STI modifică Subaru Legacy 2.5GT

Publicat sâmbătă, 12.06.2010 13:38 de Cornel Șocariciu

STI a lansat în Japonia o ediție limitată a lui Subaru Legacy. Atat sedanul, cât și break-ul nipon au suferit câteva modificări estetice și de performanță.

STI, divizia de tuning a constructorului Subaru, a prezentat în Japonia viziunea proprie asupra lui Legacy. Atât sedanul, cât și versiunea break a lui Legacy au "suferit" câteva modificări estetice și de performanță. La exterior, tunerii japonezi au redesenat spoilerul față al ambelor versiuni, au modificat spoilerul spate al sedanului, iar versiunea break a primit un eleron discret.

La interior, Subaru Legacy a primit o tapiserie din alcantara "asezonată" cu piele naturală, cusături de culoare roșie, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele, scaune sport și covorașe cu logo-ul STI. În ceea ce privește modificările mecanice, Subaru Legacy a primit un set de suspensii de proveniență Bilstein și un sistem de evacuare sport.

Din toată această ecuație a japonezilor nu puteau lipsi jantele din aliaj de aluminiu. Acestea măsoară 18 inch și au fost încălțate cu anvelope de 225/45. Creația tunerilor de la STI va fi produsă în doar 600 de exemplare, fiecare unitate urmând să scoată din portofelul clienților 38.000 de euro.

Via | Subaru

  • Ripper, sâmbătă, 12.06.2010 16:23
    Frumos

    Ce ciudat suna Legacy STI. Parca daca nu e Impreza WRX-STI degeaba... Oricum arata foarte bine, nu mi-ar fi rusine cu asa ceva :-"

  • Florin, sâmbătă, 12.06.2010 16:37
    GENIAL!!!

    E absolut mortala "masinuta"!!! arata foarte bine si e demna de denumirea STI si la banii aia...scuza-ma, orice BMW sau Audi sunt gunoaie scumpe si bune de nimic o sa-mi sariti in cap voi astia fani germanica, dar Japonezii sunt mai buni

  • Ivan, sâmbătă, 12.06.2010 16:47
    Alt dric

    Alt dric. Ieri dricuri BMW, azi dricuri japoneze. Asta macar e mai rapid decat carutele alea din Germania.

  • Hadouken, sâmbătă, 12.06.2010 16:56
    @ivan

    tanjesti dupa un dric si incerci sa fi subtil? On: Mai mult mi-a placut generatia anterioara la aspect.

  • ian, sâmbătă, 12.06.2010 17:18

    as vrea si eu unul..si daca nu-i sti...ar fi f. bum si unul de 2l 150cp..de preferinta cel alb....si inca ceva nu mi se pare scump 38ooo euro ...la banii astia si poate mai mult iti iei niste masini de fite(cc-ul)...care-s convins ca nici nu pute pe langa STI-ul asta ...dar marog uneori tre sa alegi intre caroserie si motor ...deci eu as alege oricand subaru...STI....

  • edi80, sâmbătă, 12.06.2010 17:34
    superba

    superba masina nu ai ce comenta..si sunt convins ca merge de se cutremura pamantul...nu e de romania.o chinui mai mult!

  • Octav, sâmbătă, 12.06.2010 23:46
    super

    Sedanul este foarte reusit, promite performante demne de un Subaru STI. Imi plac bosajele aripilor, farurile care accentueaza designul masinii, stopurile bine alese pentru acest model. La marca aceasta, intai se vorbeste de performante, apoi de aspect. Exista si Impreza break, unora poate sa le placa, altora nu. Fanii sustin cauza sedanului si de aceea cei de la Subaru revin cu aceasta varianta pe piata, dupa lansarea hatchback-ului, in 2007. Important este ca au reusit, mai ales in cazul sedanului, sa aduca un aspect foarte bun, pe langa performantele cunoscute. Nu degeaba Subaru a fost votata marca numarul 1 in Germania, pentru 2 ani consecutivi. Noile modele confirma si probabil vor contribui la consolidarea pozitiei pe piata.

  • MF, luni, 14.06.2010 10:05
    Calitate si aspect

    Ca sa nu se mai planga lumea ca cei de la Subaru fac doar interioare spartane, acest interior este chiar de vis.