Versiuni îmbunătățite pentru Alpina B5 și D5 S: modelele oferă până la 621 CP și au la bază actualul BMW Seria 5 facelift
Alpina a publicat primele imagini și detalii referitoare le versiuni B5 și D5 S facelift. Modelele au la bază actualul Seria 5 facelift și propun atât modificări estetice, cât și îmbunătățiri la nivelul performanțelor. Alpina B5 dezvoltă 621 de cai putere, în timp ce varianta diesel D5 S oferă 408 CP.
La finalul lunii trecute, BMW a prezentat Seria 5 facelift. Modelul de clasă mare a beneficiat de o serie de modificări la nivel estetic, pachetul de sisteme de siguranță și asistare a fost completat cu tehnologii noi, iar gama de motorizări propune versiuni diesel, benzină și plug-in hybrid.
Acum, Alpina prezintă versiunile B5 și D5 S facelift. Modelele au la bază actualul Seria 5 facelift, iar livrările vor debuta în luna octombrie.
Alpina B5 facelift (disponinbil în variante sedan și break) este echipat cu motorul V8 de 4.4 litri care dezvoltă 621 de cai putere și 800 Nm între 2.000 rpm și 5.000 rpm. Sedanul accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.4 secunde, în timp ce break-ul este mai lent cu 0.2 secunde. Viteza de top anunțată de specialiștii din Buchloe este de 330 km/h (322 km/h în cazul break-ului).
Alpina D5 S facelift (disponibil în versiuni break și sedan) este echipat cu motorul diesel de 3.0 litri cu șase cilindri. Unitatea dezvoltă 408 cai putere și 800 Nm între 1.750 și 2.750 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.4 secunde (4.6 secunde în cazul versiunii D5 S Touring), iar viteza de top se oprește în dreptul valorii de 286 km/h (283 km/h în cazul break-ului).
Modelele sunt echipate cu o transmisie automată cu opt trepte (Alpina a îmbunătățit cutia oferită standard de BMW), iar resursele vor fi gestionate și de un sistem de tracțiune integrală. Alpina oferă un sistem de direcție integrală, amortizoare adaptive (Alpina Sport Suspension), un sistem de frânare îmbunătățit și un sistem de evacuare cu terminații noi.
Din punct de vedere estetic, noile versiuni propuse de specialștii din Buchloe integrează spoilere ușor restilizate, jante Alpina Classic de 20 de inch și un difuzor spate modificat.
Pe piața din Germania, Alpina D5 S sedan are un preț de pornire de 92.500 de euro, în timp ce versiunea break este mai scumpă cu 3.000 de euro. Varianta Alpina B5 sedan costă 117.700 de euro, în timp ce B5 Touring pornește de la 120.700 de euro.
Via | Alpina | Motor1