Verstappen, implicat într-o altercație fizică cu Ocon după cursa de la Interlagos: "Nu-mi pasă ce crede lumea, sunt un învingător"
Max Verstappen a fost implicat într-o altercație fizică cu Esteban Ocon generată de acroșajul dintre cei doi în urma căruia olandezul a pierdut victoria la Interlagos. Ulterior, Verstappen a susținut că nu-i pasă ce crede lumea despre comportamentul său.
Max Verstappen se îndrepta spre o victorie în Marele Premiu al Braziliei într-un moment în care a fost lovit de Esteban Ocon, pilot care era cu un tur în urmă și care încercase să-l depășească.
Pilotul echipei Red Bull a pierdut controlul volanului și secunde prețioase care i-au permis lui Lewis Hamilton să urce pe primul loc.
Lap 44/71: Verstappen leads the #BrazilGP and then... pic.twitter.com/Bc0DRmYABH
— Formula 1 (@F1) November 12, 2018
La finalul cursei, vizibil iritat de ratarea victoriei, Verstappen l-a abordat pe Ocon în zona în care piloții se cântăresc și l-a împins de trei ori, fără ca pilotul celor de la Force India să reacționeze. În cele din urmă, olandezul a părăsit locul pentru a participa la premierea de pe podium.
High drama after the chequered flag in Brazil on Sunday...#BrazilGP #F1 pic.twitter.com/FLR86HC3Ou
— Formula 1 (@F1) November 12, 2018
FIA i-a convovat pe ambii piloți pentru a explica ce s-a întâmplat și a decis ca Verstappen să efectueze două zile de muncă în folosul comunității. Deși a fost criticat vehement pe rețelele de socializare pentru comportamentul său, Verstappen a lăsat să se înțeleagă că reacțiile sale au venit pe fondul explicațiilor primite de la Ocon.
"Nu-mi pasă ce spun oamenii. Sunt un învingător. Nu am fost deloc mulțumit să fiu scos din cursă într-un asemenea mod și să primesc un răspuns stupid din partea lui. Cu toții suntem pasionați de acest sport. Ar fi fost ciudat dacă aș fi dat noroc cu el", a declarat olandezul.
Între timp, Ocon s-a limitat să afirme că Verstappen nu s-a comportat într-un mod profesionist și că nu are sens să discute suplimentar cu pilotul Red Bull, întrucât astfel de scene îi sunt familiare de pe vremea când cei doi concurau în Formula 3.
"Nu este deloc profesinist. M-a împins, a vrut să mă lovească, iar FIA a trebuit să-l oprească ca să nu devină violent. Sunt obișnuit cu luptele cu Verstappen. A fost la fel în ultimii ani, așa că nu are rost să vorbesc cu el", a explicat francezul.
Cu toate acestea, cei doi au dat ulterior mâna în paddock-ul circuitului de la Interlagos:
From
— Formula 1 (@F1) November 12, 2018
After tensions boiled over in Brazil, @Max33Verstappen and @OconEsteban make their peace #BrazilGP #F1 pic.twitter.com/8k8oiDgd8C
-
Karma, luni, 12.11.2018 17:16
Karma pentru tot ce a facut acest individ......cand ii vine randul sa fie scos din curse, in acel mod prea bine stiut de el, nu ii convine .....sper sa aiba parte de cat mai multe!!!!
-
FanF1, luni, 12.11.2018 17:19
Pilot F1 mai "gentleman" ca Verstappen n-am vazut in sportul asta. Cum d..u nu reactioneaza si nu umbla familia si echipa la mintea astuia? Eventual raspuns: tinand cont ca "un copac dupa fruct se cunoaste" la fel de "gentlemani" sunt si aia?
-
pipo, luni, 12.11.2018 17:25
Pai sa ma ierte FIA da' eu ii rupeam capu' nu doar il impingeam . Oricat de calm ai fi nu ai cum sa nu fi frustrat intr-o asemenea situatie ,era totusi o cursa pe care o putea avea in palmares. Ce-ar fi vrut sa faca ,sa-l pupe ? Ala nu a avea nici-o treaba ,daca nu esti in stare sa suporti umilinta de a fi intrecut cu un tur, stai tati pe banca si te faci cel mult pilot de teste, nu faci asa ceva. Aaaa, ca roata se-ntoarce cat priveste pe Max, da e corect si inevitabil, si el a facut multe prostii , dar sa vina de la piloti angajati in cursa nu de la cei pe care-i depasesti cu un tur .
-
FanF1, luni, 12.11.2018 17:56
@pipo păi dacă ai fi fost în locul lui Verstappen i-ai fi rupt capul lu' ăla de atâta frustrare înseamnă că în locul lu' Vettel, ajuns în garajul Mercedes, i-ai fi scuipat pe ăia în față... pute a "civilizație" mama-natura! :)))
-
bobby, luni, 12.11.2018 19:00
sa zicem ca ce s-a intamplat in cursa a fost un mic ajutor dat lui Hamilton si echipei Mercedes care nu prea a fost sanctionata ca de...detin puterea.Fia a stiut sa inchida ochii fata de aranjamentele echipei mercedes in ceea ce priveste masina
-
tag, luni, 12.11.2018 19:55
Pai ba MAX te pui la lupta cu Ocon,Grosjean sau Perez?Cel putin ultimul nu statea sa-i dai tu branci,te caftea precum Oscar de la hoya!Dar ia sa-l intrebi pe tactu cum a fost cand se propti in Montoya care avea victoria clara si a pierdut titlul la mustata in acel an...
-
Serban, luni, 12.11.2018 20:00
Bravo Max, ești cu adevărat un învingător ! De zece ori mai învingător decât două "domnișoare", dintre care una umblă de dimineață până seara cu disrespect-ul în gură, indiferent pe câți scoate din pistă, iar cealaltă nu-și mai scoate mașina din garduri ! Ești singurul, de la Schumi încoace, care poate câștiga cu o mașină mult mai slabă și singurul care poate depăși, pe bune, piloți pe care alții îi depășesc doar dacă se dau la o parte, uneori și de câte două ori pe cursă ! Rămâi la fel de bengos Max, faci parte din rasa aceea de piloți unici, reprezentați de Villeneuve, Senna și Schumi, care nu se lăsau călcați în picioare de o FIA din ce în ce mai mafiotizată și mai nereprezentativă pentru acest sport ! Ai fost oarecum protejat până acum ? Foarte bine, așa și trebuia să se întâmple, nu destabilizezi un asemenea talent cu reguli făcute pentru șah ! Eu mai sper ca și Leclerc să fie la nivelul tău și că peste doi-trei ani vom avea cu adevărat o luptă. Nu ca acum, când avem un campion făcut de aerodinamică și altul făcut de motor !
-
mobius, luni, 12.11.2018 21:03
Sunt de acord cu Max si cu cei care il sustin, ii inreleg frustrarea. Poate felul in care s-a manifestat nu este tocmai academic, dar Ocon trebuia atentionat cumva ca a gresit foarte grav. Am toata stima pentru Ocon si deplang faptul ca anul viitor nu are un volan (F1 a pierdut in 2019 doi piloti de mare valoare, pe el si pe Alonso), totusi este de neinteles ca depasit cu un tur, s-a comportat atat de nesportiv, nu avea nimic de castigat, in schimb Max a pierdut un MP, o victorie pretioasa de palmares.
-
cineva, luni, 12.11.2018 22:08
Hidosul asta de max ar trebui sa taca.E doar un gunoi cu bani.....sustinut de ai lui si fia.
-
!!!, luni, 12.11.2018 22:28
"Do you tink it is deliberate or incompetence ?" intreba Toto dupa British GP ! Pot întreba si eu acelasi lucru dupa Brazilian GP ? Ca doar Ocon nu este nici pilot Ferrari și nici pilot Red Bull ...
-
@tag, luni, 12.11.2018 23:52
Te referi la accidentul din Brazilia 2001 ? Pai ce titlu a pierdut atunci Montoya la mustata omule, ca din 17 curse a abandonat în 11 si a terminat cu 31 puncte, fata de Schumi care a facut 132 !!! O minima informare de pe net, nu ti-ar fi stricat, inainte de a posta gogomanii !
-
@tag, luni, 12.11.2018 23:56
Pardon, Schumi 123p.
-
ferr1, marţi, 13.11.2018 01:33
Comparatiile cu Senna sau Schumacher sunt deplasate. Adica astia n-ar fi facut niciodata accidente cu un pilot care era deja depasit cu un tur. Daca esti depasit cu un tur nu mai ai voie sa fii cel mai rapid de pe pista sau mai rapid decat primul? Ne plangem ca nu e racing adevarat, dar ne lamentam cand un pilot intarziat face depasire. Charlie a zis ca Ocon nu trebuia sa lupte. E, da, pai asta e F1 - un circ. Cand Verstappen intra la altii ca disperatul, e racing adevarat, cand altii intra la el, e ilegal. Dubla moralitate. E o rusine ca FIA l-a penalizat pe Ocon care nu avea ce sa faca. A intrat in virajul 1 pe exterior, a mentinut exteriorul, adica Verstappen trebuia sa schimbe trasa in urmatorul viraj. Era asa greu, mai ales ca se crede zeul Formulei 1? Din astea mai recente, Schumacher cu Alonso au avut atatea dueluri roata la roata. Nu s-au scos niciodata de pe circuit. Si Alonso cand avea primele dueluri cu Schumacher era la vreo 22-23 de ani, deci nu era cu mult mai mare decat Verstappen. De ex, in 2004, Alonso avea 3 ani de F1. Acum Verstappen are 4 ani de F1 si tot nu stie sa se apere curat, e un pilot murdar, lipsit de fair-play si de creier. De-aia nu o sa castige titluri. Si daca era in perioada anilor 80, nu-l lasau sa concureze pentru ca e nebun si ii omora pe ceilalti. E protejat de FIA pentru ca niste energizate probabil platesc pe cine trebuie. Asa cum Hamilton a fost protejat in calificari de o penalizare. Nu se poate asa. Schumacher in 2010 a primit 10 locuri penalizare si nu l-a scos pe Barr din cursa, l-a speriat putin cu miscarea aia. Verstappen primeste 5 secunde sau nimic cand efectiv matura cu alti piloti. Unde e corectitudinea? Eu nu zic ca nu are talent, dar merita cel putin o descalificare din urmatoarea cursa, sa stea acasa si sa invete sa se controleze. Incidente in Australia, China, Bahrain, Azerbaijan, Italia, Japonia, Brazilia.
-
Penal.izare, marţi, 13.11.2018 10:00
maFIA l-a penalizat pe OCON
-
robert fan, marţi, 13.11.2018 11:36
Little Max trebuia batut de tot staful Ferrari la cate curse a distrus in ultimii 2 ani. Daca se batea la campionat mai intelegeam. FIA sub comanda americanilor este o mare clovnareala care aplica sanctiuni dupa ureche si avantajeaza clar o echipa si un pilot. Vettel penalizat 5 locuri in Austria pentru ceva mult mai usor decat a facut HAM la cursa din Brazilia. Banii dicteaza ca peste tot, dar spectacolul are de suferit. Eu unul mi-am cam pierdut interesul pentru F1. Pacat.
-
VitelulCabrat, marţi, 13.11.2018 15:13
FIA nu este sub comanda americanilor, Formula 1 este. Doua lucruri total diferite. FIA face regulile in Formula 1. FIA este condusa de Jean Todt, acelasi om care a condus echipa de Formula 1 a italienilor de la Ferrari. Formula 1 este condusa de Ross Brawn, fost in conducerea Ferrari. Singura concluzie ce poate fi trasa de aici e ca Universul in totalitatea lui e impotriva Ferrari indiferent de ce subiect se discuta aici, sau daca are sau nu legatura directa cu Ferrari. PS Dupa ce Mercedes si-au astupat "gaurile" din jenti, Ferrari a zburat si a castigat toate cursele la pas. Mda.
-
daniel, marţi, 13.11.2018 15:16
Tot nu am priceput cu ce a gresit Ocon? Poti depasi pe cel care conduce cursa daca esti mai rapid? Da. In prima curba Ocon era in fata lui Max? Da, se vede clar in video. A schimbat trasa Ocon? Nu. Se vede clar, a pastrat interiorul virajului urmator. In nici un caz Ocon nu a provocat incidentul. "Invincibilul" care conducea cursa pur si simplu nu a vrut sa-l lase sa treaca in fata. O fi crezut ca e Lewis? Nu cred. Omuletul cred ca are probleme grave la mansarda. Nu are voie nimeni sa-l depaseasca. Sub nici o forma. Mai bine moare cu el de gat! Ce se intampla daca Ocon il depasea? Max castiga cursa. Ocon era la mai putin de un tur de castigator. Cine a castigat ceva si cine a pierdut din incident? Si sa mai mergi peste Ocon in garaj .... echipa sa stie ce intentii huliganice ai si sa nu ia nici o masursa ca sa nu se intmpla .... Incalificabil!
-
Serban, marţi, 13.11.2018 15:52
@ferr1 Nu te contrazic, este părerea ta, iar eu respect părerile celorlalți, chiar dacă nu corespund cu ale mele. Îmi permit însă să-ți aduc aminte câte ceva din comportamentul piloților de după '80, în incidente cu alți piloți întârziați. Piquet sărind la bătaie cu Salazar, Senna luându-l la palme pe Irvine, Senna sărind la Schumi, Schumi la Coulthard și câte or mai fi fost ! Fără să-i sancționeze cineva pentru asta. Ceea ce mă deranjează pe mine este efeminarea continuă a acestui sport eminamente bărbătesc. Prin reguli peste reguli, interdicții peste interdicții, penalizări peste penalizări, toate pentru motive din ce în ce mai fantasmagorice, au făcut din el aproape un sport de domnișoare. Sau apropiat șahului ! Și nu cred că asta este F1 de care ne-am îndrăgostit cu toții, nu, nici pe departe. @Vitelul Și dacă Todt și Brawn au fost la Ferrari, înseamnă că Ferrari este favorizată față de "sărmana" Mercedes" ? Așa o fi ... Bine, bine, și câte curse au mai câștigat Mercedes, după ce și-au astupat găurile din jante ? Păi văd că una singură, prin Ocon, că la celelalte două au prins doar un loc trei, cu chiu, cu vai ...
-
VitelulCabrat, marţi, 13.11.2018 16:55
Am zis eu ca daca cei doi sunt in pozitiile respective i-au avantajat pe Ferrari, acum sau in oricare alta postare a mea? Ai vazut in vreo postare a mea ca acuz pe cineva fara a aduce niste argumente? Discutiile aici au mai tot timpul intorsatura asta ca Ferrari e cea amarata si luata la suturi din toate partile. Au argumente palpabile cei care sustin lucrurile astea? Desigur ca nu. E mai usor sa zici probabil ca favoritii tai sunt dezavantajati pentru ca asa crezi tu decat sa vezi ca de fapt nu se ridica la nivelul numelui pe care il au pe "tricouri". Acelasi lucru e valabil si vizavi de jentile celor de la Mercedes. "Ferrari nu castiga pentru ca Mercedes in cardasie cu FIA ii fura si ii lasa pe germani sa triseze cu niste jenti neregulamentare" sau cu mai stiu eu ce. Nu Mercedes trebuie sa demonstreze ca jentile erau plusul, ci Ferrari. Si Ferrari in afara de marele premiu texan, au fost in spatele la Mercedes si/sau RBR, deci nu din cauza asta nu au castigat ei. De ce nu a castigat Ferrari inainte de hegemonia celor de la Mercedes, cand Vettel era la RBR, sau de ce nu au castigat inainte de a veni Schumacher la ei? Tot Mercedes cu FIA ii sabotau?
-
Serban, marţi, 13.11.2018 18:18
@Vitelul La cât îi critici tu pe Ferrari și la obstinația cu care o faci, sigur ești fan McLaren ! Și atunci frustrarea devine de înțeles. În fine ... Nu cred că vei găsi în postările mele una singură, măcar, în care să spun, cu subiect și predicat, că Mercedes este favorizată de FIA. Dar dacă mă provoci, ca foarte mulți de aici, îmi pun niște întrebări legitime, asupra unor lucruri, hai să le spunem, cețoase ! Cum ar fi, lejeritatea cu care se trece peste greșelile piloților Mercedes, pe când alții sunt penalizați instant, pentru exact aceleași fapte. Nu-mi cere exemple, că bubuie site-urile de ele. Schimbarea regulamentelor tehnice în cursul competiției ar mai fi una și ce să vezi, nici măcar una dintre aceste schimbări nu a dăunat Mercedes, ba din contră. Sau, mai nou, acceptarea "ilegalităților limitate", termen nemaiuzitat și nemaiauzit până acum, care nu se referă la Ferrari, sau Red Bull. Deasemeni, nu cred că Ferrari trebuie să demonstreze că jantele erau plusul, ci Mercedes și FIA să ne spună unde a dispărut plusul, de când nu le-au mai folosit, plusul acela de 0,5 sec/tur. Și multe altele, că dacă ne apucăm să le punem cap la cap încă de la începuturile erei hibride, umplem o nuvelă ! Atenție, nu-i acuz pe Mercedes, ei au profitat de ceea ce li s-a permis, așa cum au făcut Ferrari și Red Bull la vremea lor ! Pentru mine, singura vinovată este FIA ! De ce nu au câștigat Ferrari în anii Red Bull, sau anii Mercedes ? Întrebare doar retorică amice, pur și simplu pentru că nu au fost suficient de buni !
-
ferr1, marţi, 13.11.2018 18:50
F1 NU E SPORT DE CONTACT, cum e boxul sau K1. Intelegeti asta, e cea mai importanta regula. Masinile nu trebuie sa se atinga. Pilotii nu trebuie sa se atinga. Verstappen e genul ala de sofer care daca te vede ca vrei sa-l depasesti pe strada, accelereaza si el ca sa te bage in masinile de pe contrasens. Cu siguranta ati intalnit specimene de-astea in trafic. Asa e Crashtappen. @Serbane sa inteleg ca ar trebui sa-si rupa astia capul pentru ca se scot din cursa? vrei bataie? Repet, masinile si pilotii nu trebuie sa se atinga. Daca te atingi nu esti cel mai rapid si nici cel mai bun. Asta e treaba unui pilot - sa conduca masina fara sa-i scoata pe altii din curse. Altfel F1 devine joc pentru calculator, unde iti vanezi adversarii si maturi cu el. Asa conduce Verstappen. Si stii de ce? Pentru ca masinile au devenit foarte sigure si nu se teme de viata lui. Cum se da unul mai tare la el, gata isi pierde controlul. Intr-o zi, toate accidentele astea pe care le-a provocat o sa i se intoarca inapoi cand o sa-i fie lumea mai draga si sper ca atunci cand va fi in cursa pentru titlu. In trecut, ideea aia ca pilotii isi risca viata facea F1 romantica. A disparut. Acum avem piloti kamikaze - Crashstappen, Grosjean, Hulkenberg, Ericsson s.a.
-
SIMPLE MINDS, marţi, 13.11.2018 19:17
@serban Abordarea la baioneta pe care o invoci si careia pesemne ca ii simti lipsa :-)), specifica daca vrei BTCC-ului de altadata, nu-si mai gaseste locul de o perioada semnificativa in F1 doar si pentru faptul ca agresivitatea in ziua de azi are destule surse din care sa se alimenteze ,cert nemaifiind nevoie si de cea mai importanta competitie auto a planetei pentru asta.(macar pentru unii). Eu identific in circuitele construite in ultimii 10-15-20 ani problema lipsei de spectaculozitate, latimea excesiva a acestora(unele demne pentru take-off si landing pentru long courriers ) si spatiile de esapare de dimensiuni uriase nu fac altceva sa reduca semnificativ atributul principal ptr. care urmarim acest sport:viteza.viteza pura. COTA vs Road Atlanta ,Road America ,Watkins Glen cu mult peste ce-i in Texas. Hochkenheim din ultimii 15 mutilat.Bine ca existe solutie : Ring ,ca la 30 milioane/an merita sa-si asume riscuri . Ce-au facut asta-vara cu Mistral ? au rupt-o in doua !!! de ce ? D-aia !! s.a.m.d........ *Vina* este a noastra ca facem comparatii ,poate o fi din cauza varstei ,mai stii ?:-))
-
VitelulCabrat, marţi, 13.11.2018 19:34
@serban In primul postarile mele nu sunt "dedicatii" pentru tine si nu am nici cel mai mic interes sa te provoc pe tine. De ademenea nu-mi aduc aminte sa fii spus ca tu ai zis ca Mercedes a fost favorizata. E posibil sa fii spus, dar eu nu ma refeream la ce zice x sau y, ci in general. In al doilea rand pentru ca tie sau altuia i se pare ca un pilot sau altul e penalizat mai mult sau mai putin pentru acelasi lucru, e strict parerea lor pentru ca nu au nimic palpabil cu care sa demonstreze ca lucrurile respective sunt facute cu intentie, pentru ca daca ar fi asa, Ferrari ar fi fost primii care ar fi protestat si nu am facut-o. Vreau sa-ti reamintesc ca Vettel si Raikkonen au fost penalizati primul cu 5 secunde si al doilea cu 10 secunde pentru "acelasi" lucru. Presupun ca ar trebui sa trag concluzia ca FIA trage cu Vettel, nu? Iar in al treilea rand, jentile folosite de Mercedes NU au fost si nici NU sunt ilegale. Astea sunt presupunerile si parerile unor oameni bazate in momentul de fata pe nimic. Atat cat regulamentul nu are nimic cu problema respectiva, ele sunt legale. Iar daca crezi ca RBR au avut acelasi lucru ca Mercedes si a fost declarat ilegal acum cativa ani, ai un clip pe Motorsport in care explica in amanunt care e diferenta dintre cele doua "inventii". In final, pot sa critic Ferrari sau pe altcineva cat vreau eu atat timp cat aduc niste argumente palpabile si mai ales atat timp cat o fac civilizat si pot fi si fan Jiul Petrosani pentru ca asta nu conteaza. Sunteti destui aici care credeti ca Ferrari e Dumnezeu, asa ca unul in plus sau in minus, nu conteaza. Dar asa ca fapt divers, nu am fost niciodata fan al unui motorist ci al unor piloti, iar in momentul de fata sunt al lui Hamilton.
-
flope_x, marţi, 13.11.2018 22:04
Vă salut. Citesc de ceva vreme comentariile de aici. Unele pertinente altele... așa cum sunt. Țin să subliniez că sunt fan Kimi indiferent de echipa în care performează (sau nu;). Ferrari,Mclaren nu contează. De la bun început am fost un fan"oricine în afară de Schumi". Hill,Hakkinen,Coulthard, samd. Dar să revin la subiect. Apreciez talentul și "avântul" lui Verstappen dar... caracter zero. Exact așa cum îi sunt permise astfel de ieșiri, exact așa a fost și Hamilton "perla neagră"a F1. Doar că el nu a fost așa nesimțit. Sper să nu i se întâmple ceva urât. Oricât îmi este de antipatic nu-mi doresc asta.
-
Serban, marţi, 13.11.2018 22:18
@Vitelul Corect, ai preferințele tale, așa cum am și eu preferințele mele. Dar nu este nevoie să-mi pui vorbe-n gură, eu nu am spus că jantele Mercedes au ceva în comun cu butucii Red Bull, eu am întrebat de ce Mercedes s-a temut să le mai folosească, deși au fost declarate de "ilegalitate limitată" de către FIA și în același timp "perfect legale". Înțelegi ceva ? Deci regulamentul le permite, FIA la fel, dar ei nu le-au folosit ! Mai ales că folosirea lor le asigura un avantaj substanțial. Să știi că pe Piola îl urmăresc și alții, nu numai tu. Și dacă nu știai, Piola are și un site separat, mai complect decât pe Motorsport. Eu nu sunt un fan înfocat amice, pentru mine nici Ferrari și nici altcineva nu sunt locțiitorii lui Dumnezeu pe pământ. Sunt un fan decent, un fan al echipei și implicit al piloților care prestează acolo pe moment, oricare ar fi ei. Și cu asta, hai să încheiem discuția. O seară plăcută îți doresc.
-
Serban, marţi, 13.11.2018 22:38
@SIMPLE MINDS Abordarea mea nu este nici agresivă, nu se apropie de nu știu ce competiții de altădată și nici nu se datorează vârstei. Este spectacolul de pe vremea lui Villeneuve, pe care l-am prins, din păcate, doar în anul morții și de pe vremea lui Senna și Mansell. Faptul că nu-și mai găsește locul (spectacolul) în F1 de ceva timp, coincide și cu lipsa de interes din ce în ce mai pregnantă și, la fel, de nemulțumirea crescândă a fanilor. Care tot pe site-ul ăsta spun, de câțiva ani buni, că victoria într-un GP de astăzi, se decide 99% după primul tur. Dacă ție-ți place asta, te privește, mie nu.
-
The Dot, marţi, 13.11.2018 22:50
Iar face serban de desteptul pe aici. Bai amice ce ne-am face daca n-ai sti tu de situl lu' Piola.
-
The Dot, marţi, 13.11.2018 22:54
Mercedes n-a folosit jentile ca nu le-au folosit, atat. Restul e cancan si presupuneri. Oricum si fara ele au strans la fel de multe victorii ca Ferrari, iar inainte sa le foloseasca tot pe primul loc erau. Numai gargara...
-
The Dot, marţi, 13.11.2018 23:20
Te uiti la Piola si pe urma vii si te intrebi de ce Mercedes n-a mai folosit jentile sau daca sunt legale. :)) Multi vad, putini inteleg.
-
Olandezu' zburatacitor, miercuri, 14.11.2018 12:23
Eu propun sa se infiinteze un campiont mondial de "bumper cars"! In felul acesta baiatul lu' tata are sanse sa castige detasat inca de la prima participare!:))) A facut cineva o statistica cu numarul de accidente in care a fost implicat Verstappen de cand este in F1? Acum 2-3 sezoane, in prima parte a competitiei, avea mai multe incidente decat curse terminate. Cred ca in 4 sezoane are cel putin 30% curse in care a fost implicat in incidente cu alti piloti. Nu neaparat din vina lui, au astia ceva cu el si se tot lovesc de monopostul lui:)) Chiar daca pare greu de crezut, apreciez combativitatea si spiritul de competitie care il caracterizeaza pe Verstapp, iar pana acum cateva curse chiar ma gandeam ca sezonul acesta dovedeste ca a inteles ceva din greselile trecutului,s-a maturizat si poate concura fara incidente. Cu tristete constat ca m-am inselat, inconstienta si tupeul cocalaresc sunt la locul lor, iar ultimele luni au fost doar o incercare de a-si ascunde acest caracter de beizadea razgaiata. Parca este un copil de manelist ce "se da" pe contrasens cu "Porshu' " luat de tacsu!
-
tag-@, miercuri, 14.11.2018 15:07
Ai dreptate,scuze a trecut mult timp de atunci,parca prin 2003-2004 a fost o lupta in trei cu schumi si kimi
-
!!!, miercuri, 14.11.2018 18:48
Era "obligatoriu" sa se bage in seama si The iDiOT !
-
The Dot, joi, 15.11.2018 16:48
@!!! Trista e viata de ferrarist....las' ca au trecut doar 10 ani de cand ati mai luat ceva. Presupun ca deja esti amar de ceva timp.
-
!!!, joi, 15.11.2018 18:26
@The iDiOT Aceeasi replica de doi bani pe care o repeti papagaliceste la nesfarsit ! Chiar nu-ti poti forta neuronul la ceva mai mult ? Sau ti-e frica sa ramai fara el, unicul ?
-
The Dot, joi, 15.11.2018 19:25
10 ani. Somn usor!
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 4 noiembrieFormula 1: Max Verstappen, victorie spectaculoasă în Brazilia. Alpine, pe podiumMax Verstappen a câștigat Marele Premiu de la Sao Paulo într-un mod spectaculos. Triplul campion mondial este acum la un pas de cel de-al patrulea său titlu mondial, după ce rivalul său principal, Lando Norris a încheiat pe locul 6. Surpriza cursei a fost un dublu podium pentru piloții Alpine. Citeste tot
Ultima afirmatie a juniorului olandez din pseudo-dialog a fost cumva : Ma duc sa-l caut pe Jos si-ti aratam noi tie ???