Tesla are probleme și cu livrările lui Model S și Model X: cumpărătorii trebuie să aștepte până la 5 luni pentru a primi mașinile
Tesla susține că cererea în creștere pentru Model S și Model X a generat timpi de livrare de până la 5 luni pentru cele două modele, în condițiile în care americanii au probleme asemănătoare și cu Model 3.
Tesla înregistrează în prezent numeroase probleme cu producția lui Model 3 și a amânat pentru sfârșitul lunii martie obiectivul inițial de a ajunge la 2.500 de unități pe săptămână.
Iată însă că producătorul american aflat sub conducerea lui Elon Musk se confruntă acum cu o problemă neașteptată și din partea celorlalte două modele ale sale.
Constructorul susține că singura explicație pentru această întârziere este legată de numărul mare de comenzi pe care le-a primit în ultima perioadă pentru Model S și Model X. Acest lucru este oricum surprinzător în contextul în care analiștii anticipează o scădere a interesului pentru Model S ca urmare a apariției pe piață a lui Model 3. De altfel, compania a menționat că ritmul scăzut de producție pentru Model 3 are drept explicație parțială necesitatea de a adapta liniile de asamblare, un argument care nu mai este însă valabil în azul lui Model S sau Model X.
Tesla a livrat peste 100.000 de unități pe parcursul anului trecut, însă numai 1.542 de unități dintre acestea au fost Model 3.
Via Electrek
-
Tibi, miercuri, 21.02.2018 16:54
@Elon Musk Gresit! Din seria: nu ne asteptam sa vrajim omenirea atat de repede. Sau: Vai cat de cool e, trebuie neaparat sa-mi iau si eu! Sau: Tot marketingul asta despre raiul electrificat ce ne asteapta pe toti, ne cam copleseste.
-
nume, miercuri, 21.02.2018 19:07
Amuzant cum aceasta stire lipseste de pe acest site: http://europe.autonews.com/article/20180220/ANE/180219831/tesla-model-s-outsells-german-luxury-flagships-in-europe
-
demin2609, miercuri, 21.02.2018 21:02
nici cu ceilalti nu mi-este frica, daca vrei sa dai comanda la vro masina, intai se duc in mina sa sape dupa metale, apoi se apuca de fabricatie! nu mai produce nimeni stoc de masini, si-au cam luat teapa si au trebuit sa dea la fer vechi masinile nou-noute! asa ca 4 luni... 5... iti strangi banii in lunile astea si o platesti cash, sau cumperi remorcuta, covorase, camera video, scaunul copilului inainte, apoi vine masina.
-
Nea Indarat, miercuri, 21.02.2018 23:38
@automarket Despre faptul ca Model S a avut vanzari mai bune in Europa decat seria 7,S class,A8 ... nu spuneti nimic?? Am uitat,aici apar doar stiri negative despre Tesla.
-
@Nea Indarat, joi, 22.02.2018 08:12
nu stiai ca singurii care fac masini sunt nemtii? de ce se baga altii pe industria asta nu inteleg. daca doamne fereste ti-ai luat altceva in afara de vw-b-m, si ai vreo problema toti se uita la ea ca la ozn-uri, iar dupa ce-ti fac masina praf ajung la concluzie ca "nu e bune"
-
Claudiu, joi, 22.02.2018 09:55
@ nume @ Nea Indarat Cu tot respectul, dar de ce comparati mere cu pere? In primul rand, conform dimensiunilor, Model S nu poate concura cu seria 7, A8 sau S klasse, poate cel mult cu seria 5, A6 si E klasse. Calitatea materialelor din interior si confortul perceput nu este la nivelul modelelor de top ale triadei nemtesti. Singurul capitol la care putem spune ca ar "concura" este pretul. Pana la urma atat Zoe, i3 si Leaf au avut vanzari mai bune decat Model S, deci si despre ele putem spune ca au depasit A8, 7 si S
-
dan_grc, joi, 22.02.2018 10:01
Tesla S a vândut mai bine în Europa ca nemții, dar unele guri, nu știu dacă sunt rele sau bune, spun ca Tesla S s-ar încadra mai degrabă la clasa mare, este ca și cum luăm Ford Mondeo și o așezăm în clasa mare, pentru că este o mașină mare, dar de fapt oficial este în clasa medie. La fel și la Skoda Superb, este ditamai mașina, dar se încadrează în clasa medie. Meritele Teslei S rămân, dar consider că americanii au forțat înscrierea în clasa de lux, din motive evidente.
-
Nicu, joi, 22.02.2018 15:03
@dan_grc Unii vad luxul in interioare grandioase, complexe, cu multe butoane, detalii. Ei cumpara Mercedes, Audi, BMW si o parte din acei oameni se numesc grandomani. Altii vad luxul in interioare simple. Pentru ei Tesla e singurul producator momentan. E loc pentru toata lumea si e bine sa existe oferte cat mai variate. Nu poti sa zici ca un design simplu nu inseamna lux. Primele masini Model S scoase in 2012 si 2013 au avut scaune mai putin comfortabile. Cele scoase anul trecut, atat S cat si X, au scaune si rulare foarte comfortabile.
-
SogStar, joi, 22.02.2018 15:19
Inainte sa incep vreau sa mentionez ca lucrez intr-un domeniu in care am acces la foarte multe masini pentru studiu. Spun asta sa nu intelegeti ca vorbesc din poze articole citite sau ce zic vanzatorii de masini. Cand am vazut Model S si Model X, vreau sa spun ca erau masini noi doar urcate pe trailer si aduse pentru a intelege de ce sunt atat de speciale, am crezut ca masinile au fost dezmembrate si asamblate la loc... paratea stanga si dreapta nu erau simetrice... erau atat de strambe incat imi incapeau degetele intre crapaturile la usi, porbagaj, geamuri si orice se ansamblu intre doua piese... pana si lampile (stopuri - faruri) erau diferite... Model S e ca o cutie in interior nu are spatii de depozitare pe usi.. ceea ce mi se pare absurd de incomod... trapa/ plafonul panoramic cred ca avea niste hamsterii care angrenau mecanismul, scartaia si tremura credeam ca e stricata. PRO: tableta ... Model X : Ceva mai bine decat model S ca si aliniament al exteriorului, dar nu foarte mult... in concluzie foarte stramba si ea... in interior era un pic mai bine PRO: tableta / parbrizul foarte mare cu plafon (nu simti ca esti in interiorul masinii) /masina face ca un pom de craciun... a si... usile spate sunt interesante dar trebuie sa fii atent sa nu fie cineva/ceva in apropierea lor.. altfel stai in masina... Comparand cu ceea ce ne place noua.. romanilor ... masinile germane BMW, Audi, M-B, VW, etc... calitativ ce inseamna tesla nu ar trece de comfortul interior al unui Tico pentru Model S si Peugeot 206 panoramic pt model X... sau cel putin asa m-am simtit eu.. Pentru exterior eu nu am masina de comparatie, au linii frumoase dar toate liniile sunt nealiniate...cauza ar fi caroseria de plastic, plasticul este un material care are o dispersie si o dilatare mai greu de controlat cand faci piese atat de mari...bineinteles caroseria este mai usoara decat caroseria clasica sau caroseria de aluminiu, ceea ce le da o autonomie mai mare... Nu as da bani pe tesla. sunt masini electrice sau hibride mult mai interesante. Demersul OEM-urilor este de a renunta pana in 2025 de diesel. Ramane benzina pana in apropierea 2050 so... electricele par a fi viitorul...
-
dan_grc, joi, 22.02.2018 17:33
@Nicu Cei care cumpara Mercedes, Bmw, Audi se numesc grandomani, iar cei care cumpara Tesla S sunt oameni rationali care vor sa salveze planeta? Pai exista electrice mult mai ieftine, se numesc eco grandomani, sau asa le spun eu. Butoane mai putine inseamna tot lux? Desigur, de exemplu Audi A8 consider ca are un interior mai high tech ca Tesla S, cu foarte putine butoane fizice. Ideea nu era ca interiorul Teslei nu poate fi considerat luxos, cel putin eu asa spune ca nu este de nivelul clasei de lux, care prin definitie trebuie sa respire lux prin toti porii. Interior de lux gasesti si la clasa mare, acolo unde consider ca Tesla S ar trebui sa fie pozitionata. Revin cu exemplul Skodei Superb, pai la locurile din spate are spatiu ca la versiunile Long, aproape, ale clasei de lux, asta nu inseamna ca Superb face parte din aceasta clasa.
-
nume, joi, 22.02.2018 21:18
Tesla are caroserie de plastic?
-
JBL, joi, 22.02.2018 23:59
@SogStar Model S are caroseria din aluminiu,mai expertule. Piesele strambe si nealiniate cred ca le-ai vazut doar in filme(sf). Am vazut multe teste cu Model S si Model X si nimeni nu a zis asa ceva. Mai usor cu aberatiile!
-
AndreiRN, marţi, 27.02.2018 05:26
Ca sa faci "plinul" la o Tesla acasa la priza te costa $2.75 dar multi merg la unele magazine sau restaurante si fac plinul pe gratis in parcarea speciala pt ei. Care faci la fel cu triada nemteasca? Si de +25 de ani conduc MBZ dar pt alte motive.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
din seria iti iau banii acum si dupa'ia te prostesc la infinit