SsangYong vine cu un SUV nou la Frankfurt

Publicat joi, 18.08.2011 15:09 de Sebastian Toma

Marca SsangYong a început să-şi revină graţie lui Korando, iar inginerii coreeni au dezvoltat un nou SUV, numit XUV 1, care va fi adus la Salonul Auto de la Frankfurt într-o versiune pre-serie.

SsangYong se pregăteşte să-şi mărească gama cu două modele noi, ambele urmând să debuteze la Salonul Auto de la Frankfurt de luna viitoare. Exponatele vor reprezenta versiunile de pre-serie ale modelelor pe care le prefigurează, iar unul dintre ele este încă învăluit în mister. Celălalt exponat se numeşte XUV 1 şi a fost prezentat într-o serie de imagini teaser care nu ne arată prea multe detalii.

SsangYong XUV 1 va fi un SUV compact cu forme sportive, care va avea o gardă la sol ridicată şi o siluetă similară. Conceptul SsangYong SUT, care prefigurează modelul XUV 1, avea o lungime de 4.98 metri şi era echipat cu un motor diesel de 2.0 litri, ce furniza 155 CP şi 360 Nm, oferit deja în gama Korando.

Marca SsangYong a revenit în România, noul importator al brandului sud-coreean urmând să fie New Kopel Group. AutoItalia, anteriorul importator al mărcii, pierde astfel drepturile de reprezentare a mărcii în România, New Kopel devenind unicul importator al SaangYong în România. Livrarea primelor maşini va începe în ultimul trimestru al anului 2011. Primele două modele SsangYong pe care New Kopel la va oferi în România sunt SUV-ul Korando şi pickup-ul Actyon Sport. Primul showroom în care pot fi admirate modelele mărcii va fi Union Motors Otopeni, urmând ca în următorul an să asistăm la deschiderea a 10 noi centre dedicate SsangYong în toată ţara.

Via | Autoblog.it

  • Anonim, joi, 18.08.2011 16:28
    Şăţh

    =))

  • Anonim, joi, 18.08.2011 16:29
    again

    http://www.youtube.com/watch?v=scfjMtNK_U8&feature=related

  • Stelian_Opincariu, vineri, 19.08.2011 10:25

    SsangYong este pe drumul cel bun! Felicitari!

  • Leo, luni, 22.08.2011 21:38
    Bravo Coreea

    Cum pot coreenii sa faca masini fiabile la preturi de bun simt, iar nemtii nuuuu ? Daca tot se fabrica , de ex. in Mexic / Rusia unele modele Volswagen, de ce nu a scazut si preturile daca mana de lucru este la jumatate ? ori bmw care isi fac cablajele in RO, iar mercedes placutele de frana la fel ? Oare e chestie de brand sau de propriul buzunar ? In fine, la acelasi praf nu merita o nemteasca cu niste dotari sub bunul simt la un pret putin peste 20.000 E (compartiv cu o coreeana.....sa nu uitam ca si honda,respectiv, toyota tot asa au inceput acum cca 50 de ani si....prezentul ne arata ca se poate).