Versiune nouă pentru Opel Frontera Electric: autonomie mărită cu 100 kilometri

Publicat vineri, 18.07.2025 14:53 de Tiberiu Safta

Opel a lansat o nouă versiune pentru SUV-ul electric Frontera. Noua versiune Extended Range aduce acum o autonomie mărită cu 100 de kilometri.

Începând de astăzi, Opel Frontera Electric primește o versiune cu autonomie extinsă. Noul Opel Frontera Extended Range, așa cum este botezată noua versiune, oferă acum o baterie mai mare, de 54 kWh, care asigură o autonomie de 408 kilometri în regim WLTP. Cu alte cuvinte, noua versiune cu autonomie extinsă poate să meargă cu 100 de kilometri mai mult cu doar o singură încărcare.

Noul Opel Frontera Electric cu autonomie mărită este disponibilă în linia de echipare Edition. Propulsorul este neschimbat, astfel că modelul primește același motor electric de 113 cai putere și 125 Nm care antrenează roțile din față. Versiunea cu zero emisii a lui Frontera accelerează de la 0 la 100 km/h în 12.1 secunde și atinge o viteză maximă de 140 km/h, limitată electronic.

Noua versiune cu autonomie extinsă a lui Opel Frontera Electric are un preț de pornire de 31.190 euro, fiind mai scumpă cu 5690 euro decât versiunea cu autonomie mai mică.

via Opel

  • Alin, vineri, 18.07.2025 16:15

    Asta trebuia sa fiew versiunea de baza la asa masina, si cu muuuulta indulgenta, plus motor 200cp. La acelasain pret. Nicidecum nemernicia lansata initial. Bataie de joc. Si absolut orice masina electrica sa vina standard cu pompa de caldura

  • Matei_cel_nou, duminică, 20.07.2025 12:48

    Depinde de regiune. De ce ar veni standard cu pompă de căldură în țările unde nu folosești niciodată sau foarte rar căldura in masina?

  • Trilulilu, luni, 21.07.2025 11:22

    @Matei - de ce nu? Pompa de căldură ajută la încălzire și răcire. Este mai eficientă și costul n-ar trebui să fie mai mare deloc comparativ cu variantele clasice.

  • nobody, luni, 21.07.2025 13:31

    Matei a punctat bine. Pompa isi dovedeste eficienta mai ales pe incalzire, pe racire nu e mare diferenta de eficienta fata de o instalatie de climatizare normala. De fapt pompa de caldura este o instalatie de climatizare normala care insa poate jongla cu agentul frigorific in ambele sensuri sub diverse presiuni pentru a transfera caldura dintr-o parte in alta in functie de nevoi. Pentru Europa, sub paralela 45 nu prea exista nevoia asta de a face caldura in masina, nici macar iarna. Pentru Romania, da, este nevoie, pentru ca noi nu avem, asa cum am invatat la scoala o clima temperat-continentala, aia se gaseste in zona tarilor central-europene. In Romania avem o clima continental-extrema, cu veri foarte fierbinti si aride si ierni cu perioade lungi de frig intens sau chiar ger. Ca in ultimii ani nu le mai avem nici pe alea si rar vedem cate un strop de zapada, aia e alta poveste.

  • Elektrikkk, luni, 21.07.2025 15:16

    TOATE maşinile au pompă de căldură aer aer pentru răcire. Nici nu poţi face răcirea altfel... Încălzirea la maşinile termice se făcea, face ieftin cu motorul termic. La maşinile electrice, încălzirea iarna au pus ieftin rezistenţă, deşi puteau să adapteze sistemul existent de pompă de căldură să facă şi partea de încălzire... Dar lăcomia companiilor auto este fără margini. 56 kw bateria mică, e bună pentru un Fiat 500, Dacia Spring nu pentru o maşină care se doreşte de clasă C Un 70 kw minim trebuia