Toyota Auris facelift: modificări cosmetice şi motorizări îmbunătăţite

Publicat luni, 23.02.2015 11:52 de Dragoș Băltățeanu

Toyota a anunţat că va aduce la Salonul Auto de la Geneva varianta facelift a modelului Auris. Modificările sunt minore şi modifică partea frontală a modelului compact.

Toyota va aduce la Salonul Auto de la Geneva modelul Auris facelift. Anunţul a fost făcut într-un scurt comunicat de presă împreună cu câteva imagini cu noul model compact din gama constructorului japonez. Modificările aduse modelului Auris sunt de ordin cosmetic şi sunt vizibile în special în partea din faţă, acolă un calandrul are acum o formă diferită, iar blocurile optice au devenit mai ascuţite. Spoilerul faţă a fost şi el redesenat. Toyota nu a publicat imagini cu partea din spate a maşinii, dar ne putem aştepta la modificări similare. 

La interior tema generală clasică a fost păstrată, dar se pot observa câteva inserţii glossy, precum şi guri de ventilaţie cu un design diferit. Ceasul digital cu aspect retro a fost păstrat, dar a fost repoziţionat către pasagerul din dreapta. Display-ul tactil are dimensiuni mai mari şi domină întreaga consolă centrală.

Toyota nu a dat detalii clare despre noua gamă de motorizări, dar spune că gama modelelor Auris hatchback şi wagon vor primi motoare diesel şi benzină îmbunătăţite ce se vor alătura versiunii cu propulsie hibridă. Toyota Auris facelift se alătură noul Avensis ca noutate pentru Salonul Auto de la Geneva. Vom reveni cu detalii complete în momentul publicării lor.

Via Toyota

  • vianu, luni, 23.02.2015 12:03

    le-a revenit mintea la loc si au renuntat la decupajul ala de gura lasata in jos a spoilerului?

  • Marian.Nedelcu, luni, 23.02.2015 12:07

    Nu prea ma pasioneaza Toyotele noi ( cu exeptie LC Prado 150, LC 200 v8 , Avalon, Royal Crown, Camry, Tundra/Sequoia si FJ Cruiser ) , insa e remarcabil progresul lui Auris, se observa ca doreste sa tinteasca zona premium precum o face Mazda. Nivelul de calitate al interiorului a crescut . Acum zona inferioara a bordului de la climatizare in sus este tesuta in piele cu cusatura alba in varianta hybrid , iar in varianta clasica cu textura rosie pt a accentua sportivitatea . Zonele nichelate sunt tot mai multe acum, ceea ce-i creste senzatia de premium. Imi place ca au renuntat la acel plastic mat, in locul unuia glossy , arata mult mai bine acum , exact ca la Mazda CX-7 vechea generatie. La exterior schimbarile stilistice sunt minime. Asteptam gama de motorizari si preturi.

  • Andy, luni, 23.02.2015 12:36

    Mai lasa-ne cu Mazda asta si nu o mai ridica in slavi nene Moskovich!

  • C-G-C, luni, 23.02.2015 13:05

    La exterior mai e cum mai e, dar bordul este de "CN" clar. Daca exista printre noi nostalgici ai legendarului model Dacia 1310 cu bord CN in cautare de masina noua, se pot orienta spre acest model Toyota care reuseste sa aduca atmosfera anilor '90 cu succes in 2015. Noroc cu fiabilitatea... :D

  • Moldovean, luni, 23.02.2015 13:18

    Sunt curios dacă au pus LED-uri pe spate pentru că, din ce știu, nu aveau nici variantele de vârf. Ceea ce e destul de ciudat în această clasă în anul 2015.

  • lorinczi.thomas, luni, 23.02.2015 15:46

    Interiorul! Interiorul lui peste prajit!

  • ACE, marţi, 24.02.2015 13:01

    Din nou vedem display-ul de navigatie amplasat TOTAL INCOMOD pentru sofer..... Din pacate - acest lucru da o senzatie PURA de BATRANICIOS .....

  • Criticul, marţi, 24.02.2015 15:16

    @ACE este adevarat, display-ul este amplasat incomod, dar am o intrebare pentru toti de pe aici (mai ales ca pe multi dintre criticii Toyota ii banui de filiatii germane), stiti unde este amplasat display-ul la noul (foarte noul, total noul) si marele Passat? Sau acolo nu incomodeaza?

  • hazard, marţi, 24.02.2015 16:49

    @Criticul La care din cele trei variante te referi? La cel de 5.0 inci Composition Touch, la cel de 6.5 Composition Colour sau cel mai smecher , de 8.0 inci Discover Pro system? Din punctul mei de vedere...nu incomodeaza nici unul :)