Un Rolls Royce Cullinan unicat, realizat la comandă pentru unul dintre directorii Google

Publicat marţi, 30.03.2021 09:45 de Lestyan Bela

Ben Sloss, vicepreședinte al departamentului de inginerie pentru Google, și-a achiziționat un Rolls Royce Cullinan Black Badge. El a ales să își personalizeze SUV-ul într-un mod diferit și a creat astfel un exemplar unic în lume.

Cu o carieră de 17 ani în cadrul companiei Google, Ben Sloss, vicepreședinte al departamentului de inginerie, împărtășește cu soția sa o pasiune pentru mașini și motorsport. Amândoi participă la curse de anduranță, iar recent au achiziționat un Rolls Royce Cullinan Black Badge unicat. Familia Sloss nu este străină acestui brand. Soția lui Ben, Christine, deține un model Dawn.

SUV-ul a fost realizat la comandă, iar culoarea face referire la grafica mașinilor de curse deținute de cuplu. Este vorba despre un albastru profund ca bază, accentuat cu detalii galbene. Nuanța se numește Albastru Pikes Peak, iar dunga de culoare galbenă de pe lateral a fost trasată manual. Aceeași tentă de galben se regăsește pe capacele centrale ale roților și pe etrierii imenși ai lui Cullinan.

Același tratament de personalizare a fost aplicat și la interior. Scaunele sunt îmbrăcate într-o piele de culoare Albastru Navy, iar galbenul se regăsește sub forma unei cusături contrastante. Tot galbene sunt și buzunarele ușilor și porțiuni ale planșei de bord. Până și ceasul a fost realizat la comandă în cele două culori, iar pentru a simboliza puterea feminină a cuplului implicat în motorsport, panourile ușilor au embosate simbolul doamnei Sloss: un pantof cu toc.

Lucrarea a fost realizată de către Rolls Royce. Ca bază s-a folosit un Cullinan Black Badge, care oferă ornamente negru lucios în loc de crom și elemente din fibră de carbon la interior. Versiunea Black Bedge este mai puternică. Motorul V12 de 6.0 litri dezvoltă 600 de cai putere și un cuplu de 900 Nm.

Costul acestui SUV unic nu a fost dezvăluit. Un Cullinan Black Badge obișnuit vine cu un preț de pornire de aproximativ 400.000 de dolari, deci exemplarul familiei Sloss depășește cu siguranță această sumă.

Via: motor1.com

  • dan_grc, marţi, 30.03.2021 11:02

    Genul de bogatan care ar face lobby la politicieni, sau diferite organizatii, pentru incalzirea globala si salvarea planetei. Nu vezi unul care sa faca o comanda speciala la o electrica, doar exceptii, de obicei de ochii lumii.

  • Bakerolls Royce, marţi, 30.03.2021 12:08

    Bravo!I-am cautat moaca proprietarului pe google imagine,macar e hetero si ii plac masinile sport + ca prin masina de fata ne-a aratat ca face cu bolta le electrice si ecologie.

  • alex_cu_a_mic, marţi, 30.03.2021 12:57

    Oau, mare personalizare mare. Un albastru metalizat, cateva dungi galbene si chele albastra la interior adica o personalizare oricum obligatorie la orice comanda de asemenea hardughie. Mare stire ce merita neaparat sa faca inconjurul lumii.

  • netam-nissan, marţi, 30.03.2021 13:14

    așa e dle alex, doar nu l-o fi avut pe stoc dilăru cu reducere. și dl bakerolls ar avea dreptate deși hetero e cam mult spus, că indiferent de secs ne cam penetrază pe toți spyware-ul goagăl.

  • @netam-nissan, marţi, 30.03.2021 14:04

    La un moment dat credeam c-am luat-o razna,orice ziceam sau vorbeam in privat(inclusiv singur in privata cu telefonul in stand by) imi aparea reclama pe telefon sau pc,spuneam ceva de o masina,hop imi aparea reclama la ea,inclusiv dupa ce-am primit un telefon ca s-a ars aspiratorul :)) am primit reclama cu o super oferta de aspiratoare.Am intrebat in stanga si-n dreapta,am vazut ca nu sunt singurul dilau. Dupa ceva ani am vazut ca e scandal,google spioneaza tot ce zici iar AI-ul de la el stie ce ai zis,ce te-a interesat si iti trimite reclama personalizata.Am facut si un test cu un prieten,am vorbit cu telefoanele langa noi de un anumit produs care nu m-ar fi interesat niciodata,bineinteles c-am primit reclama la el ba chiar si super oferta la reducere

  • Fanel_, marţi, 30.03.2021 14:38

    recomand The Social Dilemma de pe Nteflix. Dar o stergere zilnica de History, neumblatu' ca chioru pe toate site-urile (cu oferte) si un adblock sanatos rezolva 99% dintre probleme.