Un pic mai înțepător: Honda a prezentat în SUA noua generație a SUV-ului compact CR-V
Honda CR-V ajunge la a cincea generație. După prezentarea și lansarea din SUA, SUV-ul japonez va ajunge ulterior în aceeași formulă estetică și în Europa.
După un an în care Honda și-a concentrat atenția pe lansarea noii generații Civic, care a fost prezentată în versiune hatchback și sedan acum trei săptămâni la Salonul Auto de la Paris și care va intra pe piața europeană din 2017, constructorul japonez a lăsat garda jos și ridică cearșaful astăzi în SUA de pe cea de-a concea generație CR-V, SUV-ul compact al mărcii.
Alegerea locului prezentării este una absolut normal având în vedere faptul că Honda CR-V este SUV-ul cu cele mai bune cifre de vânzări în Statele Unite în ultimii 20 de ani.
Programat pentru dezvăluirea fizică la Salonul Auto de la Los Angeles, noul CR-V apare pe piață mizând pe direcția estetică prezentată de Honda pe noul Civic, urmând să fie lansat în aceeași formulă de design și în Europa în cursul anului viitor. În plus, CR-V oferă noi motorizări, se adaptează la cerințele tehnologice ale anului 2016 și promite mai mult rafinament.
Honda CR-V: informații esențiale
● Honda CR-V ajunge la cea de-a cincea generație.
● Modelul japonez a reușit să adune aproape 4 milioane de clienți în SUA de la lansarea sa, în 1997.
● Honda susține că noul design exterior al lui CR-V este unul "sofisticat și atletic".
● Farurile LED, grila activă care reduce rezistența la înaintare și jantele de 17 sau 18 inch sunt principalele noutăți exterioare notate de Honda.
● Stâlpii parbrizului au fost îngustați pentru îmbunătățirea vizibilității.
● Noul CR-V primește primul motor turbo pe benzină din istoria SUV-ul japonez: 1.5 DOHC de 190 CP. Deși nu există informații legate de motorizările pe care le va primi CR-V în Europa, acest motor va exista în oferta de pe Bătrânul Continent alături de versiuni îmbunătățite ale motorului diesel de 1.6 litri.
● În SUA, CR-V este oferit și cu un motor pe benzină aspirat de 2.4 litri. Acesta nu va fi oferit în Europa.
● Noul CR-V oferă suspensii MacPherson pe față și multi-link pe spate. Calitatea ținutei de drum este suplimentată de bare stabilizatoare pe cele două punți.
● La interior, CR-V promite "cel mai mare spațiu la picioare pe locurile din spate" în segmentul SUV-urilor compacte.
● Panoul de bord primește materiale moi și este dominat de un display touchscreen integrat cu diagonala de 7 inch. Acesta utilizează o versiune personalizată a sistemului de operare Android.
● CR-V se poate conecta la telefonul mobil prin interfețele Apple CarPlay și Android Auto.
● Noutăți tehnologice notabile: pornirea motorului și a sistemului de climatizare prin telecomandă, climatizare bi-zonă, porturi USB pentru locurile din spate, scaun electric cu reglaje pe 8 axe pentru șofer și 4 axe pentru pasager.
● La nivelul siguranței active, Honda grupează sistemele de asistență în pachetul Honda Sensing. Acesta conține frânare automată în caz de pericol, avertizare la părăsirea accidentală a benzii, cruise control adaptiv, rulare semi-automată în traficul aglomerat, asistent de unghi mort, monitorizarea traficului perpendicular la ieșirea cu spatele din parcare și faruri cu fază lungă automată.
● Honda susține că ținta este atingerea unui rating de cinci stele la testele de siguranță. În State, CR-V vrea să primească distincția Top Safety Pick+, acordată mașinilor cu un comportament excepțional la testele de impact.
interesant motorul ala.... sa vedem si niste cifre zic, macar