Teaser pentru noua generație Opel Mokka: SUV-ul va avea cockpit digital Pure Panel cu ecrane touch de mari dimensiuni

Publicat miercuri, 03.06.2020 15:58 de Daniel Popescu, Foto: Opel

Opel a publicat un teaser cu interiorul noii generații Mokka. SUV-ul va deveni primul model Opel care integrează noul cockpit Pure Panel cu ecrane touch de mari dimensiuni.

Opel continuă în această perioadă campania de teasere care anticipează lansarea noii generații Mokka. De data aceasta, constructorul german a publicat un teaser cu interiorul SUV-ului și a oferit și o serie de detalii interesante.

Astfel, interiorul noului Mokka va utiliza noul cockpit digital Pure Panel cu ecrane touch de mari dimensiuni.

Opel nu oferă detalii suplimentare despre ecranele integrate, însă menționează că a eliminat cea mai mare parte a butoanelor fizice pentru a oferi șoferului o experiență de condus cât mai simplă, fără să fie distras de la elementele care contează în timpul condusului.

"Cu noul Mokka, aducem clienților pentru prima oară noul Pure Panel. Ecrane mari, integrate orizontal, un număr minim de controale fizice, toate pentru a crea o experiență optimizată", explică Mark Adams, vice-președintele diviziei de design al Opel.

La jumătatea lunii mai, Opel a publicat o serie de imagini sub camuflaj cu noul Mokka din timpul unor teste desfaurate în Suedia. SUV-ul va fi disponibil cu motoare diesel și pe benzină, dar și într-o versiune electrică, toate preluate de la Peugeot 2008.

Astfel, este de așteptat ca gama de motorizări să includă motoare pe benzină de 1.2 litri și unități diesel de 1.5 litri, în timp ce varianta electrică va avea 136 de cai putere și o baterie de 50 kWh care în cazul lui e-2008 oferă o autonomie de 310 kilometri.

Prezentarea noului Mokka va avea loc până la sfârșitul acestui an, în timp ce lansarea comercială este programată pentru începutul anului viitor.

Via Opel

  • blink-blink, miercuri, 03.06.2020 17:12

    Mda...se adauga ecrane touch de mari dimensiuni, gadget-uri, blink-blink ... dar fiabilitate ? fiabilitate cand vom mai vedea la masinile astea noi ? Probabil tot adauga ecrane pentru ca, atunci cand ramai in drum cu masina, sa ai la ce te uita, sa nu te plictisesti pana vine platforma.

  • UnAlex, miercuri, 03.06.2020 17:59

    @Blink Ai incercat sa cumperi o masina noua si ai ramas cu ea in drum? Mira-m-as! Peugeot si Opel stau bine la fiabilitate, da-le o sansa ca tot sunt surori de concern: https://europe.jdpower.com/press-releases/2019-uk-vehicle-dependability-study

  • Kirotractor, joi, 04.06.2020 07:43

    Înclin să cred că ecranele au ajuns să-i coste pe producători mai puțin decât o pădure de butoane / clape / manete / cadrane cu toată mățăraia electromecanică aferentă. Ref. la statistica JDPower util adusă la rampă de @UnAlex, un grad de relativitate e totuși inevitabil când se cuantifică gradul de satisfacție al posesorilor doar pe număr de probleme la suta de mașini, fiindcă: 1. așteptările diferă în funcție de cât bănet dai pe mașină 2. gravitatea problemelor diferă mult... 3...ca și costul remedierii lor. Interesante oricum ultimele 6 locuri, ocupate de Fiat și JLR (nicio surpriză aici), dar și de... celebra triadă teutonică !!! 20, Mercedes 21. Land Rover 22. Jaguar 23. Audi 24. Fiat 25. BMW