Uber introduce funcția de suspendare a utilizatorilor: feedback-ul negativ repetat poate conduce la interzicerea utilizării aplicației
Serviciul de ride-hailing Uber a introdus o funcție prin care utilizatorii care primesc în mod repetat feedback negativ din partea șoferilor vor putea fi suspendați din aplicație.
Serviciul de ride-hailing Uber a anunțat în această săptămână introducerea unor noi măsuri de siguranță care vin în sprijinul șoferilor.
Astfel, utilizatorii care obțin în mod repetat feedback negativ din partea șoferilor la finalul curselor vor primi o notificare pe telefon cu recomandări pentru îmbunătățirea rating-ului.
În cazul în care utilizatorul respectiv continuă să primească feedback negativ, acesta nu va mai putea comanda mașini Uber timp de o săptămână. Ulterior, pedeapsa maximă este suspendarea definitivă a contului.
Oficialii Uber explică această strategie prin faptul că șoferii au parte de un tratament similar, ceea ce contribuie la o calitate superioară a serviciului.
"Vrem să ne asigurăm șoferii că lucrează într-un mediu sigur și confortabil. Avem deja un proces prin care îi eliminăm din platformă pe acei puțini șoferi cu un rating slab, iar astăzi lansăm un sistem cu ajutorul căruia să îndepărtăm utilizatorii care primesc feedback negativ constant și prin care să arătăm șoferilor parteneri că suntem și de partea lor", afirmă Nicoleta Schroeder, managerul Uber pentru piața din România.
Șoferii Uber sunt încurajați să ofere feedback negativ pentru clienții care solicită depășirea limitei de viteză pentru a ajunge mai repede la destinație, sunt nepoliticoși sau abuzivi față de șofer sau produc pagube mașinii pe parcursul călătoriei.
Via Economica
nu prea folosesc Uber, dar pt soferii care iau comanda pentru ca mai apoi sa o anuleze, nu exista posibilitatea de a-I bloca?