail. Modelul face parte din gama Ultimate Series și este descris drept cel mai rapid McLaren de serie de până acum.

În 2019, inginerii, piloții și tehnicienii McLaren au organizat o serie de teste pentru finalizarea lui Speedtail. Acum, oficialii McLaren au anunțat că testele s-au încheiat, iar rezultatul obținut în ultima sesiune a fost unul excelent: pe aerodromul din cadrul Kennedy Space Centre din Florida, McLaren Speedtail a atins o viteză maximă de 250 mile/oră (403 km/h). Astfel, Speedtail a devenit cel mai rapid model de serie produs de McLaren până în prezent.

Pentru a se asigura că totul funcționează corect, Kenny Brack, pilotul McLaren, a repetat de 30 de ori testul pentru viteza de top alături de prototipul XP2.

"Speedtail este o mașină extraordinară care ilustrează perfect atât spiritul McLaren, cât și determinarea noastră de a stabili noi standarde în segmentele supercar și hypercar", a declarat Mike Flewitt, CEO-ul McLaren.

Imediat după încheierea testelor, McLaren a demarat producția lui Speedtail. Conform oficialilor constructorului britanic, livrările vor începe în luna februarie a anului 2020.

Doar 106 exemplare Speedtail vor fi produse, iar conform reprezentanților McLaren, toate acestea au fost deja rezervate înainte de prezentarea oficială din 2018.

  • netam-nissan, marţi, 24.12.2019 11:09

    are proportii de crocodil parca dar daca uratenia e pretul vitezei mai bine lipsa

  • dany, marţi, 24.12.2019 12:20

    mie mi se pare frumoasa, are ceva din masinile din fosta grupa C de la Le Mans

  • f, marţi, 24.12.2019 15:22

    2 etrieri de frana pe o roata?

  • zarnesteanu, marţi, 24.12.2019 16:14

    O masina din asta se cumpara in primul rand pentru colectie, apoi performante si frumusete. De acord, la banii astia trebuie sa si arate deosebit. Dar deosebitul asta sta in ochii privitorului/cumparatorulu si tocmai asta o face sa iasa din tipare. Ca e frumoasa, ca-i urata, banalitatea e cea mai rea la clasa asta. Mie mi se pare ca spatele aduce cu Corvette Sting Ray din anii 63-65. Bineinteles, cu vreo juma de metru mai lunga decat trebuie, dar ... aduce :) De data asta imbinarea placutului cu utilul e un pic trasa de par, dar pana la urma si asta face parte din "farmec". :)

  • mircea badea, miercuri, 25.12.2019 02:41

    spre Mamaia cat prinde?

  • someone, miercuri, 25.12.2019 11:49

    @ f: ca bine zici hans, in poza 10, pe spate se vad clar 2 etriere de frana. how come mc?