Versiunile plug-in hybrid ale lui Porsche Cayenne primesc o baterie mai mare: autonomia electrică crește până la 48 de kilometri
Porsche a înlocuit bateria de 14.1 kWh a versiunilor plug-in hybrid ale lui Cayenne cu un acumulator de 17.9 kWh, care permite atingerea unei autonomii electrice de până la 48 de kilometri.
Porsche a anunțat că versiunile plug-in hybrid ale lui Caynenne primesc o serie de îmbunătățiri în privința gestionarii consumului de energie electrică.
Principala noutate este că bateria de 14.1 kWh a fost înlocuită cu un acumulator de 17.9 kWh, ceea ce are ca efect și o creștere a autonomiei electrice cu aproximativ 30%.
Astfel, versiunea Cayenne E-Hybrid va avea o autonomie electrică de 48 de kilometri, calculată pe baza standardului WLTP. Aceasta utilizează un motor pe benzină V6 de 3.0 litri cu 340 CP și motor electric de 136 CP care împreună generează 462 CP.
Între timp, varianta Cayenne Turbo S E-Hybrid va avea o autonomie electrică de 42 de kilometri (WLTP). Aceasta este echipată cu un motor pe benzină V8 de 4.0 litri cu 550 CP și același motor electric de 136 CP, astfel că sistemul generează în total 680 CP.
De asemenea, constructorul german a anunțat o schimbare a setărilor pentru modul de condus E-Charge, prin care motorul pe benzină încarcă bateria. Astfel, obiectivul de încărcare a fost redus de la 100% la 80%, ca urmare a faptului că bateria se încarcă mai puțin eficient după atingerea pragului de 80%. În acest mod, recuperea energiei va fi disponibilă permanent și va face ca modul E-Charge să fie mai eficient.
În plus, în cazul utilizării modurilor Sport și Sport Plus, bateria este încărcată întotdeauna la un nivel minim pentru a oferi un boost de putere, iar viteza de încărcare va crește la o medie de 12 kW.
Bateria de 17.9 kWh a fost introdusă recent și pe versiunile plug-in hybrid ale lui Panamera.
Via Porsche