Toyota a lansat două motoare diesel noi pentru Hilux și Land Cruiser
Toyota a anunțat astăzi lansarea a două motoare diesel noi în gamele Hilux și Land Cruiser. Acestea au cilindreea de 2.4 și 2.8 litri și sunt cu 15% mai eficiente decât unitățile pe care le înlocuiesc.
Toyota a anunțat astăzi două noi motoare diesel cu patru cilindri în portofoliul său, dedicate gamelor Hilux și Land Cruiser. Vorbim despre noua familie de motorizări echipate cu tehnologia Thermo Swing Wall Insulation, care are unități de 2.8 și 2.4 litri, și care se bucură de creșterea cuplului motor cu 25% și reducerea consumului cu 15%.
Cele două motoare de la Toyota împart alezajul (92 mm) și raportul de compresie (15.6). Unitatea de 2.393 centimetri cubi anunță 150 CP la 3.400 rpm și un cuplu maxim de 400 Nm între 1.600 și 2.000 rpm. La turația de 1.200 rpm, motorul diesel 2GD-FTV de la Toyota, de 2.4 litri, asigură 330 Nm. Între timp, fratele său mai mare, 1GD-FTV, anunță un cuplu de 370 Nm la 1.200 rpm și un moment maxim de 450 Nm între 1.600 și 2.400 rpm. Puterea maximă a motorului diesel de 2.754 centimetri cubi de la Toyota este de 177 CP.
Toyota a echipat noile sale motoare și cu o nouă turbosuflantă, care este cu 30% mai mică decât unitatea pe care o înlocuiește și care promite un răspuns instantaneu la accelerație și o elasticitate mărită. Noua familie GD de motoare diesel de 2.4 și 2.8 litri de la Toyota va înlocui treptat actuala familie KD. Japonezii vor să producă aproximativ 700.00 de unități până în 2016 și să ofere noile motoare pe 90 de piețe. Până în 2020, motoarele diesel noi de la Toyota vor fi oferite pe cel puțin 150 de piețe.
Stie cineva daca si noile motoare vor fi ca vechiul 3.0, tot cu 4 cilindrii ?