Supercar entry-level, cu motor cu 4 cilindri: noul Mercedes-AMG GT 43 Coupe
Mercedes-AMG a prezentat oficial noul GT 43 Coupe, noua versiune entry-level a modelului de performanță. Aceasta aduce un motor cu 4 cilindri care dezvoltă 421 de cai putere și care integrează și un sistem mild-hybrid.
Constructorul german a lansat o nouă versiune entry-level pentru noua generație AMG GT. Mai exact, noua versiune este botezată AMG GT 43 Coupe, iar noutatea cea mai mare constă într-un motor cu 4 cilindri. Acesta este un agregat de 2.0 litri turbo, de 421 de cai putere și 500 Nm. Motorul integrează și un sistem mild-hybrid care oferă un plus de 14 cai putere pentru o scurtă perioadă.
Cu acest motor, noul Mercedes-AMG GT 43 Coupe are nevoie de 4.6 secunde pentru a atinge 100 de km/h, iar viteza maximă este de 280 de km/h. Motorul este cuplat la o cutie de viteze automată cu 9 trepte, iar puterea este transmisă doar către roțile din spate.
Față de celelalte versiuni ale lui AMG GT, noul model primește un design nou al barei de protecție din față, precum și aripi laterale noi, care sunt ușor mai înguste. De asemenea, în standard, noul model primește o suspensie pasivă multi-link cu amortizoare din aluminiu. Ca opțiune este disponibilă suspensia activă AMG Ride Control. Tot opțional este disponibil și un sistem de direcție integrală.
Cu ajutorul programului AMG Dynamic Select, șoferul are la dispoziție 5 moduri diferite de condus: Smooth, Comfort, Sport, Sport+ și Individual. Dacă este bifat sistemul opțional AMG Dynamic Plus, mașina primește și modul Race. Același pachet aduce și aerodinamică activă, un eleron, un diferențial care transmite mai rapid puterea către roțile din spate și etriere vopsite în galben.
În habitaclu, noul Mercedes-AMG GT 43 Coupe primește scaune sport îmbrăcate în piele Nappa, precum și un ecran central de 11.9 inch pentru sistemul multimedia și un instrumentar digital. În standard, noul model este disponibil în configurație cu două scaune. Opțional, modelul poate fi comandat și în configurația 2+2.
Deocamdată, Mercedes-AMG nu a anunțat prețurile noului model.
via Mercedes-AMG
Și de data asta Mercedes se încăpăţânează să nu asimileze faptul că recurgerea la compromisul fățiș, patru cilindri, nu face altceva decât să vulnerabilizeze acest produs coupé.