
Stellantis readuce la viață divizia de performanță SRT
Stellantis a reînființat divizia de performanță SRT, care s-a implicat în dezvoltarea unor modele de performanță precum Dodge Challenger, Charger și Viper. Brand-ul de performanță va lucra asupra unor noi modele sportive pentru mărcile americane din cadrul grupului multinațional.
După o mică perioadă de pauză, Stellantis a readus la viață divizia de performanță SRT, cunoscută anterior pentru implicarea sa în dezvoltarea unor versiuni mai puternice pentru modele Dodge, Chrysler și Jeep. Odată cu reînființarea acestui nume, SRT se va ocupa de lansarea unor noi modele de performanță pentru mărcile americane din cadrul Grupului Stellantis.
Cel care va conduce divizia de performanță, fondată inițial în 1989, va fi Tim Kuniskis, actualul CEO al mărcii Ram și directorul mărcilor americane din cadrul Stellantis. Deși SRT a fost oficial reînființat de către Stellantis, divizia de performanță nu a dispărut. Până în prezent, doar un singur model poartă sigla diviziei de performanță, acesta fiind Dodge Durango SRT Hellcat, un model lansat în 2020.
Din informațiile de până acum, se pare că SRT își va respecta tradiția și va dezvolta noi modele de performanță cu motoare termice. Potrivit Stellantis, mașinile care vor purta emblema SRT „vor împinge limitele puterii, aerodinamicii, manevrabilității și tehnologiei, atât pe stradă, cât și pe circuit.”
Deocamdată nu se știe care va fi primul model nou ce va purta sigla SRT. Este foarte probabil ca noul model, oricare ar fi el, să aibă un motor V8 HEMI.
via Motor1
Asta-i din ciclul: E totusi rău să fii tăntălău, chiar si pentru un interval de timp determinat. O dilema cu care ma confrunt: O duzina de motoare electrice montate pe un BEV de performanta surclaseaza facil in rafinament o unica unitate V12, nu ?!? .....Sau nu-s de-ajuns o duzina ?!? ...Sau, cine stie, sunt excedentare?!? @Mihăiță Rogu-te, am nevoie de certitudini!