Teaser nou cu viitorul BMW iX3: lansare la Munchen

Publicat miercuri, 03.09.2025 12:45 de Tiberiu Safta

BMW a publicat o imagine sugestivă nouă cu viitoarea generație a SUV-ului electric iX3. Noul model va fi primul din noua familie de modele electrice Neue Klasse, iar prezentarea va avea loc la Salonul Auto de la Munchen.

Au mai rămas doar câteva zile până când vom face cunoștință cu primul BMW din noua generație de modele electrice Neue Klasse. Primul astfel de model din partea bavarezilor va fi noul iX3. Înainte de lansarea oficială, care va avea loc la Salonul Auto de la Munchen, BMW a publicat o imagine teaser oficială cu grila iluminată a noului model.

Noul design al grilei iluminate a fost anterior văzut la mai multe concepte electrice BMW prezentate în ultimii doi ani, însă acum este pentru prima dată când vedem noua grilă dublă în forma sa finală pentru producția de serie. Față de modelele din prezent, viitoarele modele BMW Neue Klasse vor avea o grilă dublă acoperită mai mică și care va fi, evident, iluminată.

Totodată, noua generație BMW iX3 va introduce și un nou limbaj de design care va fi prezent la viitoarele modele ale mărcii din familia Neue Klasse. Despre viitorul iX3 cunoaștem deja că va avea o autonomie de 800 de kilometri în regim WLTP, precum și o arhitectură de 800 de volți pentru o încărcare rapidă a bateriei. Mai devreme în această vară, BMW spunea despre noul iX3 că va putea fi încărcat până la o putere de 400 kW și că o încărcare de 10 minute va fi suficientă pentru o autonomie de aproximativ 350 de kilometri.

De asemenea, viitorul BMW iX3 va fi primul model care va introduce noul sistem de operare BMW OS X. SUV-ul electric va integra și un computer central inteligent, numit Heart of Joy, prin care vor fi controlate toate sistemele mașinii. La final, noul BMW iX3 va fi produs în Ungaria, la uzina BMW de la Debrecen.

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de BMW (@bmw)

via BMW

  • nsrei, miercuri, 03.09.2025 13:28

    adevaratii daci liberi , locuitori de dinainte de traian al spatiului carpato danubiano pontic nu se vor lasa pacaliti sa cumpere aceasta electrocasnica electrica fabricata la vecinii unguri din motivul pe care l cunoastem si anume ca BMW a refuzat (cu obstinatie) sa deschida fabrica din judetul arad. Asa ca nu au decat sa isi ia masina ungureasca cei din imperiul austro habsburgic si sa ne lase pe noi sa cumparam masinile Dacia asamblate cu mandrie in Maroc sau alte tari bananiere foste colonii franceze din Africa de nord sau din alte parti ale lumii si sa ne bucuram de motoarele chineze facute in colaborare cu Geely, Horse si altele asemenea

  • @nsrei, miercuri, 03.09.2025 13:38

    nici tu nu stii ce ai vrut sa zici. acu' sa nu revii cu explicatii, ca cine stie ce mai iese

  • Samuel, miercuri, 03.09.2025 13:54

    @nsrei ........

  • Matei_cel_nou, miercuri, 03.09.2025 13:58

    Speram sa aibă un design mai curat dar cred ca l-au împopoțonat cu lumini... @nsrei Inexo, tu ești, ai greșit pseudonimul?

  • Bălăceanca, miercuri, 03.09.2025 15:20

    Hai că avem un exponat nou în colecția Jenei Inexorabili.

  • zarnesteanu, joi, 04.09.2025 04:34

    Poate am eu probleme cu capul, dar @nsrei mi se pare ca a scris totul foarte umoristic. Ba chiar foarte evident :) Tot de la aceleasi probleme cu capul mi se naste si intrebarea: daca electricele sunt atat de proaste si nepopulare, de ce inca se mai lanseaza model dupa model? OK, au fost bagate pe teava acum 4-5 ani, dar intre timp, careva la varf putea sa-si dea seama si sa traga de dopul din cada, ori mai pe sleau, sa scoata stecherul din priza. Ce atata vanzoleala? Cut the loses si viteza maxima pe ICE. Dar uite ca unii sunt masochisti si persista in greseala. Probabil ca le-a ajuns la urechi vreo legenda urbana de la alde neica nimeni ca mine si alti ciurli burli cu chargere pe zidul casei. Ca de fapt electricele sunt fabuloase si toti care s-au spurcat la electroni, nu mai vor sa puna mana pe manerul jegos de la pompa. Nasol bah cu fatalaii, sosetutele sub glezne si gunoierii emisiilor. Atatia orbi care doar isi vad de lungul nasului, de meserie si trag tare la lucru ca prostii. Astia n-au creier sa bungheasca noua ordine mondiala a lu' gigi mondialu, fane spoitoru si alti uzurpatori da soi, pa lumea asta. Las ca se termina cu pomana in state de la 30 Septembrie si-o sa vezi ce liniste se lasa la statiile de incarcare. Da stai asa, ca nici acum nu e mare zgomot pe-acolo. O fi inceput de pe-acuma sa se lase toti de electrice? Ca sa zic ceva si pa subect, brava mai BMW !!! 800km range si 350km incarcati in 10 minute? Fantastic. La noi la lucru deja au inceput sa lucreze la 2 DC fast chargers si pana la sfarsitul lunii urmeaza inca 5 de level 2. Partea proasta e ca au inceput colegii (pacalici si ei) sa-si ia electrice. O sa ajungem sa ne batem pe locurile de incarcat iar astia cu ICE o sa se stranga buluc sa faca misto de noi. Nasol momentul.

  • @zarne, joi, 04.09.2025 11:00

    La momentul 2035, cand toti producatorii din UE vor fi obligati doar cu electric, te-ai gandit ? Bmw este unul dintre constructorii care merg in paralel cu toate, chiar se incapataneaza si cu hidrogenul, daca piata chiar arfi libera, nu s-ar interzice termicele, ar disparea de la sine, daca sunt inferioare la orice capitol, in SUA acolo la tine, domina electricele si americanii se declara oripilati de V8 ? Nu cred, care vrea electrica foarte ok, cine nu, nu .

  • Andrei, joi, 04.09.2025 11:30

    Se mai pot schimba lucrurile și în US, urangutanul mai are doar 3 ani și jumătate.

  • nsrei, joi, 04.09.2025 12:01

    Noi suveraniștii avem un umor atât de fin încât vouă vă ia 3 zile să înțelegeți că nu suntem proști duși cu capul.

  • alex_cu_a_mic, joi, 04.09.2025 12:55

    @zarnesteanul Esti in State. Stii foarte bine cum se vand electricele acolo. Discounturi de 15-20-25% si alte discounturi aplicate la leasinguri ceea ce in tara traitului pe credit e o oferta de nerefuzat. Mute BEV-uri care se lanseaza acum sunt proiecte incepute acum 2-3 ani cand se dansa pe mesele de la praznicul pregatit pentru ICE. Praznicul intarzie. 70% din BEV-urile vandute la nivel mondial sunt vandute in China unde strategia a fost clara si sprijinul statului masiv in directia electrificarii. Majoritatea vanzarilor in China sunt masini in jur de 10k$ prea ieftine pentur a le putea refuza. Nu mai pomenim de vanzarile false facute doar pentru a incasa subventia de la stat. In US electricele au o cota de piata de ~10% cu toate megadiscounturile. In Europa, cu tot cu raportarile false, cota de piata e de 15-18%. Sunt o avalansa de modele BEV care se bat in realitate pe 20% din clienti. Multi oameni nu pot incarca acasa. Ori fara incarcare acasa (sau la serviciu) electricele aufoarte putin sens. In viitoru lapropiat e greu de crezut ca mai mult de 30-40% din potentialii clienti vor putea/vrea sa isi schimbe viata cu o masina electrica. Deci sunt 30% potentiali clienti pentru BEV vs.100% potentiali clienti pentru ICE, HEV, PHEV. A fost o declaratie recenta a sefului BMW (traditional AM nu da doi bani pe stirile cu adevarat importante) in care zicea ca pentru multi producatori incercarile de BEV-izare s-ar putea transforma in ultimile cuie pentru cosciugul propriu. S-au bagat sume incomensurabile de catre producatori care si asa nu o duceau bine in produse care la randul lor nu o duc bine. Si tot din declaratia susnumitului se citea nemultumirea fata de performantele BEV-urilor in materie de profitabilitate sau lipsa ei. Chiar BMW e un producator care pe piata din US da cu lejeritate 20-25% reducere la orice BEV la adulmecarea unui potential client.