Uzina Dacia de la Mioveni a produs peste 85.000 de mașini în primele trei luni ale anului: SUV-ul Duster s-a apropiat de 54.000 de exemplare

Publicat marţi, 10.04.2018 16:03 de Cornel Șocariciu

În luna martie, uzina Dacia de la Mioveni a produs 28.699 de automobile și 4.136 de caroserii semi-asamblate. Dacia Duster rămâne cel mai performant model cu 18.676 de exemplare asamblate în luna martie.

Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) a publicat datele de producție ale uzinei Dacia de la Mioveni. Potrivit raportului oficial, în luna martie, constructorul român a produs 28.699 de vehicule și 4.136 de caroserii semi-asamblate care sunt exportate în Algeria.

În total, în primele trei luni, uzina Dacia de la Mioveni a asamblat 85.365 de vehicule, cu 2.17% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, uzina Dacia a trimis către Algeria 12.173 de SKD-uri.

Dacia Duster rămâne și în luna martie cel mai important model: SUV-ul a fost asamblat în 18.676 de exemplare. În total, în cele trei luni ale anului, Dacia Duster a ajuns la 53.902 unități produse.

În luna martie, angajații Dacia de la Mioveni au mai asamblat 5.088 de unități Sandero, 1.182 de exemplare Logan MCV și 3.773 de unități Dacia Logan. În primele trei luni ale anului, uzina Dacia de la Mioveni a produs 14.341 de exemplare Sandero, 9.304 unități Logan și 7.818 exemplare Logan MCV.

Pe parcursul anului trecut, Dacia a produs 313.883 de vehicule, cu 2% mai puțin comparativ cu 2016 (320.457 de exemplare), cu o medie de puțin peste 26.000 de unități pe lună.

Via | ACAROM

  • Dacia, marţi, 10.04.2018 19:02

    Bravo Dacia! Duster arata bine si se vinde pe pietele internationale. Vad trenuri intregi incarcate cu masini pentru export. Un exemplu de succes pentru economia noastra.

  • pipo, miercuri, 11.04.2018 17:28

    In sfarsit un model Romanesc care acum arata bine exterior/interior (in varianta full) . M-am urcat zilele trecute intr-un "full option" si recunosc ca a fost mult peste asteptarile mele. Daca frantujii v-or lua intr-un final decizia de a pune si motoarele mai performante disponibile de mult timp in grup , atunci v-om vorbi intr-adevar de un competitor serios pe piata Europeana.