
Toyota anunță recall global pentru 3.2 milioane de mașini: o problemă la pompa de combustibil poate duce la oprirea motorului
Toyota va chema în service aproximativ 3.2 milioane de mașini la nivel global, peste 50% în SUA, din cauza unei probleme la pompa de combustibil care poate duce la oprirea motorului.
În ianuarie, Toyota a anunțat un recall pentru circa 700.000 de mașini din Statele Unite, ca urmare a unei probleme la pompa de combustibil. Intervenția presupunea înlocuirea pompelor cu unele noi.
Constructorul japonez a revenit cu date privind acest subiect, spunând că 1.8 milioane de unități Toyota și Lexus sunt vizate de recall în SUA, respectiv un total de 3.2 milioane de mașini la nivel global.
Toyota începuse o investigație privind problemele cu pompa de combustibil în luna iunie 2019.
Potrivit autorităților americane ce se ocupă de siguranța în trafic, clienții s-au plâns că motoarele nu pornesc sau pierd putere la viteză mică.
Via Reuters
-
fan skoda, joi, 05.03.2020 14:28
Cam multe recall-uri la Toyota.
-
Clique, joi, 05.03.2020 17:36
Măcar au bunul simț să facă recall-uri și să remedieze problemele. Amatorii de europene să se abțină.
-
VJ, vineri, 06.03.2020 10:02
Din pacate, Toyota a devenit sinonim cu sintagma rechemare in service. N-am vazut o alta companie inafara de Toyota sa faca asa multe rechemari in service. Si mai zic unii ca masinile japoneze sunt fiabile... asta este doar un mit, si doar orbii cred asta. Sa nu mai zic ca si Mazda anul trecut a trebuit sa recheme in service sute de mii de masini. Ma bufneste rasul cand aud ca masinilie japoneze sunt fiabile, iar cele nemtesti sunt praf.
-
VJ, vineri, 06.03.2020 10:06
@Clique Daca cele europene nu fac rechemari in service atat de des si de ordinul sutelor de mii sau chiar de ordinul milioanelor, asta nu inseamna nicidecum ca producatori eurorpeni nu au bunul simti sa faca recall-uri si sa remedieze problema... asta cred doar cei hateri si cei spalati pe creier. Producatorii europeni nu fac atatea rechemari pt ca nu au de ce.
-
Alex, vineri, 06.03.2020 12:19
@VJ 1. Renault 1.2 TCe probleme motor consuma ulei după 10k km NO RECALL ( aici intră și nissan) 2 Renault Captura- probleme direcția NO RECALL 3 Fiat Probleme clapeta accelerație și garnitura filtru aer se blochează trage aer fals. Motor fara putere NO RECALL 4 skoda ,vw, motor 1.2 probleme cu injecție, supapă arse după 50k km NO RECALL renault Kajar Star stop probleme. NO RECALL Mercedes Probleme motor 1.2 tce (motorul de renault) NO RECALL Sa mai zic ....
-
Alex, vineri, 06.03.2020 12:24
Sa nu uitam 3008 de la Peugeot, sare capota in timpul mersului sau se îndoaie prinderea de la capota. problema constructivă. Prindere subdimensionata, NO REALL. sa vezi ce fain e pe autostrada. AUDI - probleme.cu radarul adaptor. Nu se dezactiveaza când ninge și nu mai poate face măsurătoare. NO RECALL
-
Clique, vineri, 06.03.2020 17:35
Domnu' VJ, uite că sunt proprietar de japoneză benzinară aspirată de la Toyota, productie 2004, avensis. 236.500 km reali mașina fiind achiziționată din reprezentanță din România, nici o problemă, am avut chiar și un recall pentru inlocuire sistem airbag, n-au fost probleme în două ore băieții din reprezentanță mi-au înlocuit fără nici un crr sau mrr.. Consum mixt 6.0, - 6.1 mixt, cine nu crede, am poze. Ce am schimbat, în mare parte consumabilele, câteva becuri și sonda lambda, cea din fața catalizatorului atât, ah și acum 2 zile bateria.
-
Dan, sâmbătă, 07.03.2020 10:30
Observ că pe site-ul ăsta doar atotștiutori, perfecționiști, manageri, etc. Pune-ți mâna și faceți și voi industrie auto, dacă tot nu vă convine una, alta. La dat din gură sunteți buni toți
Citeste si
-
INDUSTRIE | miercuri, 10 septembrieBMW: Interzicerea motoarelor termice din 2035 „ar putea ucide o industrie”Un oficial al mărcii BMW a declarat pentru presă că planul Uniunii Europene de a interzice vânzările de mașini noi cu motoare termice după 2035 este periculos pentru industria auto. Acesta spune că o astfel de decizie ar putea duce chiar la desființarea unei industrii. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 10 septembrieViitorul Mercedes-AMG C 63 va primi un motor cu 6 cilindriUrmătoarea generație Mercedes-AMG C 63 va primi un motor cu 6 cilindri, potrivit unor noi informații apărute în presă. Totodată, viitorul model va renunța la motorizarea cu 4 cilindri în linie. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 10 septembrieStellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030Jean-Philippe Imparato, șeful Stellantis Europa, a confirmat că grupul multinațional a renunțat la obiectivul de a vinde numai mașini electrice începând din 2030. Mai multe mărci ale grupului și-au amânat deja planurile de electrificare. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 8 septembrieChery, primul producător din China care exportă 5 milioane de vehiculeLa finalul lunii iulie, chinezii de la Chery au atins o bornă importantă: 5 milioane de vehicule exportate. Astfel, Chery devine primul brand auto chinez care atinge această performanță. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 7 septembrieTesla propune un pachet compensatoriu pentru Musk de un trilion de dolariConsiliul de administrație al Tesla a propus un pachet de compensații de 1 trilion de dolari pentru CEO-ul Elon Musk, ceea ce ar fi cel mai mare pachet salarial corporativ din istorie. Citeste tot
Ne-am obisnuit cu recall-urile cu milioanele din partea Toyota. Multumim pentru detalii!