Update foto: Honda E Prototype, versiunea de pre-serie a primului model electric din gama niponilor: tablou de bord complet digital și autonomie de până la 200 de kilometri
Honda a dezvăluit E Prototype, versiunea de pre-serie a primului model electric din gama constructorului japonez. Expus la Salonul Auto de la Geneva, E Prototype promite o autonomie de 200 de kilometri.
Honda a prezentat conceptul Urban EV în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2017. Prototipul anunța un viitor model electric de serie pe care oficialii constructorului japonez au promis că îl vor lansa pe piață în 2019.
Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Honda prezintă E Prototype, o versiune de pre-serie a primului său model electric.
Viitorul model electric pregătit de Honda face parte din strategia Electric Vision pentru regiunea europeană, iar la baza acestuia se va afla o platformă nouă, special concepută pentru acest tip de vehicule.
Honda E Prototype propune un design simplu, dar cu o personalitate unică. Zona frontală este dominată de farurile rotunde și de logoul Honda sub care se ascunde portul pentru încărcarea bateriilor. Mânerele portierelor au fost "ascunse", în timp ce oglinzile laterale tradiționale au fost înlocuite cu camere video.
Așa cum era de așteptat, interiorul pregătit de japonezi pentru noul E Prototype este unul modern. Varianta de pre-serie a viitorului model electric integrează o planșă de bord complet digitală. În partea din stângă, ecranul pregătit de japonezi va avea rolul unui instrumentar de bord. În zona centrală, ecranul afișează funcțiile sistemului de infotainment (navigație, asistent personal, setări de siguranță sau conectarea telefoanelor inteligente), iar în partea din dreapta a acestuia, șoferul va putea accesa meniul care afișează informații despre baterie și despre sistemul de propulsie.
Camerele video amplasate în locul oglinzilor laterale vor proiecta imaginile pe cele două ecrane poziționate în dreptul montanților A.
Pentru moment, reprezentanții Honda nu au oferit detalii despre sistemul electric de propulsie și nici despre capacitatea bateriilor. Cu toate acestea, japonezii ne asigură că acumulatorul va putea înmagazina suficientă energie pentru a parcurge peste 200 de kilometri. Cu detalii complete despre E Prototype vom reveni în 5 martie.
Nu e o masina frumoasa asta e clar ! Dar e atragator interiorul ala. Chiar imi place jucaria asta !