STUDIU: Peste 10% dintre clienţii de automobile noi nu conduc maşina înainte să o cumpere
Potrivit unui studiu derulat in Statele Unite ale Americii, unul din zece clienţi de automobile noi nu a mai testat maşina înainte să o cumpere, mergând pe sfaturile presei de specialitate.
Clienţii de automobile noi au început să-şi schimbe comportamentul, arată un studiu derulat de Maritz Research în Statele Unite ale Americii. Potrivit acestui studiu, 11.4% dintre clienţii de automobile noi generaţia 2012 nu au făcut un test cu maşina dorită înainte de a cumpăra vehiculul respectiv.
Reprezentanţii dealerilor nu sunt de acord cu aceste practici, ei fiind de părere că un test cu o maşină va transforma un client nehotărât într-un client decis să cumpere. În ciuda recomandării de a conduce un automobil nou înainte de a-l cumpăra, reprezentanţii dealerilor le sugerează clienţilor să testeze mai multe modele înainte de a lua o decizie şi să facă programări la trei până la cinci reprezentanţe diferite, pentru a face comparaţii mai uşor şi pentru a menţine controlul procesului de achiziţie. Unii clienţi sunt intimidaţi de întreaga experienţă a reprezentanţelor şi preferă să termine cât mai repede comunicarea cu aceştia.
Philip Reed, fost reprezentant al unui dealer de automobile noi şi actual editor senior la Edmundscom le recomandă clienţilor să încerce automobilul înainte de a-l cumpăra. "Dacă mergi cu maşina la munte, ar fi bine să urci pe un deal cu maşina de test. Dacă petreci mult timp pe autostradă, ar fi bine să testezi maşina nouă şi pe autostradă. Dacă ai o cale ferată pe drumul tău zilnic, ar fi bine să treci şi peste câteva denivelări. Coboară şi urcă în maşină de mai multe ori la rând, vezi cât de uşor sau de greu îţi este şi cum te simţi", spune Reed.
Via Freep.com
De ce sa o conduca? Nu inteleg ce vrea articolul asta sa zica.