Spyker a dezvaluit noul C8 Aileron Spyder

Publicat luni, 17.08.2009 11:11 de Sebastian Toma

Spyker C8 Aileron Spyder a debutat la Pebble Beach, cu o luna inainte de prezentarea publica de la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul este echipat cu un motor V8 de provenienta Audi, care dezvolta 405 CP.

Olandezii de la Spyker au prezentat noul C8 Aileron in versiunea Spyder inainte de debutul de la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul a fost prezentat la editia 59 a Concursului de Eleganta de la Pebble Beach. Productia noului supercar exotic de la Spyker va debuta la mijlocul anului 2010, dar pretul acestuia nu a fost inca anuntat.

Noul C8 Aileron Spyder este echipat cu un motor V8 de 4.2 litri, de provenienta Audi, care dezvolta 405 CP si ofera un cuplu motor maxim de 480 Nm la 3.400 rpm. Unitatea de 4.2 litri il ajuta pe Aileron Spyder sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 4.5 secunde, pe cand viteza maxima a modelului este de 300 km/h. Noul model al constructorului olandez de nisa poate fi echipat atat cu o transmisie manuala cu sase trepte, cat si cu o cutie de viteze automata de la ZF, tot cu sase rapoarte. Propulsia este realizata exclusiv prin intermediul rotilor din spate, iar diferentialul are un sistem de alunecare limitata, care ofera tractiune optima in orice situatie.

Spyker C8 Aileron beneficiaza de o constructie din aluminiu, care ii confera o masa extrem de scazuta. Acoperisul retractabil electro-hidraulic este de tip soft-top si poseda o luneta din sticla. Caroseria poate fi vopsita in una din 16 culori disponibile, pe cand acoperisul soft-top poate fi vopsit in opt nuante. Interiorul poate fi si el vopsit in 14 nuante. Optional, clientii Spyker pot alege si alte nuante, daca nu sunt multumiti de gama oferita in acest moment.

Inginerii Spyker au modificat suspensia lui C8 Aileron pentru a oferi o manevrabilitate mai buna, iar confortul din habitaclu a fost ridicat la un alt nivel prin micsorarea zgomotului la rulare. Vibratiile au fost si ele reduse la minim, gratie imbunatatirilor operate la nivelul trenului de rulare.

Via | WorldCarFans

  • undeercover, luni, 17.08.2009 13:56

    Nulla tenaci invia est via - pt cei perseverenti nici un drum nu este de netrecut Masina arata WOW, mai ales cu contrastul asta tare intre gri metalizat caroseria si portocaliul asta tipator. E foarte frumosa.

  • Undercover, luni, 17.08.2009 14:00

    nu com va rog lipsa unor litere, sau din contra abundenta unora :) postez pe fuga intre mai multe activitati. regret faptul ca nu exista o optiune de editare. bafta mare 2all

  • enoeht, luni, 17.08.2009 15:32
    Nu stiu cum de supravietuiesc cei de la Spyker

    Daca as avea banii lui Bill Gates si pasiunea pentru masini a lui Jay Leno, nu as cumpara nici macar o masina de la ei. Arata ingrozitor, de parca ar fi desenate de Jean Paul Gaultier.

  • gtrazvan, luni, 17.08.2009 17:56
    @enoeht

    Ramai la manelele tale.

  • Stelian_Opincariu, luni, 17.08.2009 22:28

    Verry boring...........

  • Steli, marţi, 18.08.2009 08:57
    intr-adevar WOW

    Chiar ca WOW. Masina (... ma rog supermasina) arata superb- GT adevarat. Sper sa introduca si motorizari mai puternice (sau evolutii ale motorizarii de 4.2).