Vath modifică Mercedes-Benz C250 CGI

Publicat marţi, 17.08.2010 16:55 de Sebastian Toma

Un tuner german a realizat un pachet de modificări special pentru Mercedes-Benz C250 CGI, care urcă puterea maximă la 270 CP şi este completat de un kit estetic.

Tunerii de la Vath au prezentat pachetul lor pentru Mercedes-Benz C250 CGI. Modelul dezvolta 204 CP în standard, dar tunerii au reuşit să stoarcă 270 CP contra sumei de 4.329 de euro. Pe lângă creşterea de putere, modelul din Stuttgart a primit şi un pachet estetic realizat din fibră de carbon. Noul pachet estetic este compus din capotă, buză inferioară pentru spoilerul faţă, spoiler pentru capacul portbagajului şi difuzor de aer spate. La nivel estetic, pachetul este completat de un set de jante din aliaj de 19 inch, care au o lăţime de 8.5 inch pe puntea faţă, respectiv 9.5 inch pentru puntea spate.

Frânele lui Mercedes-Benz C250 CGI au fost şi ele schimbate, noul pachet fiind reprezentat de discuri de 360 de milimetri pentru puntea faţă, ţinute în frâu de etrieri cu şase pistonaşe, în timp ce puntea spate a primit discuri de 320 de milimetri cu etrieri cu patru pistonaşe. Sistemul de frânare costă 5.355 de euro, în timp ce pachetul de jante şi anvelope costă 4.046 euro. Anvelopele de pe puntea faţă sunt de 235/35, în timp ce puntea spate este echipată cu anvelope de 265/30.

Prima fază a modificărilor la motor costă 1.200 de euro şi reprezintă creşterea de la 255 CP la 255 CP şi 370 Nm. Odată cu această creştere a performanţelor, viteza maximă a modelului este de 260 km/h. Clienţii care doresc ceva în plus pot alege sistemul de evacuare Vath, care costă 2.011 euro şi intercooler-ul special de la Vath – în valoare de 1.118 euro, cele două elemente urcând puterea totală la 270 CP, totul dintr-un motor de 1.796 cmc supraalimentat cu un compresor mecanic. Interiorul lui C-Klasse W204 a fost îmbrăcat în piele şi alcantara, iar preţul modificării nu a fost încă anunţat.

Via | ZerCustoms

  • edi80, marţi, 17.08.2010 19:09
    urat

    eu zic ca este o masina careia ii sta bine asa cum iese ea din fabrica fara tuning..

  • Ivanoff, marţi, 17.08.2010 19:24
    @edi80

    Sunt deacord cu tine edi si in plus am mai zice sa lasam bunul gust acolo unde ii este locul si carbonul si cocalareala pt BMW. :))

  • tds, marţi, 17.08.2010 19:37

    250 cgi e motor turbo, nu kompressor, s-a renuntat la compresoare

  • 2.0 tdi, marţi, 17.08.2010 20:48

    "creşterea de la 255 CP la 255 CP " pare putin probabila.

  • demm, marţi, 17.08.2010 22:35
    mama lui de gugăl!

    creşterea de la 255 CP la 255 CP şi 370 Nm.

  • gica, marţi, 17.08.2010 22:39

    si un motor turbo ce e?

  • ///M, miercuri, 18.08.2010 00:12
    lamuriri

    TURBO = turbina actionata de gazele din galeria de evacuare , care preia aerul il compreseaza prin centrigugare si il baga in motor pentru a mari puterea (principiul sufli in foc si il intetesti dad mai mult oxigen - fara el nu exista combustie nu ? COMPRESOR = acelasi lucru numai ca turbina este actinata de o curea de transmisie ( angrenata puterea motorului ) nu de gazele din evacuare. DEZAVANTAJE : 1) la turbina actionata de gaze exista o intarziere de raspuns data de timpul de cand motorul se tureaza si pana ce volumul necesar de gaze este colectat de turbina ( corectata acum de producatori prin folosirea a 2 turbine si mai nou BMW chiar 3 turbine ) 2) la turbina actionata de motor dezavantajul este ca aceasta desi produce surplus de putere si consuma din ea o parte necesara functionarii ( in general tehnologie mai veche , anterioara tehnologiei turbo cua ctinare pe gaze folosita cu succes de Mercedes si Jaguar inca din anii 20 -20) OBS. exista si turbine actionate electric dar randamentul este slab