Toyota va scoate o masina de 4000 de euro

Publicat marţi, 11.11.2008 15:10 de Mircea Meșter

Masinile low-cost vor avea un nou reper in 2015, atunci cand Toyota va scoate un model de 4000 de euro.

Toyota are de gand sa intre in cursa pentru un segment cat mai mare din piata low-cost. Constructorul japonez dezvolta, in acest sens, ideea unui brand sub care sa dezvolte un model accesibil pe pietele in dezvoltare ale lumii, cum sunt Brazilia si India.

Scopul principal este ascuns in planurile niponilor de la lansa, in 2015, un model ieftin, construit in colaborare cu subsidiara Daihatsu in India. Masina ar urma sa coste sub 5000 de dolari (circa 4000 de euro), acest pret aruncandu-i pe cei de la Toyota in lupta pentru suprematia segmentului contra celor de la Renault (prin Dacia) si Tata.

In acest moment, Toyota dispune de o uzina in Bangalore (India), urmand ca in 2010 sa inaugreze un alt site de productie, a carei capacitate anuala de asamblare va fi de 100.000 de unitati.

via | Automotive News

  • ioio, marţi, 11.11.2008 16:59
    rasu' curcilor

    shacuma vor aparea toyotarii ("dupe" loganari) calu' de bataie a tuturor imbecililor cu merturi, bmveuri second/third hand si a tuturor infantililor fara carnet dar cu NFS in creierasul cat nuca. In rest numa' de bine...usor usor marii producatori se indreapta exact spre ceea ce are nevoia lumea asta. Probabil ca GM (de ex) va ramane loial principiului mai mare mai bun...ca doar guvernul american are de unde bani

  • Alex, miercuri, 12.11.2008 05:17
    dadada

    SUCCES TOYOTA !

  • Adi, miercuri, 12.11.2008 08:59
    Si uite asa va mai creste poluarea...

    Cu cat apar mai multe masini ieftine, cu atat se vor vinde mai multe masini pe plan mondial si va creste poluarea... Pe de alta parte, nefiind un milionar excentric, m-ar atrage jucaria asta pentru oras. Ce sens are sa-ti zgarie o blonda un Smart prin oras, cand poate sa-ti zgarie o jucarie de 4000 EUR!

  • Dan, miercuri, 12.11.2008 09:26
    hmm

    Sunt enervante astfel de stiri...De fapt nici nu le putem numi stire, pt ca sunt pure speculatii. Hai sa vedem, cum arata stirea altor companii auto, in urma cu 1-2-3-4 ani? Toata presa spuna: - Dacia lanseaza modelul LOGAN, care va fi masina de 5000 Euro! SERIOS???? Unde e masina aia?..aaaa....este ceva in jus la 5000 dar e in pielea goala.....dar aia nu e masina!! Asa ca ... lasati va rog speculatiile si editati stiri valide!

  • Daniel, miercuri, 12.11.2008 09:29
    mda..

    mda... desi relevantza tot nu prea o vad. am s-o vad cand va fi rezolvata problema fundamentala a romanului. atunci cand am sa-mi pot cumpara o masina noua din banii economisiti din salarul a 3-4 luni de zile. in aceste conditii am fost mai mult decat fericit sa-mi pot cumpara o jucarie la mana a 3-a cu 1400 euro. pentru o masina noua romanul are oricum nevoie de credit pe multi ani de zile (si toti stim ce implica asta). prin urmare pur si simplu o jucarie noua de 4000 de euro nu merita efortul.

  • Liviu, miercuri, 12.11.2008 09:57
    Buna treaba

    Buna treaba...dar unde circulam cu ele ?!!!...in curand numai avem loc pe strada , locuri de parcare ...

  • Bruno, miercuri, 12.11.2008 10:55
    Daca nu iti convine....

    Daca nu iti place aglomeratia nu mai circula. Exista variante metrou, autobuz... Cat despre masini de 4000 de euro probabil o sa existe (masini de oras cu motor cat mai mic) doar ca vorba lu Dan, o sa fie cam chele, dar totusi bune pentru majoritatea romanilor.

  • URAGANU, miercuri, 12.11.2008 11:55
    In 2015 ...

    In 2015 o sa merg cu patine electrice si o sa fac pe masinile lor :))))))))))))

  • de cine, miercuri, 12.11.2008 14:45
    In 20...

    Mai bine zis in 20.. o sa zbori cu patinele inaripate. Tinand cont la cum se inmultesc pistele pt. biciclete mai avem mult de asteptat pentru solutii alternative masinii. Asta daca nu esti adeptul activitatilor cu sanse mari de accedere spre o alta viata (definitiva). Relativ la toyota: sa o vad si pe asta...

  • codered, vineri, 14.11.2008 08:16
    pentru oamenii mici

    Mda,masinile potrivite crizei economice si poluarii pentru prostimea clasei muncitoare.Bune de oras,sunt sicriuri pe roti in afara lui.Clasa de jos nu-si permite 2 masini oricum,asa ca teoria asta pica.Din aceeasi serie de masini gen matiz,logan,smart etc etc pentru sarantoci,genul care primul lucru intreaba"cat consuma..." si care se uita cu jind la orice masina cu motorul peste 2000cmc.Tot proletariatul o sa-si ia in continuare masini din astea sa le parcheze cu mandrie in fata apartamentelor mizere din vreaun cartier marginas. Partea buna este ca prin asta inlesnesc selectia naturala: cine nu are bani sa-si ia o masina buna nici nu conteaza pentru mai mult de cativa indivizi din jurul lui si daca moare in ea,nici o pierdere semnificativa pentru societate.Mergeti in continuare cu chichinetele si muriti pe capete,poate va ingroapa cu canistrele de benzina salvate de motorul "economic".

  • raduku, duminică, 16.11.2008 17:52
    De ce fugi nu scapi..

    Raspuns la articolul "Pentru oameni mici..) Conferinta SAE din 2004 a sustinut o serie de teme bazate exclusiv pe cilindreea mica. Criza econimica nu se va adanci mai mult, dar judecata va prima inaintea oricarei dorinte. Viitorul poate este si al masinilor de litraj mic. Gindeste , reflecteaza .. pentru ce atata putere irosita.. Oricum in ordinea ierarhica a transporturilor, aparatele de zbor detin suprematia.. :-)