Stellantis își va schimba strategia de electrificare în funcție de opinia publică
Carlos Tavares, șeful Stellantis, a anunțat că grupul multinațional este dispus să-și schimbe strategia către un viitor electrificat. Acest lucru se va întâmpla dacă se va schimba opinia generală despre mașinile electrice la nivel politic.
La fel ca toți producătorii majori, Stellantis dorește să devină un brand complet electric până în 2030, în Europa. Pentru asta, grupul multinațional pune în funcțiune planul său Dare Forward 2030, prin care toate mărcile grupului vor fi 100% electrice în 2030 în Europa. În același timp, planul prevede ca mașinile electrice să reprezinte 50% din vânzările grupului în Statele Unite până în același an.
Cu toate acestea, planul poate suferi modificări în viitorul apropiat. În cadrul unei întâlniri la uzina italiană de la Mirafiori, Carlos Tavares, șeful Stellantis, spune că grupul multinațional este pregătit să-și schimbe această strategie. Asta se va întâmpla dacă „opinia politică și publică va tinde către mai puține mașini electrice”. Aici, Tavares face aluzie la viitoarele alegeri europarlamentare și la alegerile prezidențiale din SUA. Ambele scrutine vor avea loc anul viitor.
„Este posibil ca politica să fie altfel atunci”, a declarat Tavares. „Una din sarcinile mele este să pregătesc compania pentru condiții noi. Avem planuri pregătite pentru asta”, a mai adăugat șeful grupului multinațional.
Recent, Stellantis a dezvăluit și un nou plan de a lansa 7 modele electrice noi și accesibile. Toate vor fi bazate pe noua platformă Smart Car, văzută inclusiv la noua generație Citroen C3, lansată mai devreme în această toamnă.
via Carscoops
De ce-ar lua în considerare o astfel de schimbare ? Nu există așa ceva, viitorul este 110% electric .