Tot mai mulți constructori abandonează saloanele tradiționale: Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Nissan și Peugeot vor lipsi anul acesta la Frankfurt
Organizatorii Salonului Auto de la Frankfurt au anunțat că mai mulți constructori vor absenta la ediția de anul acesta. Printre ei se numără Peugeot, Nissan și trei branduri ale Grupului FCA.
Unul dintre cele mai mari saloane auto din lume, cel desfășurat la Frankfurt din doi în doi ani, ar urma să bifeze câteva absențe notabile în 2017. Organizatorii evenimentului au anunțat că ediția de anul acesta va pierde nouă expozanți extrem de importanți.
Cele mai importante nume sunt Peugeot, brandul său premium DS, trei constructori din interiorul grupului FCA (Fiat, Alfa Romeo și Jeep), și Nissan alături de brandul său premium Infiniti. Decizia acestor brnaduri vine după ce și Volvo și Ford au anunțat că nu vor participa anul acesta la Frankfurt.
Deciziile constructorilor se leagă în mare parte de schimbarea strategiei de comunicare. Producătorii preferă să își concentreze atenția și asupra altor medii de promovare, cum ar fi social media sau campanii de internet, mult mai bine țintite.
Spre exemplu, Nissan a anunțat că va adopta o strategie fleibilă, încercând să combine evenimentele auto tradiționale cu unele dedicate clienților și persoanelor cu influență, încercând astfel să ajungă la un public mult mai variat.
Organizatorii Salonului Auto de la Frankfurt au anunțat că la ediția de anul acesta vor lua parte peste 50 de producători de profil din toată lumea, inclusiv nume mare din domeniul tehnologiei: Qualcomm, Sony sau IBM. Printre cei 50 se vor numără și mai multe branduri din China, dornice de afirmare pe piața auto din Europa.
„Bineînțeles că regretăm retragera unor expozanți așa de mari. Motivele variază și sunt specifice fiecărei companii, majoritatea sunt legate de rațiuni financiare sau de o modalitate diferită de comunicare. Cu toate acestea, toți acești expozanți au recunoscut importanța unor asemenea evenimente de profil și au promis revenirea la edițiile viitoare”, a declarat Klaus Braeunig, directorul firmei organizatoare.
Strategie fleibila? Ce este asta? Cuvântul fleibila nu este în dicționar. Iată câteva sugestii: flexibil flessibile flotilă Florilă asibila fleșcăială sibilă sensibilă Sibila flămânzilă fleică flecăreală Spre exemplu, Nissan a anunțat că va adopta o strategie fleibilă, încercând să combine evenimentele auto tradiționale cu unele dedicate clienților și persoanelor cu influență, încercând astfel să ajungă la un public mult mai variat. Este exact ce ati scris voi. STRATEGIE FLEIBILA! Daca reusiti cumva sa explicati ce inseamna , poate o sa-mi ridic palaria , pentru prima data! Multe se explica prin felul asta de a scrie un articol.