Toyota înlocuiește emblema albastră specială pentru modelele hibrid cu un punct
De 14 ani, cei de la Toyota au folosit o emblemă ceva mai specială, albastră, pentru a scoate în evidență, pe stradă, modelele hibrid ale companiei. Totuși, într-o nouă strategie de marketing, emblema clasică este înlocuită de un punct albastru.
Din 2009, Toyota a folosit accente albastre în interiorul emblemei sale de pe mașinile echipate cu propulsie hibridă. Totuși, dacă ați fost atenți, puteați observa faptul că noul model Camry nu poartă emblema, în ciuda faptului că este exclusiv hibrid. Așa că, ce se întâmplă?
Ei bine, o privire la partea din spate a sedanului oferă un indiciu. În loc de accente albastre în emblema Toyota, Camry primește un punct albastru pe portbagaj lângă literele „HEV” ( vehicul hibrid).
Toyota a dezvăluit că noul cerc este menit să simbolizeze angajamentul său față de fericirea oamenilor care trăiesc pe pământ și dorința sa de a o transmite generației viitoare.
Acest lucru înseamnă că noul cerc albastru va înlocui emblema anterioară evidențiată la versiunile hibrid Toyota, plug-in hybrid și electrice. Această schimbare începe cu modele precum Camry, dar și cel mai faimos hibrid al producătorului auto, Prius.
Cercul albastru a fost deja observat în imagini de prezentare pentru viitorul bZ3X. Toate acestea fac parte din campania de marketing „Beyond Zero” a producătorului auto, care implică utilizarea vehiculelor electrificate pentru a depăși neutralitatea față de carbon și pentru a avea un impact pozitiv asupra planetei noastre.
În mod remarcabil, Toyota dorește să producă o varietate de vehicule cu energie nouă, nu doar electrice, pentru a-și atinge obiectivele privind mediul. Prin urmare, utilizarea punctului pe numeroase vehicule ajută la accentuarea strategiei.
Punctu-i cerc și cercu-i punct... Cine să vă mai înțeleagă?