Tesla se pregăteşte pentru un viitor profitabil: a creat o divizie specială pentru a gestiona sutele de mii de noi clienţi
Tesla a creat un departament special care se va ocupa cu gestionarea creşterii vertiginoase de clienţi în următorii ani. Primii recruţi sunt de la Facebook şi Uber.
Tesla Motors are până în prezent aproximativ 100.000 de clienţi, însă numărul acestora ar trebui să crească de aproape 5 ori în cazul în care va reuşi să onoreze toate cele aproximativ 400.000 de precomenzi pe care le-a primit pentru viitorul Model 3.
Pentru a gestiona o astfel de creştere rapidă a numărului de clienţi, Tesla Motors a creat un departament special numit Growth Programs care are rolul de a analiza date provenite de la baza de clienţi.
Departamentul a fost creat la începutul acestui an, iar director al programului este Praveen Arichandran, care a ocupat o funcţie similară la reţeaua de socializare Facebook. Printre primii recruţi ai acestuia se numără Sisun Lee, care a lucrat într-un departament similar al serviciului de ride-sharing Uber.
Totuşi, până la sosirea noilor clienţi, Tesla trebuie să se organizeze pentru a putea produce cele aproximativ 400.000 de unităţi Model 3. Planul iniţial vizează producţia a 200.000 de unităţi în 2017, însă constructorul american a admis în acelaşi timp că obiectivul este aproape imposibil de atins.
Via Electrek
Elon Musk s-a dus la buda !