Vanzari in crestere pentru grupul VW in 2008
Grupul Volkswagen a inregistrat o crestere importanta in anul care tocmai s-a incheiat, in ciuda scaderii pietei auto la nivel mondial.
Anul care tocmai s-a incheiat a adus rezultate pozitive pentru grupul Volkswagen, in ciuda crizei economice care afecteaza din plin si industria auto. Astfel, cu o crestere a veniturilor din vanzari de 4.5 procente, la o valoare de 113.8 miliarde euro, profitul operational al grupului a inregistrat o crestere cu trei procente, la 6.3 miliarde euro.
„Ne-am atins obiectivele si am reusit sa depasim rezultatele record obtinute in anul 2007, in ciuda conditiilor mai dificile,” a declarat luni la Wolfsburg Martin Winterkorn, presedintele consiliului de administratie al VW.
Grupul Volkswagen a obtinut rezultate importante, in ciuda afectarii semnificative a mediului de afaceri. Mai mult decat atat, Scania a devenit cea de-a noua marca membra a grupului.
Profitul operational de 6.3 miliarde de euro a depasit nivelul inregistrat pe parcursul anului precedent (6.2 miliarde de euro). Livrari au crescut si ele cu 1.1 procente, comparativ cu anul precedent, ceea ce se traduce intr-o cifra de 6.3 milioane autovehicule vandute.
Rezultatul a dus si la o crestere la nivel mondial a cotei de piata. Nivelul net al lichiditatilor sectorului de automobile s-a mentinut la o cota ridicata de 8.0 miliarde euro
O varietate larga de modele pe aceeasi platforma este secretul succesului comercial al VW. Practic, clientul este "incoltit" din toate partile de optiunile VAG si, cel mai important, paleta e diversificata pe toata "gama" psihologica: alegerea emotionala si alegerea pragmatica, cu subdiviziunile lor, in functie de portofel.