
Toro Rosso și-a definitivat linia de piloți pentru 2018: Hartley și Gasley vor rămâne la echipă
Toro Rosso a anunțat că Brendon Hartley și Pierre Gasly vor concura pentru echipă și în sezonul viitor.
Toro Rosso va începe sezonul următor cu aceeași linie de piloți cu care va încheia și campania actuală în cursa din Abu Dhabi de la sfârșitul săptămânii viitoare. Cea de-a doua echipă a grupului Red Bull a confirmat că Brendon Hartley și Pierre Gasly își vor păstra locurile la echipă și anul viitor.
"Suntem foarte bucuroși să-i avem confirmați atât de devreme pe Gasly și Hartley ca piloții noștri pentru 2018. Pe parcursul ultimei părți a anului au demonstrat că sunt pregătiți pentru Formula 1, au înțeles rapid monopostul, au arătat performanțe bune și au demonstrat că sunt pregătiți pentru provocări", spune Franz Tost, șeful celor de la Toro Rosso.
Hartley concurează pentru Toro Rosso începând cu Marele Premiu al Statelor Unite, în timp ce Gasly s-a alăturat inițial în Marele Premiu al Malaysiei, înainte de a reveni la Marele Premiu al Mexicului.
Toro Rosso a început sezonul cu o linie complet diferită. Mai întâi, Carlos Sainz a fost împrumutat la Renault ca parte a unei înțelegeri mai ample de pe piața motoarelor pentru sezonul următor, în timp ce Daniil Kvyat a fost înlocuit începând cu cursa de la Sepang.
Via ESPNF1
-
lucky70, vineri, 17.11.2017 23:00
ce tare ar fi ca Honda sa produca surpriza si sa depaseasca,macar Renault,ca putere si fiabilitate!Asta pt a confirma faptul ca Alonso face alegeri gresite...
-
ZZZ, sâmbătă, 18.11.2017 16:13
Cei de la Ferrari s-au opus ca echipele sa foloseasca mai mult de 3 motoare /sezon in 2018 ...Cei de la Red Bull a formulat propunerea respectiva
-
ZZZ, sâmbătă, 18.11.2017 16:26
O mica adaugare la ce am postat mai devreme, Cei de la Red Bull au vrut sa discute cu echipele despre folosirea a 4 motoare in sezonul viitor, dar la Monza echipele sprijinite de Mercedes au fost impotriva. Red Bull au vrut sa discute iarasi despre acest subiect cu prilejul GP Braziliei dar cei de la Ferrari au spus ca echipele nu sunt de acord si ca au investit deja in aceste motoare timp si resurse pentru a folosit numai 3 motoare in sezonul viitor. Articolele in cauza sunt acestea: https://www.motorsport.com/f1/news/horner-wants-three-engine-limit-scrapped-over-grid-penalties-949666/, https://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-red-bull-three-engines-per-year-979708/. Puteam sa explic mai clar subiectul in sine, dar sunt fan McLaren si prefer sa arunc cu noroi cat pot in Ferrari chiar daca nu este un gest corect.
-
ZZZ, sâmbătă, 18.11.2017 16:36
Multumesc clonei care a postat articolul cu link-uri dar eu cred c-a vrut sa ma discrediteze:))))) daca vreau sa arunc cu noroi pot s-o fac mai bin decat crezi tu..Mai jos e stirea preluata de mine http://en.f1i.com/news/285996-ferrari-wont-support-three-engine-limit-protest-red-bull.html
-
AyrtonSenna1991, sâmbătă, 18.11.2017 17:47
Mi se par niște alegeri forțate , mai ales la Hartley dar în fine poate ei stiu ceva ce noi nu știm. Oricum la anul cred că vor fi sub Sauber datorită motorului Honda.
-
., sâmbătă, 18.11.2017 17:50
@ZZZ-urilor, original+clona Nu numai Ferrari s-a opus, ci si Mercedes, ceea ce mi se pare absolut normal, ei sunt cei care aloca timp si fonduri, deloc mici, în dezvoltarea motoarelor, nu RBR, care nu are nici in clin, nici in maneca ! Probabil ca intregul an au lucrat motoristii la regula celor trei motoare si acum, la spartul targului, vine Marko cu alta idee ! Tipic RBR !
-
., duminică, 19.11.2017 12:01
Nope, la anu sigur motorul Honda e bun. Doar cand il conduce Alonso e prost, se stie, Alonso conduce numai carute. Sau a rog, asta e scuza lui permanenta.
-
ZZZ, duminică, 19.11.2017 19:21
...Eu unul nu cred ca motoristii au venit cu propunerea
-
@., duminică, 19.11.2017 20:57
Dar si daca la anul McLaren nu este macar în apropierea lui RBR ca si performanta, atunci pe Alonso nu-l mai spala toate apele din lume ! S-au laudat fara nici un fel de limita ca au cel mai bun sasiu, s-au laudat atat de gretos ca au cel mai tare pilot, un "animal superperformant" dupa spusele lor si au varsat atatea tone de laturi in capul celor de la Honda, incat orice esec in 2018 ar trebui sa-i trimita pe toti acasa, in frunte cu cine stim cu totii !
-
Mercedes, luni, 20.11.2017 12:18
Haterii lui Alonso isi varsa Marea frustrare generata de proaspatul Looser de la Fierari.... asta e, aveti ce meritati. Lasa ca se duce Lewis la macaronari si le aduce titlul.
-
lol, luni, 20.11.2017 17:28
Dar Hamilton nu era cumva tot un mare 'inamic' al lui Alonso?
-
., luni, 20.11.2017 19:05
Alonsistii astia sunt precum femeia aia parasita si crizata ca asta care a inlocuit-o o sa-i daruiasca barbatului copilul dorit. Si se bucura cata vreme copilul (titlul, v-ati prins, da?) intarzie sa apara.
-
AyrtonSenna1991, luni, 20.11.2017 20:50
@. Cine va mai baga pe voi în seamă ? Prin "declarațiile " voastre nu sunteți decât penibili.
-
., luni, 20.11.2017 21:34
Scoate capul dintre bucile lui Hamilton ca esti penibil dupa ca ai cantat ani de zile cantecul Defavorizarea. Ps: Ham e mai bun decat Vettel sau Alonso. ma bucur daca castiga dar tu de ce drk te bucuri?
-
AyrtonSenna1991, luni, 20.11.2017 21:49
Crezi ca Mercedes va domina la nesfârșit ? Trebuie să fii idiot să crezi asta. Sau părăsește tuciuriul primul corabia ca șobolani ? La cat a făcut Ron Dennis pentru el trebuia să stea toată cariera lui la McLaren. PS Nu am nici un motiv de bucurie deocamdată. Vedem la anul ce va face Alonso.
-
ioi, luni, 20.11.2017 23:28
Ce sa faca Alonso la anu? O sa critice motorul Renault.
-
!!!, marţi, 21.11.2017 00:00
@Mercedes Haterii lui Alonso ? Care hateri ? Si pentru ce sa aiba Alonso hateri, ca doar nu mai deranjeaza pe nimeni de foarte mult timp ? Inteleg sa aiba hateri un Lewis, un Seb, un Max, dar Alonso pentru ce ? Pentru ce l-ar uri cineva pe Alonso ?
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 4 septembrieF1: Ferrari dezvăluie o grafică specială pentru Monza. Omagiu adus lui Niki LaudaFerrari va rula în Marele Premiu al Italiei cu o grafică specială. Noua grafică aduce un omagiu monopostului Ferrari 312T din 1975, mașina cu care Niki Lauda a cucerit primul său titlu mondial. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 1 septembrieF1: Oscar Piastri, victorie în Olanda. Abandon pentru Norris, primul podium pentru Isack HadjarOscar Piastri a câștigat Marele Premiu al Țărilor de Jos după o cursă plină de incidente și neutralizată în mai multe rânduri cu Safety Car. Max Verstappen a încheiat pe locul 2 în fața propriilor suporteri, iar Isack Hadjar a obținut primul său podium din carieră după ce Lando Norris a fost silit la abandon. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 26 augustOFICIAL: Valtteri Bottas și Sergio Perez, piloți Cadillac F1 din 2026Americanii de la Cadillac intră în Formula 1 din 2026, iar monoposturile lor vor fi pilotate de Valtteri Bottas și Sergio Perez. La cârma echipei se va afla Graeme Lowdon, fostul director sportiv de la Marrusia. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 4 augustF1: Lando Norris câștigă în Ungaria. Piastri și Russell, pe podiumLando Norris a câștigat Marele Premiu al Ungariei după o cursă decisă de o strategie cu o singură oprire la boxe. Pe podium au mai fost Oscar Piastri și George Russell. După cursa din Ungaria, diferența dintre Piastri și Norris în clasamentul piloților este acum sub 10 puncte. Citeste tot
-
F1 TOP | vineri, 1 augustFormula 1: Fernando Alonso va lipsi de la prima sesiune de antrenamente din UngariaFernando Alonso, pilotul echipei Aston Martin, nu va participa în prima sesiune de antrenamente libere din Ungaria. În locul său va veni Felipe Drugovich, pilotul de rezervă al echipei. Citeste tot
Pai doar doi debutanti puteau convinge cu motorul ala (de anu viitor)... Macar McLaren avea masina buna...