
Test extrem: noul Porsche 911 GT3 a rulat încontinuu cu 300 de km/h pe o distanță de 5.000 de kilometri
Constructorul german de automobile a oferit mai multe detalii din timpul testelor noului 911 GT3. Motorul de 4.0 litri a fost calibrat, în mare parte, pe celebrul circuit Nardo din Italia.
Porsche a lansat noul 911 GT3 în luna februarie cu un motor de 4.0 litri, aspirat natural, care dezvoltă 510 cai putere. Din punct de vedere dinamic, modelul german este mai apropiat ca niciodată de versiunea de competiție 911 RSR.
Desigur, înainte de lansare, noul 911 GT3 a fost testat îndelung, atât în laboratoare speciale, inclusiv tunel aerodinamic, cât și pe circuitele din întreaga lume.
Unul dintre cele mai solicitante teste a avut loc pe celebrul circuit Nardo din Italia. Aici, inginerii Porsche au împins dincolo de limite propulsorul de 4.0 litri. Mai exact, prototipul a parcurs 5.000 de kilometri rulând constant cu 300 de km/h. Singurele opriri au fost pentru alimentarea cu combustibil.
Unitatea are la bază aceeași tehnologie ca și varianta de competiție 911 GT3 R Cup. Înainte de a fi testat pe circuitul Nardo, propulsorul a funcționat mai bine de 22.000 de ore pe standul de încercări.
În ceea ce privește elementele aerodinamice, care produc cu 50% mai multă apăsare la sol comparativ cu vechiul model, acestea au fost testate peste 160 de ore în tunelul aerodinamic.
via Porsche
-
Vali, joi, 08.04.2021 11:41
Deci in afara de ars gazul si poluat, ce mare chestie a facut aceasta masina? Adica, ce plus planetei a adus? A plantat copaci pe aia 5000 km, a ajutat copii care mor de foame, se circula cu 300km/h mod continuu cand faci naveta sau pleci in concediu? O alta dovada ca unii insista sa imputa in timp ce altii incerca sa faca ceva pozitiv. Astia ar trebui amendati ca VAG.
-
alex_cu_a_mic, joi, 08.04.2021 12:48
E un eveniment de marketing mult mai destept si eficient decat deplasarea cu avionul si cazarea 2-3 zile a zeci sau sute de jurnalisti undeva pe un circuit si plimbarea lor cu 10 masini 2-3 zile ca la sfarsit sa scrie fiecare ce-l taie capul si ce-a inteles el din masina aia. Si mesajul evenimentului e simplu si la obiect: masinile noastre pot rula cu 300 km/h zi si noapte ceea ce e foarte important pentru masinile de genul..
-
@Valium, joi, 08.04.2021 12:58
de ce ar trebui sa aduca cineva un "plus planetei"? Suntem sclavii planetei sau ce? Avem vreo datorie? Sau cine hotaraste ce si cum trebuie sa facem sa nu se simta planeta ofensata? De ce ar trebui sa ne pese de copii altora? Sa se ocupe parintii lor de ei. Ca de aia i-au facut. Nu-mi aduc aminte sa ii fi ajutat pe parintii mei cineva cand eram copii. Si saracii pentru noi dadeau in branci de munca. Dumnezeu sa-i odihneasca. Fiecare sa-si rezolve problemele. Personal cred ca planeta nu are nevoie de ajutorul nostru, ci doar cohortele de escroci guristi si alti paraziti militanti care traiesc pe spinarea altora exploatandu-le fricile. La ecoparazitii astia eu le arat un mare semn digital si ii trimit la munca cinstita nu la cheltuit banii contribuabililor.
-
Vali, joi, 08.04.2021 13:24
Chiar ma asteptam la asemenea comentarii din partea unora:)) Dovedeste limitele unora. Atunci bine baieti, de ce sa va pese cand sunteti loviti cu 300 km/h frontal de un bizon? Pentru prostii ca voi sunt si niste video, ca sa intelegeti: https://youtu.be/Qigzft7K3-0 https://www.carscoops.com/2019/10/1800-hp-porsche-911-turbo-destroyed-after-leaving-runway-at-88-mph/
-
Impresionant,dar..., joi, 08.04.2021 13:36
Cu dedicatie pentrul domnul Zarnesteanu https://www.classicdriver.com/en/article/autos/records-1983-mercedes-benz-190-e-23-16-nard
-
Fanel_, joi, 08.04.2021 14:05
O cascadorie de PR inutila. Inutila pentru ca numai era nevoie de confirmarea unui lucru bine stiut: Porsche e o masina adevarata si ramane o referinta in domeniu.
-
Calingura, joi, 08.04.2021 14:44
Imi aduc aminte ca acum vreo 10 ani ploua cu Ferrari distruse la viteze de autostrada. La acel moment Ferrari dadea vina pe sofer. Ca ce? Cau au condus sport? Ca au vrut sa testeze specificatiile masinii? Cum a spus si Alex, este un eveniment de marketing foarte destept si care ne confirma ca poti face ce vrei cu masina si ea se va comporta exemplar pana te saturi. Este nevoie de confirmari si de reimprospatarea memoriei. Altfel nu ar mai exista reclame la Cola.
-
@Valium, joi, 08.04.2021 15:25
prostul care n-a inteles nimic aici esti tu. Astept redactia sa ne cenzureze pe amandoi. Sper ca nu numai tu ai dreptul sa-i faci prosti pe altii. Jos a mai ajuns AM si asta datorita unor spalati pe creier ca tine. Asta e cea mai mare grija a mea. Sa nu fiu lovit frontal de unu cu 300 la ora!
-
someone23, joi, 08.04.2021 17:40
ma intreb daca un motor modern cu putere similara, dar turbo, ar fi rezistat unui astfel de maraton. porsche a aratat fiabilitatea extrema a produsului lor aspirat din gama 911, mai ales intr-o lume din ce in ce mai turbo.
-
kimi, vineri, 09.04.2021 08:08
ce ulei a folosit? 0w-30?
-
inexorabil, vineri, 09.04.2021 23:19
Personal, mi-au trebuit ani buni din viaţă ca să ajung la concluzia…inexorabilă (şi imposibil de retractat) că Porsche concepe (şi, desigur, produce) cele mai dezirabile motoare din istoria automobilului… Iar @mip vă poate confirma că tânjesc după un 911 (iconic prin definiţie) din urmă cu 20 de ani (nomenclatura 996), tributar însă motorului aspirat 3.6 flat-6 de 316 BHP, adică fiind vorba despre versiunea Carrera 4S. Totodată, urmăresc să devin un “pericol belicos la adresa Mamei Natură” graţie lui VW Touareg 5.0 V10 TDI, ale cărui noxe duşmănoase l-ar găsi pe eco-asupritul Mafănel inclusiv în gaură de şarpe (unde s-ar refugia din cauza lipsei de măsuri eficiente a guvernării dă Driapta, dar M.A.I.-zaurii tot l-ar depista şi i-ar da fum din toate părţile, cu milă însă şi cu nedozat bun simţ). Singura necunoscută care se întinde (rânjitor) în faţa mea sunt…banii. Din păcate, eu nu pot proba abilitatea emolară înnăscută de a-i tipări fără acoperire, însă blagoslovindu-i cu puterea fulminantă de a cumpăra orice/oricând/oricât.
Citeste si
-
GENERAL | miercuri, 4 iunieEmisiunea The Grand Tour are prezentatori noi: doi prezentatori auto din Canada și un pasionat de trenuriPresa britanică a anunțat oficial noii prezentatori pentru următorul sezon al emisiunii The Grand Tour. Noua echipă va fi alcătuită din doi canadieni, Thomas Holland și James Engelsman și din britanicul Francis Bourgeois. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 2 iunieAston Martin Valkyrie primește o machetă LEGO cu 707 pieseCea mai nouă machetă LEGO Technic este dedicată modelului Aston Martin Valkyrie. Pachetul conține 707 piese și costă 60 de euro pe continentul european. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 26 maiEpopeea Dieselgate: 4 foști directori Volkswagen, condamnați la închisoareUn tribunal din Germania a condamnat la închisoare 4 foști directori Volkswagen implicați direct în scandalul Dieselgate. Dintre aceștia, doi au primit condamnări cu executare, în timp ce ceilalți doi au primit pedepse cu suspendare. Citeste tot
-
GENERAL | vineri, 23 maiSUA: Guvernul federal anulează interzicerea mașinilor cu motoare termice în California după 2035Senatul american a blocat planul statului California de a interzice vânzarea de mașini noi cu motoare termice după 2035. Practic, prin această decizie, guvernul SUA a anulat acest mandat de electrificare. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 19 maiCitroen are un CEO nou: Xavier Chardon este fost director de marketing la VolkswagenCitroen va avea din această vară un CEO nou. Poziția va fi ocupată de către Xavier Chardon, care a fost anterior director de marketing la Volkswagen. Citeste tot
Neimpresionant .. orice electrica poate sa faca asta doar ca opririle dureaza 60 minute si rularea 30 de minute in timp ce la GT3-ul ala oprirea dureaza 5 minute si rularea 60. Sau pe acolo.