Suzuki ar putea ajuta Volkswagen sa produca motociclete
Colaborarea dintre volkswagen si Suzuki ar putea natse in viitor o diviziei moto in curtea constructorului german. Aceasta ar urmasa beneficieze de experienta niponilor pe acest segment.
Achizitia pachetului de actiuni de 20% in cadrul Suzuki le-a oferit celor de la Volkswagen o multime de oportunitati. Una dintre cele mai importante ar fi posibilitatea nemtilor de a patrunde pe segmentul moto, unde Suzuki se descurca foarte bine si are o imagine consolidata.
Martin Winterkorn, presedintele VW, a confirmat o posibila colaborare in aceasta directie, subliniind faptul ca intre cele doua parti vor lua nastere multiple colaborari in viitor. O intelegere pe segmentul moto ar putea naste o noua divizie VW, botezata Volkswagen Motorrad, capabila sa puna probleme conationalilor de la BMW, care activeaza deja cu succes pe aceasta piata.
Daca va lua nastere, divizia moto a constructorului german va produce motociclete touring si scutere cu cilindree mare, segment unde BMW nu activeaza. De asemenea, daca intentiile se materializeaza, Volkswagen ar putea sa se implice in preluarea unor constructori ca MV Agusta sau Ducati, constructori de motociclete aflati in dificultate.
via | autoblog
-
LEE, joi, 18.03.2010 16:24Honda face avioane
ha-ha-ha.......... pentru asta era miscarea, VAG nu-s in stare sa faca singuri motociclete!
-
george, joi, 18.03.2010 16:42DA` NU MAI FACE MASINI
@ LEE FR-V s-a dus, S2000, la fel (mare pacat), Legend asijderea...What next? Nu, miscarea nu era doar ca sa puna mana pe "complicata" tehnologie moto, era mai mult pentru apetisanta piata asiatica. Dupa cum spune si in articol, VW ar putea pune mana si pe Ducati (nu, nu e producator de masini de cusut). Daca isi pun mintea, ei pot face o motocicleta desteapta oricand. Ideea e sa o faci desteapta dar cu bani putini (daca vrei sa mai ramai pe piata si sa faci bani). See the point?
-
bbb, joi, 18.03.2010 17:34
Ma uimesti din ce in ce mai mult cu inteligenta ta gicuta. Noroc cu tina ca altfel faliment scria pe honda.
-
Robert, joi, 18.03.2010 19:07Daca vor prelua de la Daimler AG pachetul de 22.46 % din EADS, VW Group va fi cel mai mare actionar la compania ce detine 100 % din Airbus
In presa germana s-a speculat in ultima perioada ca VW Group a purtat discutii cu Daimler AG pentru a cumpara pachetul de 22.46 % pe care Daimler AG il detine in compania EADS ( detine 100 % din constructorul de avioane Airbus, cel mai mare din lume ), compania germana fiind cel mai mare actionar la EADS . Se pare ca guvernul german sprijina aceasta miscare a celor de la VW, statul german fiind prin landul Saxonia Inferioara, al doilea actionar la VW Group . Revenind la subiectul de fata, cred ca VW va reinvia marca DKW ( a facut parte din grupul Auto Union, fiind in perioada interbelica cel mai mare producator de motociclete din lume ) si va cumpara in viitorul apropiat MV Agusta ( detine si Cagiva ), constructorul italian fiind pus la vanzare de Harley-Davidson, acesta din urma fiind la randul sau tinta unei posibile preluari de catre fondul de investitii Kohlberg Kravis Roberts & Co .
-
roadrunner, joi, 18.03.2010 20:46
nu as vrea sa vad motocicleta Volkswagen (sau mai bine zis motocicleta Suzuki cu sigla Volkswagen), asa ca sper sa nu ii ajute Suzuki. cred ca daca o sa faca motocicleta Volkswagen TDI (eventual cu i rosu) o sa fie plin de manelisti cu motociclete.
-
Victor, joi, 18.03.2010 21:08VW Group negociaza cu Frank Williams pentru a cumpara un pachet de actiuni in echipa de F1, Williams F1
Presa germana a anuntat azi ca VW Group negociaza o asociere cu echipa de F1 Williams F1 . Anul trecut, Frank Williams si asociatul sau Patrick Head au vandut 20 % din echipa de F1, omului de afaceri austriac Toto Wolff, despre care presa germana a speculat ca este un paravan al VW Group . De atunci, Williams a furnizat sistemul sau Kers celor de la Porsche, cel mai recent brand ce a intrat in grupul VW . Daca acordul cu Williams se va materializa, ramane de vazut cu ce marca va intra VW Group in F1, in pole position fiind Audi si Porsche . In acest moment, VW mai este sponsor si al echipei de F1 Torro Rosso . http://www.sport1.de/de/formel1/formel1_teams/artikel_214303.html
-
george, joi, 18.03.2010 21:52NU TE-AI UITAT TU CA LUMEA
@ bbb Pe Honda (divizia auto) scrie deja faliment dar nu pe frontispiciu. E scris pe o latura, ceva mai mic. In conditiile in care toti producatorii seriosi isi extind gama de modele, Honda decimeaza: scoate 3 (poate chiar 4) si pune 1 in loc (comicaria aia de CRZ care are foarte mari sanse sa-i calce pe urme lu` Insight). In plus, mai fac doua treburi "destepte": darama cu entuziasm mitul INDESTRUCTIBILITATII si ingroapa spiritul marcii Honda. Plus alte si alte chestii mai marunte (eliminarea motoarelor diesel, stoparea/incetinirea dezvoltarii motoarelor clasice, etc) dar care contribuie substantial la nedorita (cel putin de mine) capitulare, ca sa ma exprim elegant. @ roadrunner WOW! M-ai speriat omule...N-am mai vazut de multisor un discurs atat de superficial si de incarcat de fanatism. Cine si cu ce ti-a spalat creierul in halul asta?
-
dany, joi, 18.03.2010 22:19
...vă rugăm, numiţi-le DKW!
-
Victor, joi, 18.03.2010 22:31DKW
DKW RT 125 este considerata cea mai copiata motocicleta din istorie . La sfarsitul WW II, ca reparatie de razboi designul motocicletei RT 125 a fost dat americanilor de la Harley-Davidson si britanicilor de la BSA . Primele motociclete Yamaha au pornit de la designul lui DKW RT 125, iar IFA si MZ au produs versiuni bazate pe DKW RT 125 pana in anii 90 .
-
roadrunner, joi, 18.03.2010 22:41
@george - e posibil sa fie doar o alergie la anumiti producatori auto care nu sunt in stare sa realizeze singuri anumite (categorii de) produse, in cazul de fata fiind vorba de Volkswagen.
-
Dan, joi, 18.03.2010 22:48VW si Williams F1
http://www.crash.net/f1/news/157822/1/williams_eyeing_manufacturer_tie-up_againwith_vw.html
-
george, joi, 18.03.2010 23:39HOW ABOUT THAT?
@ roadrunner Inseamna ca o sa arunci la fel de mult noroi peste Honda fiindca primul motor diesel pe care l-a folosit a fost "imprumutat" de la Isuzu in conditiile in care tataia Soichiro a spus candva in viata lui ca mecanicii Honda nu se vor murdari veci pururi pe maini de motorina, nu? Ca sa nu mai spun ca tot nenea Soichiro a mesterit cu manutele lui alea 2 la diverse utilaje care au facut sa creasca substantial eficienta masinii de razboi japoneze in WW2. Asta in cazul in care ai si sensibilitati din astea... O sa arunci cu nitel noroi si peste BMW care foloseste motoare construite in colaborare cu alti producatori fiindca, vezi-Doamne, nu sunt in stare sa le faca singuri?
-
@, vineri, 19.03.2010 01:49Honda
Scrie pe honda faliment?Cine a zis asa ceva?George?Nu ma mira.Omul asta este o enciclopedie auto ambulanta.Asa-i George?Stii o gramada de lucruri.Esti ca spiridusul.Ai acces peste tot:honda,suzuki,vag,toyota...Muritorii de rand te invidiaza.Dar ceva concret,stii?.Ultimul tip de injectie directa de la honda,il stii?Care este pozitia unui injector la un motor?Parca e oblica,nu?Cum e injectorul la honda?Perpendicular pe suprafata pistonului,asa-i?De ce ?Ai timp de reserch. Mai am o intrebare .Cat costa sa schimbi pompa de ambreiaj la un vag,avand in vedere ca trebuie sa dai cutia de viteze jos?Inca una si gata.Pot sa schimb numai discul de ambreiaj?De ce trebuie sa cumpar tot modulul(Volanta,disc de ambreiaj si placa de presiune)?Nu cumva baga mana prea adanc in buzunare la clienti,vag-ul tau?
-
LEE, vineri, 19.03.2010 08:20@@
BRAVO! n-ai cu cine, georgel viseaza masini pe care nu le poate conduce!
-
Kolegu, vineri, 19.03.2010 09:25@Automarket
"divizia moto a constructorului german va produce motociclete touring si scutere cu cilindree mare, segment unde BMW nu activeaza" BMW nu cred ca va produce in veci Scutere... dar de unde pana unde nu este pe piata touring? BMW Motorrad are un loc bine consolidat pe piata touring-urilor. Fiind cunoscuti in intreaga lume pt. fiabilitate. BMW este dupa parerea mea cel mai mare constructor de motociclete tourer din lume.
-
george, vineri, 19.03.2010 10:36DACA AR DUREA PROSTIA,
Ar trebui sa faci dializa cu morfina. @ ala care nu-si da numele si scrie numai gugumanii Eliminarea a 3 modele (dintre care unul emblematic pentru marca) DINTR-O OFERTA foarte subtire e un semn cat se poate de rau pentru oricine care poate sa gandeasca un pic si sa lase pasiunile deoparte. Vad ca muritorii de rand nu numai ca nu ma invidiaza dar ma umplu de flegme si de laturi…Ce ti-e si cu fanii astia, nu-i mai intelege nici dracu`… Din cate stiu eu, VAG avea injector perpendicular acu` vreo 10 ani la anumite motoare. Din punct de vedere al portofoliului tehnologic, Honda e mult sub VAG. Oricum, ideea e alta. Minunile tehnologice ale Hondei (ma rog, ale oricarei masini) nu au aproape nici o valoare daca nu stii sa vinzi masina. Dacia face masini cu tehnologia anilor 90 si, ce sa vezi? In plin an de criza a inregistrat crestere “double digit”…Dupa cum am mai spus de 47 de milioane de ori, Honda este (ma rog, se pare ca era) o masina buna. Problema este ca oamenii care o fac nu stiu sa o vanda. VAG face masini mai putin bune (adica mai putin fiabile, ca sa nu avem discutii dupa aia) dar stie sa le vanda. See the difference? Ca sa schimbi POMPA DE AMBREIAJ la un VAG (la unele, nu la toate) NU E NEVOIE SA DAI CUTIA DE VITEZE JOS!!!!! Cine ti-a spus asta te-a prostit in ultimul hal (nici nu i-a fost prea greu)…Daca te referi la cilindrul receptor (care e corp comun cu rulmentul de ambreiaj, la unele modele), atunci nu conteaza pentru ca il schimbi atunci cand schimbi ambreiajul (daca ai IQ macar supraunitar). Inca una si gata: daca tu ii spui celui de la service sa-ti schimbe doar discul, el asa va face…Culmea este ca ar avea tot interesul sa procedeze astfel. Pentru ca peste 10.000 km mai vii o data ca sa schimbi si placa, peste alte 10.000 vii sa schimbi si rulmentul si peste alte 5.000 vii sa schimbi si volanta. Sau daca nu schimbi volanta peste 5.000, vii peste 10.000 km ca sa schimbi tot ambreiajul si cutia de viteze…Si la fiecare vizita din asta le mai bagi in buzunar niste bani care o sa fie mai multi pentru ca piesele oricum le cumperi dar vei plati manopera de 4 ori. Prin inlocuirea intregului mecanism de ambreiaj (inclusiv volanta, daca e cu masa dubla), ei iti fac un bine. Bine, tu n-o sa-l interpretezi ca pe un bine pentru ca atata te duce pe tine mintea (si pe foarte multi TeDeIsti)… @ LEE Tu esti mult mai rau decat cel de sus. Ce masina conduci tu acum LEE, mare admirator (mai corect fanatic) al marcii Honda?
-
@, vineri, 19.03.2010 11:03
Tu stii ce inseamna modul?Volanta,discul de ambreiaj si placa de presiune sunt corp comun.Nu poti sa schimbi numai una singura.Am schimbat ala de modul acum 5 mii de km,iar ieri am schimbat pompa de ambreiaj.
-
george, vineri, 19.03.2010 11:26EU STIU CE INSEAMNA MODUL,
Tu nu ai habar de capu` si de viata ta…Si ma mai si faci albie de porci gratuit… @ Filozoful care nu stie sa-si scrie numele Omule, spui numai tampenii!!! Volanta, discul de ambreiaj si placa de presiune NU SUNT CORP COMUN!!!! Poti sa schimbi doar una singura daca tii mortis, dar NU ESTE RECOMANDABIL!!! Exista cod de piesa pentru disc de ambreiaj, si exista cod de piesa pentru MODUL. Ca sa te convnga sa iei modulul, pretul modulului este mai mic decat pentru toate componentele luate la bucata. Inca o data: daca ai schimbat POMPA DE AMBREIAJ, nu ai nici o treaba cu cutia. Daca ai schimbat cilindru receptor, situatia se schomba dar nu radical (daca ai cutie cu cilindru receptor montat la exterior, NU ESTE NECESAR sa demontezi cutia!!!). Trebuie demontata cutia NUMAI DACA AI cilindru receptor corp comun cu rulmentul (cum au cutiile manuale cu 6 trepte)…
-
@, vineri, 19.03.2010 11:50Mudul de exprimare
Greseala mea.Era vorba de clutch sleeve.De ce trebuie sa demontezi cutia cand schimbi cilindrul receptor?Vrei sa-i schimbi sincroanele?Sa dai jos cutia,e altceva.Sunt modele de la vag-ul tau atotputernic,la care nu poti schimba doar discul,sau doar placa.Asculta,ca nu vorbesc prostii.Ce a adus nou dpdv tehnologic vag-ul?Injectia directa pe benzina in 2005?Anul 1983 spune ceva la bibilica ta?Ce a adus honda in 1983?Anul 1996,Mitshi Galant GDI.Nu-tzi spune nimic?Da,dar tu ai cazut in petziol cand a scos vag-ul injectia directa in 2005. Efortul e prea mare ca sa-mi scriu numele pt.tine!
-
Victor, vineri, 19.03.2010 11:55@ @
Injectia directa pe benzina a fost introdusa in premiera pe un automobil de serie de Mercedes-Benz in 1954 pe modelul 300 SL Gullwing .
-
@, vineri, 19.03.2010 12:19Victor
ai dreptate Victor,dar nu a avut rezultatele asteptate;lipsa ECU,catalizatoare,etc.A fost inventata in 1925 de un suedez(parca),si a fost folosita de rusi si nemtzi la avioane in razboi.Mitsubishi a fost primul producator care a folosit injectia directa la un automobil de serie in 1996.Nissan a fost al doilea,un an mai tarziu.Noul motor honda VTEC cu injectie directa are un amestec de 65 parti aer si una benzina.Asta datorita pozitiei injectorului.Este o inovatie in lumea auto.
-
Lucica, vineri, 19.03.2010 12:31plusuri si minusuri
Cam ciudat.Toti care au avut ceva cu vag si cu George au numai minusuri.Bune comentarii.Si cele pro si cele contra.
-
george, vineri, 19.03.2010 12:42PANA ACUM AI VORBIT NUMAI PROSTII
Si acuma imi ceri sa te ascult fiindca "nu vorbesti prostii"?!?! DUH @ ala care nu poate sa-si scrie numele dar poate scrie kilometri de gugumanii. Mai, ti-am demonstrat de vreo 6 ori ca spui numai tampenii...Cand o sa te potolesti? La masina mea, (Octavia 2 TDI 140 CP), cilindrul receptor e CORP COMUN cu rulmentul. Prin urmare, se poate schimba numai daca dai cutia jos... Spune-mi care sunt modelele VAG la care elementele ambreiajului constituie FIZIC un CORP COMUN. REPET ce am spus un pic mai devreme, poate oi intelege si tu (sanse minime spre nule dar imi fac datoria): "Minunile tehnologice ale Hondei (ma rog, ale oricarei masini) nu au aproape nici o valoare daca nu stii sa vinzi masina. Dacia face masini cu tehnologia anilor 90 si, ce sa vezi? In plin an de criza a inregistrat crestere “double digit”…DUH
-
george, vineri, 19.03.2010 12:47DE PRINCIPIU, NU AGREEZ SISTEMUL DE VOT
@ Lucica Dar acum nu e nici o ciudatenie. Cei care ne-au dat la gioale si ne-au umplut de flegme aiurea au spus o gramada de prostii...Apropo, poate dai niste exemple de comentarii contra bune...Ca sa nu vorbim avioane, nu de alta...
-
@, vineri, 19.03.2010 12:57Ai dreptate
Noroc cu tine.Acum am realizat cat sunt de prost.Tehnologia anilor 90 e ieftina.Octavia ta:sa ai parte de ea.Eu am cedat primul.
-
george, vineri, 19.03.2010 13:10SA I SE USUCE MAINILE PANA DISEARA
celui care se voteaza singur si celui care voteaza in mod deliberat si intentionat de pe mai multe IP-uri @ LEE Nu mi-ai raspuns nici acum ce masina ai...Si inca o intrebare: ai mers vreodata cu o Honda? @ MINITEHNICUS RATATUS (or whatever) Cred ca nici acum n-ai realizat cat esti de prost cu adevarat, dar macar ai mai scapat de niste prejudecati. Ar trebui sa-mi faci cinste ca ti-am deschis mintea. Sau macar sa recunosti ca ai spus o gramada de gugumanii si sa-ti ceri scuze...Dar nu-mi fac iluzii ca de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere...
-
florin, vineri, 19.03.2010 14:09motor VW/ Porsche
Nemtzii din grupul Porsche/VW au deja experienta moto, au creat un motor foarte performant pt Harley Davidson, 1200 cmc, pe modelele VSCR (V-rod si altele) apreciat pt calitatile dinamice. Ar trebui sa iasa ceva interesant din colaborarea cu Suzuki.
-
RTI, vineri, 19.03.2010 18:12george
mai iesi frate la aer, nu te aprinde asa
-
LEE, vineri, 19.03.2010 18:15georgele tata....
in ditamai Postul, TU BLESTEMI! asta e, la atat de duce mintea...............pacatele/bletemele tale, ti se vor intoarce inzecit/insutit......... somn usor...........
-
george, vineri, 19.03.2010 21:18TOT EU?
ar trebui sa ies la aer? @ RTI Dintre toti astia care au scris pana acum (nu multi, ce-i drept), tot pe mine ma trimiti la aer?!? @ LEE Suna a blestem dar nu e...Asa ti se pare tie, dar la ce spirit de observatie ai tu n-ai vedea nici macar un OZN deasupra blocului in care stai. Poate ca ar fi fost un blestem daca as fi nominalizat o persoana iar fapta pomenita s-ar fi si produs. Dat fiind ca nimeni nu a facut asta (tu sigur nu ai facut asa ceva, corect?), nimeni nu are de suferit. In cel mai nefericit caz, conform spuselor tale, eu as fi facut acest lucru si atunci sunt singurul care ar putea pati ceva rau...dar cred ca aceasta perspectiva mai mult te incanta decat te revolta... Ceea ce faci TU ACUM insa suna a blestem...dupa cum spuneai tu, "in ditamai Postul"...Tu vrei sa aduci oaia ratacitoare inapoi in turma cu ranga?!?! Ma asteptam sa-i ceri lui Dumnezeu sa ma ierte pentru ca m-am indepartat de la calea Lui...Cand colo, tu ce faci? Ma ANUNTI (deci deja ai facut sesizare la ghiseul de reclamatii al raiului si ai si primit raspuns la petitie) ca pacatele/blestemele mele se vor intoarce INZECIT/INSUTIT!!!!!! Nici macar evreii nu merg pana acolo!!!! Ei se multumesc cu un ochi pentru un ochi si cu un dinte pentru un dinte... Halal crestin mai esti mai baiete...Eu, daca as fi in locul tau, n-as mai intra in biserica vreo cativa ani ca poate ma vede Dumnezeu si scapa vreun candelabru sau vreo streasina peste mine...
-
Lache, vineri, 19.03.2010 22:04George
Am lucrat ca mecanic in Romania.Am Avut dacie.Am avut opel Kadette.Am avut golf tdi,am avut gti.Am plecat din romania.Lucrez tot ca mecanic.Am avut mitsubishi.Am Un nissan maxima V6 motor.Mai am o Honda accord 2 l Vtec.Mult mai multumit de ele decat ce am avut in romania.Chiar daca honda nu stie sa vanda masini,si este in pragul falimentului,urmatoarea masina pe care o iau este honda.Chiar daca nissan este cu renault,tot nissan am luat.Tot un motor VQ.Intrebarea mea este:Sunt si eu prost,pt ca nu am vag tdi?Oare de ce crezi ca am ales masinile astea?Pt ca le-am condus.
-
george, vineri, 19.03.2010 23:16AUCH! ASTA AI INTELES?!?!?!
@ Lache Am impresia (nu mai spun “senzatia” ca incepe lumea sa abereze iar) ca nu ai inteles esentialul. Eu nu am afirmat absolut N I C I O D A T A ca oricine care nu are VAG TeDeI este un prost/ghertoi/bolovan/whatever (asta e o mizerie pe care o fac unii si altii, printre ei si hondisti). Daca tu asta ai inteles, inseamna ca ai o problema: ori n-ai timp si citesti comentariile in diagonala si in viteza motiv pentru care prinzi 2 cuvinte din 7 ori esti prea obosit. De fapt, EU am afirmat ca UNII (ramane de stabilit numarul) care au/conduc masini VAG (cu sau fara TDI) sunt niste cretini (si am spus si de ce). Asa cum am afirmat despre unii hondisti (ce-i drept, extrem de putini din pacate – abia daca pot folosi pluralul) ca sunt de toata isprava. Tot eu am criticat VAG cu cateva ocazii, asa cum am APARAT Honda atunci cand am considerat ca merita!!!!! Nu ma intereseaza absolut deloc ce masina iti iei si din ce motiv. N-am nici o problema cu tine daca iti iei Suzuki Swift, de exemplu. Iti place tie masina aia dintr-un motiv sau altul, ia-o si mergi sanatos cu ea. Am pretentia sa gandesti atunci cand vrei sa spui ceva despre masina ta sau a altora. Daca spi niste lucruri corecte, bravo tie! Daca gresesti cand spui ceva si recunosti, jos palaria! Daca spui tampenii si nici vorba sa te opresti, atunci s-ar putea sa primesti niste raspunsuri corozive. Sunt unii pe-aici care n-au habar de capu` si de viata lor si se apuca sa faca educatie si sa mascareasca in stanga si in dreapta. Uite cel mai bun exemplu: LEE. Baiatul/nenea asta, nu numai ca nu are Honda (are DACIA SUPERNOVA) dar nici macar nu a mers in viata lui cu o Honda (cine i-ar da lui masina pe mana?) dar ne exaspereaza cu texte din astea sforaitoare precum ca Honda este cea mai tare la toate capitolele iar atunci cand unii dintre noi criticam Honda in mod absolut justificat, ne umple de flegme. Eu i-am dat dreptate in repetate randuri (ce-i drept, pe un numar mic de subiecte, unul dintre ele fiind fiabilitatea) insa l-am contrazis CU ARGUMENTE SOLIDE atunci cand am considerat ca este cazul (din pacate pentru Honda, de cam multe ori). In loc sa raspunda cu argumente la randul lui, s-a limitat (coincidenta de termeni) la a ne mascari si a se da cu fundu` de pamant in ultimul hal. E, pe unul din asta eu nu pot sa-l las sa-mi verse ligheanul de laturi in cap. Asa cum tie nu-ti convine sa fii facut albie de porci pentru faptul ca ai masina X, asa nu-mi place nici mie sa fiu numit cocalar si tractorist de niste ofticosi si de niste lobotomizati numai pentru simplul fapt ca am o masina VAG, si TDI pe deasupra.
-
Lache, sâmbătă, 20.03.2010 03:57George
Care e problema ta,pana la urma urmei?Ai ceva cu mine?Hai sa reformulez.Ai ceva impotriva, ca prefer o masina banala plina de probleme si pe care scrie faliment?Te simti mai bine daca afli cati idioti au honda?Am facut un comentariu,nu m-am legat de tine si tu ce faci?Ma jignesti.De ce?Nu sunt toti la fel de destepti ca tine.Asa sunt oamenii.Cand ai zis tu ceva de bine?Doar sarcasm si ironie.Care-i meseria ta?Testezi fiabilitatea masinilor?Ai avut o honda,de stii atat de mullte despre problemele lor?Cat ai strans din buci sa-ti iei skoda aia?Cand o sa-ti iei o masina neplictisitoare?Cand o sa-ti iei a doua masina,ca sa mai schimbi un pic senzatiile? Cand vei stabili numarul cretinilor de la vag si honda,sa ne anunti si pe noi. Hai sa traiesti bine!
-
LEE, sâmbătă, 20.03.2010 10:45@Lache
ai gresit.............cretinii de la VAG, nu de la Honda, stii vorba: lasa-l pe georgel, iti pierzi timpul............e cantitate neglijabila si mai are si probleme cu, capu.... vezi georgele ca ma jignesti din nou, dar daca atat te duce mintea...........asta e. Dumnezeu e sus si vede!
-
george, duminică, 21.03.2010 21:54WOOOOOW! NU AI INTELES ABSOLUT NIMIC!
@ Lache Erau niste lucruri in mesajul tau precedent care mi-au dat de inteles ca ai o problema, hai sa-i zicem de perceptie. De-aia ti-am si spus ca parca ai citi din 2 in 7 si ca pari a fi obosit. Tot de-aia am si facut risipa de explicatii, doar doar oi intelege nuantele...Pare imposibil, dar nu ai inteles ABSOLUT NIMIC. NIMIC, NIMIC, NIMIC. Sa fie din cauza orei la care ai scris? (Paradoxal este faptul ca totusi stapanesti destul de bine gramatica limbii romane...) La ceea ce ai spus tu mai sus se potriveste perfect comentariul meu precedent. Dar daca nu l-ai inteles atunci (desi era burdusit de argumente si avea si exemple), n-are rost sa mai spun nimic. @ LEE Ti-am mai spus ca teoria ta referitoare la tipul de oameni care conduc Honda (cica din aia inteligentii) nu sta deloc in picioare (la fel ca si aia referitoare la “MASINA JAPONEZA CARE NU MINTE SI NU INSEALA”...TOTAL FAILURE!)...Cel mai bun exemplu in acest sens (cu dovezile aferente) este nenea Lache. Si tu ai fi un foarte bun exemplu, dar tu nu ai detinut si nu ai condus niciodata o Honda, asa ca nu te incadrezi. Deocamdata (si se pare ca pentru foarte mult timp de aici incolo) ramai la statutul de sustinator fanatic si brainwashed (oarecum pleonastica aceasta constructie dar aici chiar nu are nici o importanta)...
-
Lache, luni, 22.03.2010 06:57George All mighty
Nu e vorba de ce nu pricep ce ai scris tu.este vorba ca nu ma mai intereseaza ce spui tu. Nu ti-am mai citit argumentele pt.ca nu are rost.Hai sa-ti mai spun ceva despreambreiajul ala sau modul(asa cum a fost numit mai sus)Exista vw-uri si masini cu motorizari vw pt.piata asiatica,australiana,neo-zeelandeza.Cutiile manuale de la masinile acestea sunt ale producatorului AISIN.Aceste cutii au acel modul(toate trei piesele sunt corp comun),si este facut in germania.Cel care nu stia sa-si scrie numele,avea un pic dreptate.Dodge caliber 2008,diesel are motor de vw si cutie aisin.Toyotele si suzuki mai au cutii aisin.Astazi am intrebat la reprezentanta vw-audi.Sper sa nu mai incepi iar cu o noua teorie a chibritului.Despre honda mea,cea cu multe defecte,pot sa-ti spun urmatoarele:am luat-o in 2002.E construita in 1998.Are 150000 de km facuti de familia mea.Nu am fost cu ea in service nici macar un minut.Eu am schimbat cureaua de distributie si pompa de apa.Astea nu-s defecte.In rest,doar service normal .Despre cealalta masina(nissan maxima V6)numai de bine.Dupa cum ai spus tu,in romania hondistii sunt numarati pe degete.Atunci de unde stii tu despre toate problemele lor?Tu nu ai avut o honda,si probabil ca nu vei avea nici odata.Nu-i un paradox,ca tu stii mai multe despre ea,decat stiu eu?Eu nu laud masinile japoneze,si nu le recomand nimanui.Fiecare isi ia ce vrea.Cel mai important lucru pt. mine,este ca nu cheltuiesc banii aiurea prin service-uri . S-auzim numai de bine!
-
george, luni, 22.03.2010 11:00CUM VORBESTI DACA NU CITESTI?
@ Lache M-ai plimbat pana in Japonia prin India si Filipine ca sa-mi spui ca anonimu` "avea un pic dreptate"?!? Cred ca te referi la volanta cu masa dubla sau la ambreiajul de la cutia DSG... Back to the issue: sunt sigur ca ai o problema de intelegere. Invocand faptul ca nu citesti ceea ce scriu in conditiile in care continui sa faci observatii este o dovada de superficialitate si/sau rea vointa. Lucruri la ordinea zilei pe meleagurile mioritice dar inacceptabile de la un om care traieste intr-o tara civilizata (nu stiu care dar presupun ca nu oi fi dat Rumanica pe Tanzania) si mai este si hondist (asta daca m-oi lovi la cap si iau de bun ce spunea LEE referitor la hondisti). Desi mi-am facut datoria cu prisosinta si am explicat cat se poate de clar, unii si altii (printre care si tu) m-au acuzat de rea vointa. Cu riscul de a strica orzul pe gaste, mai incerc o data: - NU AM AFIRMAT NICIODATA ca stiu toate problemele HONDISTILOR (slava Domnului). Stiu, din nefericire, problemele catorva dintre ei (AUALEU MAMA!) si stiu cateva dintre problemele Hondei (AUCH!). BTW, daca hondistii sunt putini, teoretic ar fi relativ usor sa stiu toate problemele lor, nu? - Probabil ca stii mai multe despre Honda decat mine dar eu stiu lucruri despre Honda pe care tu nu le stii. Vezi vreo diferenta? - Honda pe care o ai tu este fabricata uin perioada in care Volkswagen facea masinile pe care s-a cladit mitul fiabilitatii acestei marci si cu care au ramas foarte multi rumani pana in ziua de astazi. Intre timp, TOTI fabricanti de masini au luat-o la vale cu fiabilitatea. Unii mai mult, altii mai putin (Honda tocmai a anuntat un recall de vreo 400.000 de unitati). - Se pare ca ai stat pe langa LEE si te-ai molipsit de vreo chestie de la el (singurul lui argument, indiferent de subiect, este ca Honda e cea mai fiabila/indestructibila/fara cusur)...Unde am spus eu ca Honda sta foarte prost/mai prost decat VW la fiabilitate?!?!? Ca sa n-avem discutii, iti reamintesc prima ta intrebare: "Sunt si eu prost,pt ca nu am vag tdi?" De unde si pana unde ai ajuns tu la concluzia ca as fi afirmat asa ceva (cine nu are un vag tdi e un prost) ?!?!?!
-
Lache, luni, 22.03.2010 11:50George
Crezi?Eu ti-am spus concret ce am vazut.Ambreiaj clasic.Nici o "Dual mass fly wheel" nici DSG.Just a fucking stupid classic clutch,si tu spui din nou ca sunt prost?Iar teoria chibritului?Ai vazut tu mai bine decat mine?Tu spui ca eu nu inteleg sau nu vreau sa inteleg.Dar TU intelegi?NU SUNT HONDIST!!!!! AM SPUS CA AM DOUA MASINI BUNE SI NU DAU BANI AIUREA PRIN SERVICE.Ce este asa de greu?Am spus eu ca honda e cea mai fiabila masina?Eu prefer Nissanul.Mai precis Nissan Skyline GTR!Sunt din nou gresit?Daca iti aduci aminte,prima mea intrebare am reformulat-o.Gramatica mea este asa cum e.E paradoxal,nu?Deci pt.tine sunt tot un prost? George,las-o balta.Da-mi minusurile de rigoare,dar nu mai raspunde la tampeniile pe care le-am scris.Sunt prostii,nu-mi mai spune treaba asta. Un mic sfat:nu mai folosi"DUH".Aduce un pic cu Homer.Si nu e cazul tau. Toata stima!
-
george, luni, 22.03.2010 12:40SORRY, EU NU VOTEZ!
@ Lache Daca vrei voturi (indiferent de care), incearca in alta parte. Eu nu votez nici cu +, nici cu -, nici pe ale mele, nici pe ale altora... Dupa cum am mai spus (de nici nu mai tin minte cate ori) se pare ca nu prea intelegi...Dureros e ca nu intelegi nici dupa ce ti se "deseneaza"...Mi-e jena sa-ti raspund la intrebari...Mai ales la ultima... PS. Poate-mi dai un link cu ambreiajul ala clasic de care vorbesti tu acolo...Multam.
-
Lache, luni, 22.03.2010 13:16Nici eu nu votez!
Tot nu crezi,asa-i?Nu pot sa-ti dau nici un link.Ambreiajul ala clasic,l-am VAZUT cu OCHII MEI!Chiar e asa de greu sa intelegi ca EXISTA?Lasa vrajeala cu jena.Ti-am spus clar ca nu ma intereseaza ce i-mi "desenezi"tu.Nu mai repeta ca un papagal.Accepta-i si pe altii.Nu ai la ce sa-mi raspunzi.Intelege odata pentru totdeuna.Eu lucrez cu masinile astea.Si nu am ochii legati,si nu prost si fara rost.Nu pot sa fac fusereala aici.Eu raspund pt.ceeace fac.Am facut tampenia,am facut puscarie.La poarta sunt multi care vor un loc de munca.Am semnat,vine direct la mine sa ma stranga de bile.Nu pot sa dau vina pe nimeni,nu pot s-o dau la cotit ,ca mioriticul.Nu-mi mai tine teorii despre intelectul meu .Nu ma cunosti.Tu nu lucrezi in domeniul auto,dar esti bine pregatit teoretic.Bravo tie. Te rog sa nu mai "desenezi"nimic.Nu ma pricep la desen artistic.La desen tehnic ,da.Am facut si in facultate.Inca o data:las-o balta."Ai o facultate,si tot degeaba!"LAS-O BALTA!NU AI NICI UN DREPT SA INCERCI SA MA EDUCI. BTW,nu ar trebui sa muncesti acum?Eu nu pot s-o ard aiurea pe net in timpul programului.
-
LEE, luni, 22.03.2010 13:22@Lache
nenea georgel lucreaza si el prin domeniul auto, asa se lauda el la un moment dat si i se pare ca stie teorie ( traiasca googe-ul ) :) nu-ti mai bate capul cu el, nu se merita.
-
george, luni, 22.03.2010 15:00PACAT DE CARTE...
@ Lache E plin goagal-ul de tot felul de avioane si elicoptere dar tu nu poti sa le gasesti desi esti ditai inginerul... Nu-ti mai desenez nimic fiindca oricum nu intelegi iar educatia se face acasa, in primii 7 ani de viata...Daca ai chiulit la cursurile alea, AMIN si ALELUIA! Nu poti s-o arzi aiurea pe net dar ai scris 3 comentarii pe ziua de azi...Pare greu de crezut dar...chiar asta faci!...DUH @ LEE Nu imi aduc aminte cand m-am laudat ca lucrez in domeniul auto. E uimitor cum unu` care nu stie pe ce lume traieste isi aminteste detalii din astea...
-
Lache, luni, 22.03.2010 20:21Esti nebun!
Ai scris exact ce ma asteptam,si doar te-am rugat sa nu mai repeti ca un papagal.Ai tras concluzia ca nu sunt educat.De unde si pana unde?Era vorba despre masini,nu despre educatia lui Lache.Dar,este tipic.Vorbarie multa ,nimic concret.Comentariile pe care le-am scris eu,au fost scrise in timpul meu liber.Te prinsasei ca nu mai sunt in Romania.La cat de ascutit este spiritul tau de observatie,ar fi trebuit sa-ti dai seama cam pe unde sunt.Ai fi luat in calcul si diferenta de fus orar si nu ai mai fi aruncat cu delicatesa turceasca aiurea.Tu ai scris in timpul zilei,sau esti paznic de noapte la internet cafe?Glumesc!Nu sunt inginer.Utilaj tehnologic si prelucrari la cald.Cine are nevoie de asa ceva?Ti=am spus ca lucrez ca mecanic,dar nu ai vrut sa bagagi in memorie.Mai am ceva timp si plec la munca.Uita-te la ceas si fa un calcul mai tarziu.Apeleaza la logica innainte de a scoate porumbei,nu mai trage concluzii aiurea.Conteaza ce ai auzit tu,nu realitatea.Avioane si elicoptere ai tu in dovleac.Nu m-am uitat dupa asa ceva.Concluzia mea este ca tu esti un geniu.Vorbesc foarte serios.Nu glumesc.Foarte capabil ,dar nebun!
-
marius, luni, 22.03.2010 22:01frustratilor
fratilor, daca vreti sa va certati, faceti un forum separat si balacariti-va acolo cat vreti! mai stie vreunul din voi subiectul d la care a plecat discutia asta....
-
george, luni, 22.03.2010 22:58SPEAK FOR YOURSELF!
@ Lache Daca esti inginer, nu-mi pune tu mie etichete din astea. Tu nu te pricepi nici la meseria ta asa ca lasa sarcinile astea altora care au habar pe ce lume traiesc... La prostiile pe care le insiri cu atata indarjire nu am ce sa-ti spun altceva decat ce am spus pana acum...Una dintre ele este cea referitoare la educatia ta...Ma intrebi de unde si pana unde am tras eu concluzia ca esti needucat. Gramatica stii dar stai foarte foarte prost la logica. Daca tu poti considera ca formularea “...educatia se face acasa, in primii 7 ani de viata...Daca ai chiulit la cursurile alea, AMIN si ALELUIA!” inseamna ca nu esti educat, atunci nu ai habar pe ce lume esti. Eu vroiam sa spun ca daca parintii tai nu te-au educat in primii 7 ani de viata, acum e prea tarziu. Era raspunsul meu la cerinta ta de a nu incerca sa te educ...DUH. Esti la al n-lea mesaj catre mine si nu ai binevoit sa preizezi in ce tara te-ai dus. Eu am presupus ca in Spania. Recunosc ca trebuia sa-mi dau seama ca esti in America dupa prostiile pe care le spui si dupa halul in care esti spalat pe creier (se pare ca numai in America se intampla chestii din astea cu unii “ingineri” rumani).
-
Lache, marţi, 23.03.2010 06:46Gogele
Nu sunt in America.Australasia,te-ai prins acum,desteptule.Ai avut destule indicii.Acum te legi si de parintii mei?Tu trebuie sa intelegi un lucru:esti nebun!!!!Educatia mea,cei 7 ani de acasa,meseria,bla,bla bla. Stii ce a zis Dabija? Geniule,esti NEBUN!!!!! @Marius,cer scuze tuturor care au citit toate ineptiile astea.Si ale mele si ale"geniului". Mii de scuze,va rog!
-
george, marţi, 23.03.2010 09:29MAI BINE TACEAI...
...de la bun inceput. @ Lache Tu trebuie sa intelegi un lucru: nu stii pe ce lume esti, indiferent in ce parte a lumii esti (Australasia e o tara? - UUU ce bine ca esti asa de departe; asta inseamna ca vii mai rar prin tarisoara...nasol e ca exista internetul cu care inca mai poti face destul de mult rau). Tu vorbesti de mine ca as fi nebun (as if - nu e cazul - e vorba de o simpla intoleranta cronica la prosti-, si chiar daca ar fi, tu n-ai avea competenta sa stabilesti acest lucru) dar manifesti comportamente specifice persoanelor atinse de mania persecutiei (ex: ti-as fi spus ca esti prost daca n-ai VAG TDI, m-as fi legat de parintii tai-?!?!?!?!?!-, etc, etc, etc). Decat se te scuzi pentru tampeniile pe care le-ai insirat aici, mai bine nu spuneai nimic. Si oricum, nu vorbi in numele meu. Daca nu erau ineptiile tale, nu erau nici "ineptiile"(DUH) mele.
-
Lache, marţi, 23.03.2010 10:06Ma desteptule
What"s up,Hommie? Iar incepi,paranoicule?Chiar trebuie sa-ti spun exact tara?Australasia este o parte a lumii,stii foarte bine.Intoleranta la prostie?Inseamna ca esti bolnav.Intoleranta la ceva anume,este o boala.S-a demonstrat asta. Am avut amandoi pareri diferite despre masini.Ti-am spus,in final ca modullul respectiv,l-am vazut personal.Nici acum nu crezi treaba asta.Ai renuntat sa mai insisti pe treaba cu modulul,si ai gasit altceva:educatia mea.Ca sunt prost,ca nu am cei 7 ani,ca fac rau prin internet,ca nu stiu meserie samd.CE VREI SA DEMONSTREZI? Poate ce sunt prost,asa cum m-ai catalogat.,Dar tu cum esti?Parca s-a adunat toate intelepciunea poporului roman in tine. TE PUI CU PROSTUL
-
george, marţi, 23.03.2010 12:00CLIMA BIZONICA
@ Lache Vezi ca ai luat-o pe aratura, acum, in mustul zapezii…tu chiar NU esti indreptatit sa vorbesti despre paranoia decat in mod autobiografic. Eu ti-am dovedit de fiecare data ca spui tampenii si cat te duce capul si tu-mi scoti ochii cu o chestie pe care n-o dovedesti. Ai vazut modulul ala personal?…La cat te duce pe tine capu`, l-ai vazut si pe Hitler, tot personal…Ce-ti e asa de greu sa faci o poza si sa o pui pe un site de file sharing si sa dai un link? Mai esti si mare scula de inginer… Cu Australasia ai dovedit (inca o data – cam a 14-a oara) ca esti un capsunar cu ceva mai multa scoala (nu stiu cat de multa si cat de utila)…Nu puteai sa spui tara exact (ti-o fi rusine?). A trebuit sa spui ceva mai pretentios ca sa dai boborul pe spate…YUK… Ce vreau sa demonstrez? Acum nimic fiindca am demonstrat deja ceea ce era de demonstrat si anume ca esti foarte prost. TE PUi CU INGINERII (ma rog, unii dintre ei).
-
Lache, marţi, 23.03.2010 12:16Da
Tu chiar crezi ca ma pot duce la reprezentanta la vw,ca sa fac poze? Poate vrei si adresa mea.Vrei sa-mi faci o vizita? Inca o data:nu sunt inginer.Vrei sa cumpar modulul respectiv si sa-ti trimit poza,cu o capsuna? Gandeste-te la treaba asta:Daca te pui cu prostul,esti mai prost ca el. De ce nu m-ai lasat in prostia mea? Sarbatori fericite si tie!
-
george, marţi, 23.03.2010 14:59ADRESA TA CA SA CE?
@ Lache Ca sa vin la tine in Papua Noua Guinee? Nu multumesc...poate altadata...sau niciodata. Nu vad de ce e nevoie sa te duci la o reprezentanta VW (daca ar fi nevoie, de ce nu ai putea totusi? trebuie sa iesi din jungla prin vreo mlastina?) ca sa faci rost de chestia asta. Exista literatura de service in format electronic (incredibil!) care contine manuale de reparatii si cataloage de piese de schimb...DUH Refuz sa accept de la tine indemnuri la gandire...E ca si cum mi-ar spune Bush sa citesc...atunci cand tine cartea cu susul in jos. Nu te las in prostia ta fiindca n-o tii pentru "uz propriu"..Tot insisti sa o impartasesti intregului popor...
-
Lache, marţi, 23.03.2010 20:22Hai sa traiesti !
Hai sa dam cartile pe fata.Sunt in Australia.Am plecat din Romania in 2001.Tot ce stiu eu despre vw,este la nivelul anului 2001.Cred ca nici ce stiam atunci nu mai stiu acum. De atunci,eu nu am mai pus nici macar mana pe VW.Serios.Tot ce am scris pana acum,in proportie de 95% sunt tampenii.Habar n-am de vw,recunosc,pt.ca nu mai lucrez cu ele.De ce am facut toata treaba asta?I-mi place cum iei foc.Pur si simplu,m-am distrat.Tampeniile pe care le-am scris eu,probabil au fost citite de 2 sau 3 oameni.Pana la popor mai este.As multumit sa ma citeasca un popor intreg.Tu,nu? Chiar ca totul a fost o gluma. PS.Acum nu-i gluma.Manualele electronice sunt proprietate producatorului auto.Au venit si la noi sa ceara manuale electronice.Au vrut sa-si repare motoarele singuri.Raspunsul a fost clar.Nu este permis.Chiar si in romania se procedeaza la fel.Am un prieten in romania ,care are un volvo S80.A vrut sa-si schimbe cureaua de distributie.In orice caz,cand a dat cureaua jos,axa cu came de la admisie s-a rotit.A fost la reprezentanta Volvo,si a intrebat care sunt semnele de la distributie.N-au stiut,sau nu au vrut sa stie.I-am trimis eu desenul,si arezolvat problema.Hai ca iar bat campii!Promit sa nu te mai enervez. Ai grija de tine!
-
george, marţi, 23.03.2010 23:01TE DISTREZI ARUNCAND COJI DE BANANA PE TROTUAR
@ Lache A fost o distractie interesanta dar destul de periculoasa prin faptul ca le-a "reincarcat bateriile" unor cretini, care s-au aflat printre cei care au citit chestiile astea (multi, putini, cati or fi fost). Eu stiu ca, cel putin la VAG, manualele de reparatii se gasesc piratate la o nimica toata de bani, chiar daca sunt proprietatea producatorului. Iar ala care s-a apucat sa schimbe cureaua de distributie la Volvo si si-a prins urechile a fost un ageamiu. Cel mai bine e sa ai manualul ca sa fii sigur. Dar poti s-o faci si fara manual foarte bine. E suficient sa dai semne clare si de nesters (cu o dalta mai mica) pe toate rotile dintate si ai rezolvat-o. Frate-miu a schimbat sute de curele asa, la diverse masini si n-a avut probleme... Noroc!.
-
Lache, miercuri, 24.03.2010 06:34Hai noroc,George
Ai dreptate,se gasesc manuale piratate,dar eu nu am incredere.Cel cu volvo nu este un ageamiu.Normal,sunt semne pe cele doua pinioane de la axele cu came.Asa este si in manualul de la volvo.Dar pinionul de la axa cu came de la admisie,la el la masina,se poate pune in orice pozitie.Are un singur surub de prindere in mijloc.Nu are nici o pana,nu are nimic care sa-l tina intr-o pozitie anume.Cineva,a fost innaintea lui acolo.A rezolvat-o,iar motorul ii merge mult mai bine acum,chiar si consumul a scazut.Pur si simplu a pus supapele de la pistonul 1 pe "inchis",a masurat inaltimea lobilor de la came(sa fie egala si la evacuare si la admisie). Nu-mi purta pica,si sper sa ramanem prieteni. Toata stima! Luci
-
george, miercuri, 24.03.2010 11:01SE DESCURCA BAIETII
@ Lache/Luci Din cate am inteles, manualele astea (VAG) sunt identice cu cele originale atat ca n-au update-urile la zi. Prin urmare, pentru o masina de 5 ani, un soft din asta fara update e boboc... De principiu, nu ai nevoie sa demontezi roata dintata (decat daca vrei sa schimbi garnitura de la axa cu came) ca sa schimbi cureaua. Daca a facut asta fara sa aiba cartulia langa el, atunci a facut o greseala destul de mare. Nu-ti port pica in ciuda faptului ca ma cam bagasei la idei...Era o contradicttie uriasa intre nivelul de exprimare si ideile enuntate. Daca n-as fi intalnit astfel de specimene pana acum, as fi zis de la bun inceput ca e simulare... Ramanem prieteni daca nu te deranjeaza sa fii prieten cu un TeDeIst "nebun si paranoic" care "se aprinde repede"...LOL Numai bine!
-
Lache, miercuri, 24.03.2010 11:27Hi!
Te consider un prieten bun,dar nu te consider un tedeist nebun si paranoic.Daca aveti ceva probleme cu subaru,suzuki ,nissan,si alte japoneze,nu ezita sa intrebi.Am acces la o gramada de informatii despre ele.Acum lucrez la un dealer subaru/suzuki.Pt nissan am lucrat 3 ani si jumatate.Eu,daca nu stiu semnele la o masina,fac semne pe curea si pinioane,iar dupa aceea pun semnele pe cureaua noua. Cu respect,Luci!
Citeste si
-
AUTOIPOTEZE | joi, 28 iunieBugatti Veyron ar putea avea un succesor hibridBugatti a confirmat succesorul lui Veyron. Unele voci susţin că acesta ar putea fi echipat cu un tren de propulsie hibrid. În plus, succesorul lui Veyron va fi mai uşor şi mai eficient. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 22 iuniePropunere neobişnuită: un Fiat 500 cu motorul lui Ferrari 458 ItaliaLazzarini Design Studio şi-au imaginat că pe actualul Fiat 500 ar putea fi montat motorul lui Ferrari 458 Italia. V8-ul ar urma să fie ceva mai cuminte şi să ofere “doar“ 550 de cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 18 iunieOpel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litriOpel Insignia urmează să primească un facelift, iar împrospătarea estetică va fi acompaniată şi de motorizări noi, printre care se numără şi o unitate diesel de 1.6 litri, anunţă Autocar. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 15 iunieAudi ar putea dezvălui un Q5 TDI bi-turbo de 313 CP la Le MansAudi ar putea pregăti o surpriză pentru fanii săi la Le Mans. Nemţii au în plan o versiune nouă pentru Q5, un V6 TDI bi-turbo de 313 cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | joi, 14 iunieLexus pregăteşte GS250h, un hibrid care să se bată cu BMW 520dLexus ia în calcul lansarea unei noi versiuni pentru sedanul GS. Ea ar urma să se numească GS250h şi să atace rivali germani ca BMW 520d şi Audi A6 2.0 TDI. Citeste tot
Daca s-or apuca si de avioane, acopera toata piata...