Vettel a obţinut în Malaysia prima victorie pentru Ferrari după doi ani! Hamilton şi Rosberg, pe podium
Sebastian Vettel a triumfat în Marele Premiu al Malaysiei datorită unui ritm de cursă similar şi a unei strategii mai bune la schimbarea pneurilor decât rivalii de la Mercedes, care au ocupat locurile doi şi trei prin Lewis Hamilton şi, respectiv, Nico Rosberg.
Ferrari a demonstrat în Marele Premiu al Malaysiei că este capabilă să lupte cu Mercedes pentru victorii în sezonul 2015. După ce în cursa inaugurală de la Melbourne s-a mulţumit cu locul trei, Sebastian Vettel a impresionat printr-un ritm de cursă asemănător cu cel al germanilor, în timp ce Ferrari a intuit o strategie mai bună la intrările la boxe.
După ce a reuşit să-şi păstreze locul doi la start în faţa lui Nico Rosberg şi în spatele lui Lewis Hamilton, Vettel a rămas pe circuit la intrarea Safety Car-ului în turul 4 după o ieşire în decor a lui Marcus Ericsson (Sauber). A fost momentul în care s-a cristalizat o strategie cu două opriri la boxe pentru Vettel, în timp ce Hamilton şi Rosberg au schimbat cauciucurile medium cu cele hard pentru o strategie cu trei opriri.
Vettel a intrat la boxe abia în turul 18 pentru pneuri medium şi a revenit la 10 secunde de lider. La adăpostul unor cauciucuri mai rapide, pilotul Scuderiei Ferrari l-a depăşit pe Rosberg şi se pregătea de un atac la adresa lui Hamilton când britanicul a efectuat a doua oprire la boxe pentru pneuri medium. Hamilton a fost temporar mai rapid decât Vettel, însă cei doi au efectuat o ultimă intrare la boxe în tururile 38-39. Vettel a optat pentru pneuri hard, în timp ce Hamilton a fost nevoit să apeleze tot la astfel de cauciucuri în absenţa unor pneuri medium mai rapide.
Cei doi au păstrat un ritm similar de cursă, astfel că Hamilton nu a avut nicio şansă să reducă diferenţa de circa 10 secunde în ultimele tururi. Vettel a obţinut astfel prima victorie de la sosirea la Ferrari, iar Scuderia se află la prima victorie după Marele Premiu al Spaniei din mai 2013. În acelaşi timp, este şi prima victorie a lui Vettel după Marele Premiu al Braziliei din 2013, iar în drumul spre succes germanul i-a depăşit cu un tur din urmă pe ambii piloţi ai fostei sale echipe, Red Bull Racing.
"A trecut ceva timp de când nu am mai fost pe primul loc şi este prima oară cu Ferrari. Nu am cuvinte. Sunt fericit şi mândru. I-am bătut corect şi este o zi specială", spune Vettel.
Hamilton s-a consolat cu locul doi în faţa coechipierului său Rosberg, care nu a reuşit să se implice aproape deloc în lupta pentru prima poziţie. "Am dat totul, dar ritmul lor a fost excelent. Ştiam că Ferrari a făcut un pas, dar nu ştiam cât de mare. Au fost prea rapizi", explică Hamilton.
A challenging and demanding afternoon out there today. And a deserved victory for @ScuderiaFerrari, well won #BattleIsOn #MalaysiaGP
— MERCEDES AMG F1 (@MercedesAMGF1) March 29, 2015
Cursă de zile mari şi pentru Raikkonen
Ferrari nu şi-a concentrat întreaga atenţie asupra lui Vettel, întrucât a reuşit să-i ofere o cursă excelentă şi lui Kimi Raikkonen. Plecat de pe locul 11 ca urmare a traficului dificil din a doua parte a calificărilor, finlandezul a suferit o pană la start după ce a fost atins din spate de Felipe Nar, a rămas blocat în pluton la intrarea Safety Car-ului pe circuit şi a efectuat timpuriu a doua intrare la boxe.
De aici a urmat însă o revenire spectaculoasă la adăpostul unui ritm foarte bun cu pneuri mediu, iar fostul campion mondial a progresat constant până pe poziţia a patra, la 41 de secunde în spatele podiumului.
Duel epic între Bottas şi Massa
Cei de la Williams nu au reuşit să se implice în lupta cu Mercedes şi Ferrari, parţial în urma unui debut relativ modest: dacă Massa a progresat de pe 7 pe 5, Bottas a coborât la start de pe 8 pe 12.
La adăpostul unor monoposturi competitive, piloţii echipei Williams au progresat însă într-un pluton compact şi au reuşit să ajungă pe locurile 5 şi 6, nu înainte ca Bottas să-l depăşească pe Massa pe exteriorul virajului 5 în ultimul tur printr-o manevră spectaculoasă.
A few hearts still pounding from that last lap! Well done to both drivers for keeping it clean. Great to see racing pure & fair #WeAreRacing
— WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) March 29, 2015
Toro Rosso a surclasat Red Bull Racing
Red Bull Racing continuă să fie doar o umbră palidă a echipei care obţinea 8 titluri mondiale în 4 ani în finalul erei motoarelor V8. În plus, austriecii au fost surclasaţi pe circuit inclusiv de a doua echipă, Toro Rosso. Max Verstappen a devenit cel mai tânăr pilot din istoria Formulei 1 care termină o cursă în puncte după ce a ocupat locul 7 în faţa coechipierului său Carlos Sainz Jr, în timp ce Red Bull s-a mulţumit doar cu locurile 9 şi 10 prin Daniil Kvyat şi Daniel Ricciardo.
Romain Grosjean (Lotus) a terminat doar pe 11 o cursă în care a fost acroşat de Sergio Perez, care a fost şi penalizat cu 10 secunde pentru incident şi a ocupat locul 13 în spatele lui Felipe Nasr (Sauber). Nico Hulkenberg (Force India), care a fost de asemenea penalizat cu 10 secunde, a încheiat pe 14, în faţa singurul pilot Manor, Roberto Merhi.
Max and Carlos get a #MalaysiaGP points finish. Congrats to @ToroRossoSpy and the @RedBull young guns! #RedBullFamily pic.twitter.com/7bGKVWxZLe
— Red Bull Racing (@redbullracing) March 29, 2015
Dublu abandon pentru McLaren
Deşi a ocupat penultima linie a grilei de start, McLaren a oferit speranţe că ar putea termina cursa în puncte, în totul s-a năruit prematur din cauza defecţiunilor tehnice. Fernando Alonso a fost invitat să se retragă la boxe în turul 22, într-un moment în care ocupa locul 9, în timp ce coechipierul său Jenson Button a suferit o defecţiune la motor în turul 42, după ce câştigase un duel cu Sergio Perez tot pentru locul 9.
Top effort from our boys today, it's a disappointed but determined garage. We'll get there. Team reaction to follow. pic.twitter.com/nlNluJw2ZS
— McLaren (@McLarenF1) March 29, 2015
Alţi doi piloţi au fost nevoiţi să abandoneze: Ericsson în turul 4 după o ieşire în decor şi Pastor Maldonado din cauza unor defecţiuni tehnice la monopostul Lotus.
Malaysia - Rezultate cursă:
Loc | Pilot | Echipa | Diferenta |
---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1h41m05.793s |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 8.569s |
3 | Nico Rosberg | Mercedes | 12.310s |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 53.822s |
5 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m10.409s |
6 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m13.586s |
7 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m39.085s |
8 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1 tur |
9 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1 tur |
10 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1 tur |
11 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1 tur |
12 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1 tur |
13 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1 tur |
14 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1 tur |
15 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 3 tururi |
- | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | abandon |
- | Jenson Button | McLaren/Honda | abandon |
- | Fernando Alonso | McLaren/Honda | abandon |
- | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | abandon |
- | Will Stevens | Marussia/Ferrari | retras |
Clasament piloţi:
Loc | Pilot | Puncte |
---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | 43 |
2 | Sebastian Vettel | 40 |
3 | Nico Rosberg | 33 |
4 | Felipe Massa | 20 |
5 | Kimi Raikkonen | 12 |
6 | Felipe Nasr | 10 |
7 | Valtteri Bottas | 10 |
8 | Daniel Ricciardo | 9 |
9 | Nico Hulkenberg | 6 |
10 | Max Verstappen | 6 |
11 | Carlos Sainz | 6 |
12 | Marcus Ericsson | 4 |
13 | Daniil Kvyat | 2 |
14 | Sergio Perez | 1 |
15 | Romain Grosjean | 0 |
15 | Jenson Button | 0 |
17 | Roberto Merhi | 0 |
Clasament constructori:
Loc | Echipa | Puncte |
---|---|---|
1 | Mercedes | 76 |
2 | Ferrari | 52 |
3 | Williams/Mercedes | 30 |
4 | Sauber/Ferrari | 14 |
5 | Toro Rosso/Renault | 12 |
6 | Red Bull/Renault | 11 |
7 | Force India/Mercedes | 7 |
8 | Lotus/Mercedes | 0 |
8 | McLaren/Honda | 0 |
10 | Marussia/Ferrari | 0 |
-
JJ, duminică, 29.03.2015 11:47
Cadou facut de Mercedes! Ferrari i-au ajuns pe lideri ceea ce e grozav pentru sport! Pacat de Kimi, cred ca putea termina pe 2 fara acea problema cu pneul.
-
Vettel_rain, duminică, 29.03.2015 11:49
Cine e Alonso? cine e Hamilton? cine e Rosberg? cine e Ricciardo? Vettel adevaratul campion pentru F1, pentru voi doar campion de carton. Din nou ne-a aratat clasa...
-
FanF1, duminică, 29.03.2015 11:49
FANTASTIC!Nu ma asteptam la victorie! Mercedes facuta sandvisch intre 2 masini Ferrari... fantastic!
-
WickedSick, duminică, 29.03.2015 11:50
Ferrari si-au scos coltii! Hamilton cu Rosberg isi musca limba :) Excelenta strategia Ferrari, ambii piloti au fost extraordinari. Apropo.. asta cu campion de carton nu prea mai tine
-
ion, duminică, 29.03.2015 11:50
ferrari is back!!!!!!!!!!!!!!!!!! forzza ferrari...bravo vettel, pacat de raikko, accidentul ala stupid.. incet incet se duce merc pe tobogan..
-
habahaba, duminică, 29.03.2015 11:52
haha, cursa faina, daca s-ar lupta si-n fata ca in pluton, am avea formula 1 din nou... la sfarsitul anului merc - ferr 1 - 2, posibil invers pentru cunoscatori :) au invatat se pare si macaronarii astia de la ferrari sa faca playstation-uri mai bune ca japonezii, sa castige cu ele vettel, hahahaha... se sugruma lent fanii spaniolului :)
-
Cyrus, duminică, 29.03.2015 11:52
O cursa foarte frumoasa. Mercedes au fost prinsi cu pantalonii jos :)
-
seby9626, duminică, 29.03.2015 11:53
Fantastic,bravo Vettel,bravo Ferrari!Respect Raikkonen!
-
@vetel rain, duminică, 29.03.2015 11:53
Mai e mult pana departe, te ia gura pe dinainte si esti la abia a doua cursa. Hamilton a fost tras in jos de strategia echipei. Poate ca vor sa scape de presiunea de echipa dominanta :)
-
dany, duminică, 29.03.2015 11:56
1. Cursa a fost pierduta de Mercedes (castigata de Ferrari) pe strategie 2. Ramane de vazut in cursele urmatoare cat de aproape e Ferrari de Mercedes 3. Felicitari Vettel! 4. S-ar putea ca Hamilton sa fie in dubiu daca va mai semna cu Mercedes sau va merge la Ferrari 5. Cred ca Alonso are tot felul de ganduri acum...
-
machopiciu, duminică, 29.03.2015 11:56
desi nu sunt fan Vettel...mi-a fost dor de perechea de imnuri Germania/Italia ;) ... long time no see
-
F1, duminică, 29.03.2015 11:57
Fanii rosiatici se grabesc, e bine ca mai castiga si altii insa Mercedes au facut o eroare tactica. Vettel are o masina egala cu Mercedes. Dovada pozitia lui Raikkonen cu o oprire in plus. Daca nu ia titlul nu va fi de carton, va fi de hartie.
-
@vetel rain, duminică, 29.03.2015 11:57
Cine esti tu?!? Paduche coafat...
-
McLaren_Honda, duminică, 29.03.2015 11:58
4 titluri si un mare campion, vettel!
-
kimi, duminică, 29.03.2015 11:58
Care a tinut ieri pariul cu mine cu KIMI in primii 4??? Revenire specataculoasa a lui Kimi tinand cont ca Safty Car nu a asteptat sa se regrupeze coloana inainte de restart. Fara suparare dar se pare ca Alonso era BUBa neagra la Ferrari :)))
-
Bogdan, duminică, 29.03.2015 11:59
Imi pare rau ca nu pot scoate in fata comentariile inepte de anul trecut care il calcau in picioare pe Vettel si sa le dau el in fata alora de le-au facut. Desi nu pot sa spun ca simpatia mea pentru Ferrari este la aceeasi intensitate ca acum 15-20 de ani, ma bucur pentru aceasta aparenta revenire. Odata cu revenirea lui Schumi la Mercedes sufletul meu s-a mutat acolo, iar dupa retragerea lui am investit totul in Rosberg. Care, din pacate, nu pare sa aiba cele necesare pentru a deveni un campion. Cel putin pentru moment. Ma bucur insa pentru revirimentul lui Raikkonen. Si pentru pozitia lui Massa. Oricum frumoasa cursa. Pe care Mercedes a pierdut-o din cauza strategiei !!!
-
McLaren_Honda, duminică, 29.03.2015 12:00
Failonso, ai ajuns unde trebuie, uite cat ai tras la fund pana acum ferrari.
-
Rusu, duminică, 29.03.2015 12:00
De cîtă vreme nu am auzit imnul Italiei și cel al Germaniei
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 12:02
Well, cateva observatii: Stirea principala este revenirea Ferrari. A fost si o greseala strategica din partea lui Mercedes in Q2 cand au optat pentru medium cand puteau foarte bine sa intre in Q3 avand hard. In cursa gumele s-au dus foarte repede. Hamilton spunea ieri ca s-ar bucura pentru ceva concurenta din partea Ferrari. Daca nu mai poate comunica cu inginerii in viraje cred ca nu se mai bucura Ambii piloti ferrari au avut cele mai scurte si rapide franari, in special Raikkonen. Stilul de pilotaj depinde covarsitor de franare. Acolo se impiedica sau straluceste un pilot. Cred ca succesul de acum al lui Ferrari este in mare masura datorita faptului ca acum dezvolta masina intr-o singura directie cu doi piloti asemanatori ca stil de pilotaj. Max a facut o figura foarte frumoasa. Totusi a comis-o la intrarea la pit iar la depasirea lui Ricciardo a avut nevoie chiar de Ricciardo care a lasat de la el, altfel am fi asistat la un acrosaj. RBR a avut probleme cu franele toata cursa cu ambele masini. Aveam odata Ferrari Mclaren si Williams primele 6 masini. Acum se pare ca locul lui Mclaren a fost luat de Mercedes. La McLaren Alonso a plecat mai bine, a intrat prilul la pit (Button a asteptat) si a revenit cu un avans de aprox 7 secunde dar Button a recuperat rapid. Apoi cred ca Alonso a urmarit din buda cum castiga Vettel. Aici se pot face multe speculatii. Ce ar fi fost DACA. Putea sa fie Alonso la Ferrari cu masina asta si sa mearga bine. Putea sa fie batut de Raikkonen sau Vettel pentru ca acum masina e ce le trebuie si pentru cine are habar despre pilotaj vede imediat diferentele pe franare fata de masina de anul trecut a lui Raikkonen dar si a lui Vettel. Si in sfarsit, Alonso putea ramane la Ferari dar aproape sigur nu mai era masina asta. Este cel mai fierbinte circuit. Sa vedem cum merge Ferrari si in curse mai reci.
-
Dodo, duminică, 29.03.2015 12:03
Vettel n-a trebuit decat sa aduca masina acasa. Nu e nimic de "mare campion". As putea spune ca a castigat cu noroc, Mercedes s-au dat pur si simplu la o parte cu doua gafe strategice. 1 cu schimbul prematur de pneuri, 2. i-au pus lui Hamilton pneuri hard! Nimic genial la Vettel. Felicitari echipei tehnice Ferrari!
-
AndreiF1, duminică, 29.03.2015 12:04
O cursa cu un final neasteptat, care nu poate decat sa ma bucure :P In primele ture au fost multe depasiri, pana s-a subtiat plutonul, in afara de percursul lui Vettel, o alta surpriza a fost revenirea lui Raikkonen, depasirea lui Massa de catre Bottas si baietii de la Toro Rosso care s-au descurcat foarte bine! Bravo Vettel, bravo Raikkonen, sa vedem urmatoarea cursa acuma! Nu stiu cat de mult putea urca Raikkonen daca nu avea aceea pana, asa ca ma bucur ca a revenit chiar daca doar pe pozitia a patra. Sunt puncte bune, bravo lui!
-
teleki, duminică, 29.03.2015 12:04
@F1,cred că știi de ce are Kimi o oprire în plus.
-
91Schumi06, duminică, 29.03.2015 12:05
Sa nu ne imbatam cu apa rece. Ferrari au o masina capabila sa termine pe 2 la constructori, se pare ca incep sa le nimereasca si cu strategiile, insa azi au avut si un pic de noroc. Oricum, o victorie ramane o victorie iar semnele sunt imbucuratoare.
-
ccmax, duminică, 29.03.2015 12:06
Interesanta cursa, in sfarsit apare ceva nou. 1. Asta este viata: multumim Alo pentru ce ai facut in ultimii 5 ani dar asta este deja istorie... Bine Vet! 2. Intotdeauna va exista o discutie referitoare la cine a contribuit la succesul de azi pentru Ferrari (Alo, vechea echipa, noua echipa, etc, etc). In fimal ce conteaza este rezultatul si atat. 3. Mercedes au facut ceva gresit (in sfarsit)... asa ca sa nu ne imbatam cu apa rece si sa asteptam cursele viitoare. 4. Ves - inchide gura tuturor celor care l-au criticat 5. Williams - ceva tot nu se leaga intre sasiu si motor. 6. McLaren - tot recupereaza dar inca sunt departe Ok, sa vedem urmatoarea cursa.
-
F1, duminică, 29.03.2015 12:06
Da, stiu, Kimi a avut un regim de cursa chiar mai bun ca Vettel. Asta inseamna ca masina e f f buna.
-
BALATESCU, duminică, 29.03.2015 12:06
BRAVO VETTEL !!! AM STIUT CA GATA PE 2 SAU DE CE NU PE 1 !!!
-
Vettel_rain, duminică, 29.03.2015 12:07
@vettel_rain unul care nu e frustrat :))))
-
sorin, duminică, 29.03.2015 12:08
Vettel pilot de carton e prea dur spus, dar un pilot care a avut o masina incomparabil mai buna decat ceilalti, din ce vad eu performeaza doar cand are masina buna sau foarte buna(cand a avut o masina mai slaba nu a performat - vezi anul trecut). Ferrari au recuperat bine, diferenta fata de masina de anul trecut este enorma - asta se vede cel mai bine din evolutia lui Kimi, care a terminat pe 4 in ciuda problemelor(daca nu era problema aia poate terina mai sus). Referitor la Alonso(favoritul meu) e recunoscut ca are ghinion in alegerea echipelor: 1. in 2008 a avut oferta de la Red Bull dar a ales Renault(la momentul respectiv a ales echipa de constructor in detrimentul echipei client - nimeni nu isi inchipuia ca in 2 ani Renault se va retrage cu echipa de uzina si Red Bull va deveni echipa de uzina Renault) 2. dupa 5 ani la Ferrari in care primesti masini mult mai slabe fata de concurenta, iar in ultimul an primesti o masina chiar jenanta - atat de proasta incat nu au reusit nici o victorie, te gandesti sa schimbi aerul(iarasi o decizie deocamdata proasta, Ferrari au recuperat cel mai bine si au a doua masina de pe grila la momentul asta - daca anul trecut ordinea era: Mercedes, Red Bull, Wiliams, Ferrari acum red bull si wiliams au voluat mai putin fata de anul trecut)
-
xxxxlsexxy, duminică, 29.03.2015 12:08
BREAKING NEWS: Fernando Alonso found unconscious after Vettel's win!!!
-
Soxy, duminică, 29.03.2015 12:08
Forza Ferrari!!!!!! Forza Seb Avanti avanti Juheyyyyyyy!!!!!! :))))))
-
Soxy, duminică, 29.03.2015 12:08
Forza Ferrari!!!!!! Forza Seb Avanti avanti Juheyyyyyyy!!!!!! :))))))
-
F1 Vision, duminică, 29.03.2015 12:08
Bai ce cursa, in primele 20 de tururi au fost ceva depasiri nu gluma, desi pana lui Raikkonen a stricat planurile acestuia. Totusi a revenit si a cucerit pozitia a 4-a, nu-i chiar asa de rau. Masinile Mercedes au mers brici, poate au gresit strategia cine stie, poate nu, au avut un alt plan. Ceva de mentionat aici este prestatia pilotilor Toro Rosso, care sincer au facut o cursa foarte buna. Din pacate Massa nu a fost in stare sa-l tina pe Bottas in spate, iar de McLaren nu este nimic de spus. Sa vina cursa urmatoare, este mult de munca pana la finalul campionatului :P
-
Adi, duminică, 29.03.2015 12:09
Eu cred ca unii se uita la start si apoi revin cu cateva tururi inainte de final. Kimi a fost din turul 3 aproape cu un tur in urma liderului. A recuperat foarte bine zic eu. Ferrari se pare ca isi revine dar sa vedem si cursa urmatoare.
-
teleki, duminică, 29.03.2015 12:10
Greu de prezis cine ar fi câștigat în condiții de ploaie.
-
Dany, duminică, 29.03.2015 12:10
Alonso a avut in primul an la Ferrari 5 victorii si a terminat pe 2. Vom vedea pe ce loc va termina Vettel cu actuala masina.
-
@vetel rain, duminică, 29.03.2015 12:11
Te-am nimerit , razi ca muta la.... Sobolan oparit ....
-
jul1974, duminică, 29.03.2015 12:13
Bravo Vettel, si bravo ferrari se pare ca de data asta nu mai sunt vorbe in vant au cam spus adevaqrul si se pare ca sunt cap pe aceasi treapta cu mercedes, acum mai ramane sa fie si constanti, pacat de nesansa lui Kimi cred ca putea fi si el cel putin pe podium daca nu putea fii un 1-2 rosu. Alonso isi baga unghia in gat acum cred, iar Vettel confirma ca nu a uitat sa piloteze, eu am zis si anul trecut ca semnase cu ferrari de mult si clauza lui cu RB prevedea ca poate pleca daca in septembrie nu are un anumit numar de puncte, culmea ca imedioat dupa ce a atins targetul anul trecut parca a si terminat o cursa pe 2 sau pe 3 parca. Abia astept cursa urmatoare se pare ca lupta se va da in 4 acum cu siguranta, saptamana asta Kimi a avut ginion cu caru sa speram ca nu se mai repeta
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 12:14
pe BBC Allison spune ca asta e prima masina pe care o dezvolta la Ferrari de la inceput si ca a reusit sa-i dea lui Kimi cam ceea ce vrea (front end) si ca a avut pace mai bun decat al lui Vettel
-
ss76, duminică, 29.03.2015 12:16
O victorie venita pe o greseala inexplicabila de strategie a mertului ,,, @JAN sigur este prima cursa la care te uiti , sa compari masina care a avuto alonso cu asta de acum , dar sigur tu esti telespector de antena 3
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 12:16
si Lauda spune ca Mercedes nu ar fi putut castiga cursa avand strategia Ferrari. Eu banuiesc ca e vorba de pneuri, Mercedes mananca rapid gumele pe acest circuit firbinte
-
KALEL, duminică, 29.03.2015 12:17
ce a facut zeul alonso ??!?!??! HAHAHAHAHAH se tavaleste pe jos in chinuri =)))
-
Alex, duminică, 29.03.2015 12:18
Mercedes inca au masina cea mai buna doar ca astazi, au facut tot ce au facut toti, au schimbat pneurile. Ferrari a riscat si a castigat. In orice caz, speram ca diferenta dintre cele 2 motoare nu mai este la fel de mare.
-
VETTEL, duminică, 29.03.2015 12:19
unde e ma Newey sa-l tina de mana pe Vettel? Mai degraba Newey il tinea pe Alonso de mana la buda si urmareau amandoi cum castiga Vettel
-
ss76, duminică, 29.03.2015 12:19
@vetel rain sigur tu esti cu baieti , te-ai scapat pe tine , instant
-
Schumacher, duminică, 29.03.2015 12:21
Ati vazut ce a spus Hamilton la al doilea schimb? "This is the wrong set of tyres" ! Sper sa ni fie apa de ploaie victoria asta !
-
Scumacher, duminică, 29.03.2015 12:23
Al treilea schimb , sorry
-
Alex, duminică, 29.03.2015 12:24
@Dany, sa intelegem ca esti fanul infocat al lui Alonso, dar uiti un lucru, acum sunt alte motoare, alte monoposturi. Atunci Ferrari aveau experienta in spate si veneau dupa mai multe victorii.Nu vrea sa par rau dar ferrai cand se bateau pentru 1 loc, mereu incepeau bine campionatul si apoi regresau spre mijlo0c-ul-finalul campionatului. Speram ca nu va fi si cazul acum.
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 12:25
@ss76 Am comparat masina de anul trecut cu masina de anul asta IN MANA LUI KIMI. Anul trecut nu iesea franarea si prin urmare "rasucirea" pe apex pe care o face Kimi. Anul trecut era prea subviratoare pe franare, chestie care ii place lui Alonso, surprinzator nu? Putea sa exceleze Alonso cu masina asta (daca mai era asta!!) sau mai probabil se incurca el in franare de data asta. Alonso stie bine asta
-
sorin666, duminică, 29.03.2015 12:26
Multi spun ca Vettel a castigat din cauza strategiei proaste a celor de la Mercedes dar uita ca cei 2 au alergat cu acelasi tip de pneuri ultimele 15 ture ale cursei.
-
ferrari, duminică, 29.03.2015 12:26
Evolutia ferrari se vede cel mai bine din evolutia lui kimi, daca anul trecut se chinuia cu masina si termina pe 12-13 anul asta zburda, cu toate ca a avut probleme in ambele curse. Totusi eu cred ca Mercedes nu a mers cu motoarele la maxim in cursa asta, calcaiul lui achile pentru ei cred ca este tot fiabilitatea la fel ca anul trecut si nu au vrut sa aiba defectiuni la motoare din cauza conditiilor meteo speciale caldura/umiditate, asta adaugandu-se la strategia prosta de cursa, pentru fani anul trecut cele 3 curse "pierdute" au fost pe greseli(de strategie - Hungaroring, tehnice - Canada, accident - Spa).
-
MuresMures, duminică, 29.03.2015 12:28
demult nu am stat asa lipit de televizor .... multumesc ferrari
-
@sorin666, duminică, 29.03.2015 12:30
ai inteles nimic din cursa asta
-
ferrari, duminică, 29.03.2015 12:31
@GrosJan masina are acelasi tip de suspensii pull road implementate acum 3 ani,anul asta fata de anul trecut masina sta mai bine aerodinamic plus motorul e superior fata de anul trecut. Masinile sunt identice la baza diferenta e doar de setari specifice pentru fiecare pilot
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 12:33
@sorin666 lasa-i sa spuna. Lauda a spus ca cu castiga Mercedes cu strategia astazi. Au mancat repede gumele. Nu a fost ca si cum Mercedes alerga dupa Vettel si reducea tur cu tur diferenta. Au fost momente in care Ferrari au avut timpi mai buni decat Mercedes.
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 12:33
nu*
-
ferrari, duminică, 29.03.2015 12:37
@sorin666 - ai inteles 0 din cursa, 10 sec diferenta DAR, o oprire in plus la care pierzi 22-23 sec plus stinturile: medium - medium; medium - hard, hard-hard, la stintul 2 teoretic mediumul e mai rapid cu 1 sec decat hardul plus faptul ca e cursa a doua, motoarele sunt limitate si nimeni nu trage sa le rupa din prima. asa ca fa si tu un calcul 22-23 sec din schimb plus 15-16 tururi cu 0,5 sec mai lent(de la pneuri) ies vreo 30 sec "pierdute" de Ham.
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 12:38
@ferrari Cee? serios? Acelasi tip pull road? Asta e o denumire foarte generala, gasesti asa suspensii si la alte masini care nici macar de F1 nu sunt. Sunt detalii care dau un anumit comportament masinii. Pentru asta sunt testele (acum in simulator). Asta e problema, ca masinile sunt identice la baza dar facute mai potrivite cu cerintele unui anumit pilot. Sau incerci sa-i impaci pe amandoi si iese terci daca sunt diferiti
-
danploiesti, duminică, 29.03.2015 12:38
Doamne ce victorie am plans de fericire !!!!
-
ss76, duminică, 29.03.2015 12:45
@GrosJan esti cel mai mare B..!
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 29.03.2015 12:50
Nuuuuuuuuuu.............. nu se poateeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Nuuuuuuuuuu :(((((
-
91Schumi06, duminică, 29.03.2015 12:55
Mircea, mai traiesti????
-
91Schumi06, duminică, 29.03.2015 12:57
Daca Ricciardo e mai pilot decat Vettel, sa inteleg ca Kvyat e cam de nivelul lui Schumacher sau Senna?
-
nikipercea, duminică, 29.03.2015 12:58
A gresit mercedes.... asta este tot. Ferrari s-au apropiat,doar atat.
-
nikipercea, duminică, 29.03.2015 13:00
si rbr au facut asemenea greseli in cei 4 ani de dominatie, greseli care nu i-au afectat.
-
Anakonda, duminică, 29.03.2015 13:02
uite ca se poate na in ciuda lui peres mircea!
-
Ha,ha,ha..., duminică, 29.03.2015 13:05
Multe tampenii scrise de unii pe aici,ca de obicei,insa si multe lucruri adevarate,cine vrea si poate sa le puna cap la cap,isi poate face o parere obiectiva,nu "patimasa"sau de ofticat(a) ! ;) Adaug doar ca,in aceasta cursa,monoposturile Ferrari au uzat sensibil mai putin pneurile decat Mercedes.O sa vedem cel mai exact daca este asa intr-o cursa recunoscuta pentru asfaltul abraziv!Daca vor avea avantajul uzurii,au facut un pas mare! Oricum,Kimi a demonstrat potentialul monopostului prin revenirea dupa pana avuta,si cred ca era la bataie cu Nico fara incidentul acela...poate chiar mai mult?! Totusi...Mercedes are inca prima sansa,dar revenirea Ferrari nu poate decat sa bucure,din prisma spectacolului,nu trebuie sa fii neaparat fan...vom vedea daca sunt si constanti si competitivi pe toate circuitele,dar pare ca au toate sansele.
-
ferrari, duminică, 29.03.2015 13:07
@Grosjan Da, serios, chiar au prezentat imagini si detalii pe site-ul F1, in care explicau diferenta dintre suspensiile pullroad si pushroad. Acum 3 ani cand cei de la Ferrari se laudau ca au scos o masina revolutionara, printre lucrurile schimbate erau si suspensiile. Am adus in discutie lucrul asta pentru ca mai sunt "meseriasi" care cred ca masina e construita special pentru un pilot si al doilea trebuie sa se adapteze si mai sunt o categorie care comentau de ferrari in timpul testelor referitor la suspensii cum ca celor 2 piloti nu le convin suspensiile actuale(pullroad - implementate cica la dorinta lui Alonso care le folosise la Minardi acum 15 ani) si era mai bine daca se revenea la suspensiile pushroad cum au restul. Pentru detalii vezi aici: http://www.f1fanatic.co.uk/2012/03/28/ferraris-front-pullrod-suspension/
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 13:09
@ss76 adica ai ramas fara argumente? pentru ca atunci combati persoana nu argumentul Ce iti spun eu sunt lucruri banale stiute de cei implicati in F1. Chiar Eddie Jordan vorbea ieri dupa calificari despre asta. Tu esti observatorul dp automarket. Eu in schimb am investit ceva zeci de ore (poate mai mult) ca sa ma informez despre setari si despre tehnici de pilotaj. Alte sute de mii (poate mai mult) de ore in care am aplicat asta in simulatoare ca sa imbunatatesc timpii ca sa ma clasez bine, adica in fata multor milioane de oameni care "se dau" in simulator. Nu mai tine faza ca nu sunt realistice simulatoarele. Sunt destul cat sa fie relevant. Si pot sa ma dau eu peste cap cu setarile, daca o masina nu-mi convine e dificil de stapanit si nu-mi ies "trucurile" (nu-mi pot aplica stilul pe ea) iar altul face minuni cu ea si te miri de ce. Apoi mi se poate intampla mie sa-mi convina o masina si sa-i fie randul celuilalt sa se mire. Sper ca te-ai prins. Am spus ieri de Kimi ca s-a calificat prost pentru ca a incercat o depasire in ultimul tur pe interior. Imediat a venit si parerea observatorului dp automarket, ca e vina lui ca s-a bagat acolo. Daca nu se baga era mai rau pentru ca era blocat in alta parte. Asta una la mana. In al doilea rand de ce nu iese timpul daca ataci ultimul vitaj pe interior? Odata ziceam ceva de "late apex" si iarasi aparu observatorul dp automarket sa-mi spuna ca vorbesc prostii cu toate ca i-am dal si link pe wikipedia referitor la trasele din cursa. Dupa ultimul viraj de la Sepang urmeaza o linie dreapta foarte lunga. Trebuie sa accelerezi cat mai din timp si sa iesi cat mai drept. Adica aplici late apex. Nu faci asta las' ca fac altii si se califica mai bine. Daca te uiti bine, toti pilotii iau virajul ala asa cand este posibil.
-
Singaporezul, duminică, 29.03.2015 13:09
The King is back!Fascinant,prima victorie cu Ferrari!Fara Newey,fara Horner ,fara nimeni!Ce bucurie am simtit! Yeeeah Baby , Number 1!!!
-
@Mclaren_Mircea_1984, duminică, 29.03.2015 13:11
Senzational,incredibil...oferta !!!!! Pentru cursa de azi,echipa cu ambele monoposturi retrase din cursa pentru probleme de fiabilitate,si duse la garaj pe rotile lor,primeste 100 de puncte ce se pot reporta si anul viitor,si cel mai important,echipa va purta si titulatura de "IMPERIU"!!! E bine asa?Ok,treci sub paturica si...cuminte acolo ! :)))))))))
-
Ferrari, duminică, 29.03.2015 13:12
Haterilor lui Alonso cred ca le lipsesc ceva bolturi si li se zbate vascozitatea cenusie libera prin teasta pentru ca altfel nu inteleg de unde atata prrostie, ura si rautate, pariez ca sunt si buni crstini si se inchina in permanenta la prietenul lor imaginar.... doar cartea imaginara si cei care o propavaduiesc sunt capabili de atat ura! In fine, revenind la cursa, Vettel se pare ca este mai bun decat tot discuta "inteligentii" pe aici si asta chiar daca victoria de astazi a fost generata de eroarea de strategie de la AMG! RBR din pacate au dat-o in bara si se pare ca Renault are dreptate si sasiul este slab!
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 13:16
@Ferrari mai, ti-am zis ca e o denumire prea generica pull road. E ca si cum ai spune "stilou" dar sunt atatea feluri de stilouri. Se pare ca nu faptul ca era pull road nu-i convenea unui pilot ci cum era ea implementata. Chiar am dat doua clipuri pe youtube (a1 ring). Cu masina din 2014 Kimi ia doar 3 apexuri calumea. Cu masina din 2005 le lua pe toate. E evident ca ceva nu-i convenea la masina iar Allison a incercat inca de atunci sa repare asta pentru ca stia ca poate lucra fructuos cu Kimi.
-
Ferrari, duminică, 29.03.2015 13:19
iubitorule de Alonso, afla ca idolul tau daca nu mai e la Ferrari a cam pierdut din fani. Multi. Si nu prea vad pe unde a fost atacat asa iesit din comun. Au facut vreo doi misto, dar asta se intapla cu oricare alt pilot
-
sorin666, duminică, 29.03.2015 13:19
ferrari. 8 Secunde recuperate in cele 16 ture ramase nu e mult, eu zic ca e putin fata de ceea ce putea Mercedes anul trecut, la asta m-am referit, diferenta numai e ceea care a fost anul trecut.
-
ferrari, duminică, 29.03.2015 13:26
@grosjan am inteles, esti unul din aia care cred ca detin adevarul obsolut, eu iti dau linkuri cu detalii tehnice cu comparatii intre cele 2 tipuri de suspensii, denumite asa pe site-uri de specialitate de catre oameni cu experienta in domeniu si tu ma iei cu denumiri generice, principiul de functionare e complet diferit, inclusiv modul de prindere. cat despre partea de implementare asta tine mai mult de restul aerodinamicii masinii nu de suspensia in sine.
-
@sorin666, duminică, 29.03.2015 13:36
raman la parerea ca nu intelegi nimic din formula 1 ...
-
ferrari, duminică, 29.03.2015 13:39
@Ferrari catre clona cu F: Alonso a pierdut fanii echipei Ferrari, nu fanii proprii, poate e deranjat de faptul ca fanii lui Vettel fac misto asta in conditiile in care Alonso nu a avut niciodata, in toata cariera de F1, o masina dominanta asa cum a avut Vettel, Hamilton sau chiar Schumacher in anii de glorie la Ferrari. ca fan Ferrari cred ca Alonso a obtinut cu masinile ferarri avute la dispozitie mult mai mult decat ar fi obtinut alt pilot din cei actuali, asta e parerea celor mai multi specialisti in domeniu - Alonso e cel mai complet pilot.
-
calm haterilor, duminică, 29.03.2015 13:42
VETTEL la depasit lejer pe ROS si il depasea si pe HAM...l-au bagat repede la boxe sa nu fie rusinea maxima!!!
-
@ferrari, duminică, 29.03.2015 14:04
pai da, pe fanii aia i-a pierdut. Ca de asta avea multi, erau de fapt fanii echipei ferrari nu ai lui
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 14:08
@ferrari pai da mai, tu imi dai linkuri cu diferente intre doua suspensii ca sa ce? Cu ce e relevanta diferenta intre pull road si push road cand uite ca cu pull road Kimi poate merge si bine si prost. Deci nu faptul ca era pull road conta de fapt ci cum era ea implementata. Dar sa stii si tu ca suspensia e o mica parte din ansamblul care da comportamentul masinii
-
@ferrari, duminică, 29.03.2015 14:11
cica Vettel a obtinut mai mult la Fiorano cu Ferrari 2012 .... Tot parere de specialisti si asta :) a devenit un cliseu pentru tine chestia asta cu "specialistii (eventual majoritatea sau toti) considera ca Alonso .."
-
flo, duminică, 29.03.2015 14:12
in sfarsit ''pure racing''.Mercedes surprinsa de replica Ferrari/Vettel demonstreaza ca nu are 4 titluri in buzunar degeaba,Raikkonen va castiga si el anul acesta,Verstapen clar un talent/probabil cel mai mare din ultimii ani,sa speram ca va si confirma,RBR,tot mai ''la vale'',Williams nu reuseste sa creeze ''armonia '' dintre sasiu si motor,Sauber inexistenta ,Lotus ramane la nivel de declaratii,FI campionii penalizarilor azi Mclaren inspre mai bine,Manor ....putin mai rapizi decat SC.Sa speram intr-un sezon cat mai bun dragilor.
-
gogu, duminică, 29.03.2015 14:14
si asta cu "cel mai complet" e tot asa SF. Ce inseamna "complet". Si se poate mai complet sau mai putin complet? Hai sa inventam un premiu ca sa-i dam si lui ceva ca pe astea reale le iau altii
-
F1-Racing, duminică, 29.03.2015 14:18
Comparatia dintre piloti se poate face cand au aceeasi masina. Pe Alonso sa-l comparati cu Vettel in termeni de rezultate. Iar asta doar la finalul sezonului. In rest hateri si de-o parte si de alta. Concluzia e una singura. Ferrari au un monopost echivalent, poate chiar mai bun in regim de cursa, cu Mercedes. Pot ataca titlul. Vedem la final ce iese. Mercedes si-au putut permite greseala, insa nu-si pot permite sa o mai repete. Cand Raikkonen vine de pe 20 pe 4 in conditiile in care anul trecut de abia intra in puncte e limpede nivelul masinii Ferrari fata de anul trecut. Au facut un salt urias in dezvoltarea motorului. Ceea ce e f bine la nivelul spectacolului. ps-Hamilton si Rosberg isi doreau un Ferrari arbitru, insa cred ca au mai mult de atat.
-
sorin666, duminică, 29.03.2015 14:27
ferrari@ Si eu raman la ideea ca nu ai inteles nimic din ce am scris eu in ambele comentarii. Si referitor la cei 2 piloti : Alonso e un pilot foare bun dar atat Vettel e si el un pilot bun dar mai are o calitate care Alonso nu o are aceea de a stii a comunica si a ajuta echipa in dezvoltarea monopostului.
-
dragos_HD, duminică, 29.03.2015 14:34
ferrari a castigat o batalie pe strategia de la boxe dar daca o luam logic este imposibil sa castige razboiul ,cei de la mercedes sunt mai rapizi au masini mai performante
-
@F1-Racing, duminică, 29.03.2015 14:35
tu oricum nu intelegi nimic din curse. Da, au un motor mai bun dar nu poti ignora faptul (fapt spus raspicat de Eddie Jordan, Lauda, Coulthard si Allison - aka specialistii din aia cu care te lauzi) ca Raikkonen nu avea anul trecut front end cum vrea iar acum ARE. Pai anul trecut era la 0.8 sec de Alonso, clar avea probleme. Uite ca Button nu are probleme si Alonso nu mai are cum sa iasa in evidenta
-
tyd, duminică, 29.03.2015 14:52
ar putea transmite si digi; n-a fost strategie gresita la mert; dovada e kimi cu 3 opriri si a luat locul 4; cred ca ferari a urcat foarte mult dpdv tehnic; n-au inventat vetel si chimi pilotajul in f1;cred ca kalutul va castiga si piloti si constructori
-
Iuliu, duminică, 29.03.2015 14:54
Mercedes e in continuare in fata. Temperatura de 60 de grade a pistei a inclinat balanta catre Vettel si Ferrari. Cu siguranta Ferrari a facut o treaba excelenta in privinta uzurii pneurilor. Pe circuite reci ma astept ca Mercedes sa domine. Inca, dar sa speram ca nu pt mult timp, Mercedes e in fata ca performante pe un tur de pista.
-
91Schumi06, duminică, 29.03.2015 14:57
Daca ati fost atenti, la un moment dat cei de la Mercedes s-au temut ca Hamilton sa nu fie ajuns si depasit de Rosberg. Dupa ultima oprire, Ham avea hard-uri, iar Ros medium-uri. D-aia l-au si intrebat daca vrea sa mai opreasca o data.
-
., duminică, 29.03.2015 15:08
uitati-va la cursa pe BBC, eventual cu cateva minute inainte si dupa ea. Asa veti fi mai aproape de realitate (unii), pentru ca auziti ideile unora precum Lauda, Jordan, Coulthard, Hill, Allison, Herbert. Sau poate ca e mai comod sa nu renuntati la ce v-a invatat Miki Alexandrescu si el impresionat de charisma si atribute care nu au de-a face cu actul de a pilota
-
Marius, duminică, 29.03.2015 15:22
Vettel si Ferrari resusciteaza spectacolul in F1 Avem inca odata dovada ca un campion mondial are nevoie de masina, echipa si strategie pentru a reusi. Force India cu Button , Vettel cu Red Bull, Hamilton la Mercedes etc. PS: Cea mai frumoasa cursa din ultimii 5 ani.
-
F1-Racing, duminică, 29.03.2015 15:23
Daca tot vorbesti cu mine fa-o barbateste nu ca si o femeie careia i-a cazut fusta. Cine ti-a spus tie ca lui Alonso nu-i convine un front end? Specialistul lu' peste :). Lui Raikkonen ii trebuiau si alte butoane pe volan anul trecut. Alonso a facut o cursa buna, atat cat i-a permis masina, era bine in fata lui Button cu un ritm superior de cursa. Din pacate pentru el echipa e la faza de teste. In curse.
-
Lucian, duminică, 29.03.2015 15:28
Pentru mine cel mai delicios moment al cursei a fost cand l-am vazut pe Vettel ajungand cu un tur din urma cele doua monoposturi Red Bull!! am rabdat ani intregi pentru asta... recunosc.... a fost nevoie sa vina Vettel la Ferrari ca sa-mi devina simpatic! :D
-
schumi31, duminică, 29.03.2015 15:30
Felicitari Vettel !!!!! Cu aceasta victorie Vettel a dat peste nas unor persoane Forza Ferrari !!!!
-
rommy F1, duminică, 29.03.2015 15:39
aşa da, acu a început războiul. mai rămâne Mclaren şi Manor să se mai ridice pţin ca valoare şi vom vedea curse.Mercedes să se gândească la greşeli, Ferrari să nu doarmă sau să se îmbete cu apă rece, RBR să fie mai atentă la TR, nu-i exclus ca cei de la McLaren să iasă cu maşina de anul viitor pe la jumătatea campionatului pt că sunt tare în urmă, O CURSĂ BETON (nu sunt fan ferrari)
-
Ferrari, duminică, 29.03.2015 16:01
Norocul nostru, a tuturor celor care au mai ramas sa iubeasca F1, este ca nu angajeaza nimeni geniile care posteaza aici! daca ar angaja cineva am avea masini de F1 cu motoare de tanc, blindate activ si dotate cu rachete sol-sol iar invinsii ar fi impuscati in ceafa la ceremonia de premiere de catre castigator, un fel de Mortal Kombat! Actuala echipa Ferrari imi displace total dar asta nu m-a facut sa nu imi dau seama ca totusi Vettel este un pilot mai capabil decat zic haterii lui iar Ferrari in ciuda celor declarate a reusit sa reinventeze roata! In rest am mai remarcat si faptul ca Renault a avut dreptate cand a vorbit despre problemele lor dar si despre problemele masinii RBR care a pierdut chiar si in fata STR...... Roberg nu cred ca se va mai bate anul asta pentru titlu, nu pare suficient de motivat! Oricum ma bucur ca Williams este inca in top!
-
444, duminică, 29.03.2015 16:03
FORZA FERRARI.SPER CA MONOPOLUL MERCEDES S-A ,, SPART,,
-
91Schumi06, duminică, 29.03.2015 16:04
Da. Se pare ca am inteles eu gresit pe team radio cum ca l-ar fi intrebat pe Ham daca mai opreste o data. Revenind la cursa, nu inteleg de ce se plang cei de la Red Bull de motorul Renault cand ei sunt depasiti si de Toro Rosso? Ma asteptam ca Sauber si Lotus sa faca ceva mai mult in cursa.
-
KALEL, duminică, 29.03.2015 16:06
ba grosjan, tu esti cu capu ? tu stii ce inseamna sute de mii de ore ? o suta de mii de ore (100.000) inseamna vreo 12 ani. alte povesti mai ai ?
-
@F1-Racing, duminică, 29.03.2015 16:40
las-o p'aia cu femeia ca nu esti in bar. Pai vezi daca tu doar aduci vorba de specialisti dar nu ii asculti? Alonso nu are un stil "cu front-end" de acolo stim ca nu-i place. Si nici nu a cerut asa ceva. El isi stabilizeaza masina din franare, o masina cu comportament subvirator (pentru altii subvirator, el o vede neutra) chiar il mai scuteste din munca cu stabilizatu' Button a avut un ritm de cursa mai bun. Alonso a trecut in fata la start, a intrat primul la pit (pe safety car), avea vreo 5 sec avans dupa asta dar Button l-a prins pana sa se retraga Alonso, a venit la 1 sec in spatele lui. Si oricum, in antrenamente nu a fost peste Button
-
Sumi7, duminică, 29.03.2015 17:04
"Ferrari is back"........ "Grazie, Grazie, Grazie! Forza Ferrari!" Doar atat, restul este deja istorie!
-
Sumi7, duminică, 29.03.2015 17:13
@ 91Schumi06 Nu ai inteles gresit nimic man, intr-adevar Ham i-a intrebat ironic pe inginerii lui daca i-au gresit cumva pneurille. A fost o aluzie la faptul ca in loc sa-i puna pneuri soft ( ca lui Rosberg) i-au pus din nou pneuri hard. La aceasta intrebare cei din padoc i-au raspuns ca " nu am gresit aceste pneuri, insa daca ti neaparat poti sa mai vi odata la boxe sa le schimbam" Ar fi fost prea de tot... :)...
-
F1 Vision, duminică, 29.03.2015 17:30
@Sumi7: Hamilton nu mai avea decat pneuri hard asa ca nu stiu cum puteau sa-i puna pneuri medium :)
-
Sumi7, duminică, 29.03.2015 17:33
@F1 Vision Ham aveau si pneuri medium la boxe, numai ca erau uzate si nu voiau sa riste :).
-
ferr1, duminică, 29.03.2015 17:49
Abia după două curse, unii își imaginează Ferrari campioană și Mercedes umilită. Cred că nemții mai au în mânecă multe surprize și nu vor ezita să le arate, pe parcurs. Mercedes nici n-are de ce să forțeze, în condițiile în care ar fi câștigat lejer cursa dacă Ferrari nu avea o strategie mai bună. Singurul avantaj al celor de la Ferrari ar putea fi acela că conservă pneurile mai bine. Totuși e bine că Mercedes au primit un duș rece, cred că de la cursa din China o să-i vedem mai bine pregătiți, ceea ce nu e bine pentru spectacol. Dacă începe Hamilton o serie de vreo 4-5 victorii, vreau să văd câți îl mai văd pe Sebică champion. O victorie rămâne o victorie, și atât. E iluzoriu să te gândești la Ferrari campioană sau Vettel campion în 2015. Și la cum evoluează McLaren, dacă-și vor rezolva problemele de fiabilitate, s-ar putea ca lupta pentru podium să fie din ce în ce mai interesantă. Potențial au.
-
F1 Vision, duminică, 29.03.2015 18:00
@Sumi7: Da? Ciudat, cei de la Mercedes au declarat ca Hamilton nu mai avea pneuri hard pe care sa la poata folosi. Daca a rulat 10-14 ture pe ele, nu mai avea nici un sens sa le puna :P
-
91Schumi06, duminică, 29.03.2015 18:03
@ferr, tu ne acuzi pe noi ca-l vedem pe Sebica campion, sau pe Ferrari, dupa o victorie,da' tu vii si ne spui ca McLaren au potential????? Pai daca fiabilitatea era problema, se calificau in primii 10, nu plecau de pe 17 si 18. Inteleg simpatia ta vis-a-vis de Alonso, dar hai sa luam lucrurile asa cum sunt. Deocamdata Ferrari e singura echipa capabila sa urce pe podium alaturi de Mercedes. Pot sa spun, dupa doua curse, ca-n calificari nu prea are cine sa-i bata pe Mercedes, numai ca-n cursa lucrurile se schimba un pic, ceea ce ma face sa ma gandesc ca Ferrari gestioneaza pneurile mult mai bine decat Mercedes..
-
F1-Racing, duminică, 29.03.2015 18:03
@Ala care vorbesti cu mine: Esti prost informat, Alonso a fost batut de Button in calificari in toate cele 3 antrenamente libere a fost peste mai rapid ca Button. Nu ca ar conta insa e un "detaliu" la fel cu cel cu front-end-ul pe care nu il stapanesti. Cine ti-a spus tie ca Alonso nu vrea o masina cu front end, te mai intreb inca o data. Poate imi dai un raspuns precis. Alonso a pilotat foarte bine masini cu front end, da, stie mai bine ca altii cand masina nu are front end nu inseamna ca e varianta ideala pentru el. Aia cu femeia e valabila atata vreme cat postezi aici nelogat. Inclusiv cu fusta.
-
ss76, duminică, 29.03.2015 18:20
@GROJEAN ,,, nu toate comenturile sint ale mele ,,, Salut o victorie frumoasa Ferrari venita sa recunoastem pe o greseala de strategie a mertului , ferrari sint singurii care sau apropiat ff de mert , un ritm de cursa de mult visat de tifosi ,,, brovo ,,,forttzzaaa alonsooo
-
@grosjane, duminică, 29.03.2015 18:22
Esti prea destept, ti-o ia inainte, da, masinile astea de formula unu nu sunt proiectate in iarna lu' 2015. Iarna sunt testate. Masina e gata facuta. Mai schimba una alta la ea, umbla la setari. Vettel a venit la Ferrari de anu asta. Mai las-o cu dezvoltatul in stilul lui x sau y. Allison a identificat punctele slabe ale lui F14-T, care erau motorul, sasiul. Deci cam peste tot au buctat in 2014. Au reusit sa remedieze motorul, dupa modelul Mercedes, iar la sasiu la fel au imbunatatit. Alonso nu stim cum ar fi pilotat-o dar daca cu un tractor te descurci cu o masina de top ma gandesc ca n-ar fi avut probleme, sau nu e logic ce spun. L-a tavalit pe Raik anul trecut o facea la fel si anul asta. Aia cu buda, daca tu privesti f1 de pe buda crezi ca si alti fac la fel, iar esti destept. Prea destept de fapt. Bafta si nu mai lasa pauza intre fraze ca e de caterinca.
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 18:36
inseamna ca tu nu ai inteles nimic din ce am spus si nu are rost sa iti mai explic o data cum e cu stilul de pilotaj si ce astepti de la o masina. Este destul de greu de inteles asa la rece, fara sa incerci, daramite daca tu vrei sa crezi (subliniez crezi, pentru ca tu te rezumi la credinte) altceva, cum ar fi idei din astea nivel mamaie "daca un tractor atunci nu stiu ce". L-a tavalit pe Raik pentru ca l-a prins bine el avand problemele alea anul trecut. Acolo a avut noroc Alonso dar uite ca nu are chiar mereu. Button desi nu e vazut prea breaz o sa fie o nuca tare pentru Alonso. Pentru ca sunt cam egali pilotii astia, detaliile fac diferenta. Da, masina la baza e tot aia, da au remediat motorul dar au si schimbat multe alte chestii dupa cerintele pilotilor care acum sunt Vettel si Raikkonen. Astia nu lucreaza non stop (in schimburi) doar ca sa modifice motorul si tu oricum nu poti vedea acele detalii in pilotaj ale lui Raikkonen ca sa faci diferenta anul trecut vs anul asta; desi nu e greu deloc dar nah
-
andrei88, duminică, 29.03.2015 18:38
Acum daca mergea vettel in garajul merc,ar fi aflat despre strategia pt locul 2-3.bine ca nu s-a dus:))).oricum.foarte bune stinturi pt vettel si kimi.cel putin in conditii de temp ridicata le-au predat nemtilor o lectie.
-
GrosJan, duminică, 29.03.2015 18:52
@Fi-Racing uite cum o dai tu in gard pentru ca mergi pe presupuneri ca mamaia cand i se spune de stilist ea crede ca e ceva de pus in ciorba pentru ca ea ciorba face de obicei. FRONT END, nu e o piesa sau un sistem de montat pe masina. Auzi la el, si lui Alonso ii plac masinile cu front end ... notiunea asta face referire la raspunsul monopostului IN MANA unuia care are stilul potrivit. Ori Alonso nu-l are. Raikkonen are nevoie de o masina cu aderenta pe puntea din fata, are nevoie sa fie stabila puntea fata, in special pe franare cand incearca sa induca o usoara rasucire pe apex. Obtii asta din setari si din proiectarea masinii. Raikkonen cand incerca sa-si aplice stilul pe masina de anul trecut ajungea cacait in apex si se lupta cu stabilizarea masinii. Nu se pupa stilul sau cu masina aia. Se mai intampla. Exista o stransa legatura intre masina si stilul de pilotaj. De asta sunt atatea specializari. Nu e ca si cum un pilot "isi adapteaza stilul" (ce tampenie) la orice masina, ca daca ar fi asa, am avea un cel mai bun pilot care poate merge in orice competie, raliu, f1 si castiga. Daca ar fi fost masina asta mai buna pentru Alonso decat aia de anul trecut? Poate ca da, pentru ca au fost imbunatatite parti de baza cum ar fi motorul. Dar era alta poveste cu Raikkonen putand pilota cum vrea iar Alonso se putea incurca destul in ea incat sa vina in spatele lui Raikkonen sau Vettel.
-
smuchi, duminică, 29.03.2015 18:57
cert e ca Alonso si-a luat soarta in maini si a incercat in alta parte. Ce-o iesit vedeti si voi, dar uite cum vin lupii tineri din spate Kyat si Verstappen. Verstappen merge la scoala, isi face temele (sper) si uite ca la momentul cursei poate fi peste piloti cu experienta. Alonso a fost. Fuse si se duse ....
-
serban1955, duminică, 29.03.2015 20:07
Tare vă mai place să despicați firul în cât mai multe, voi cei care vă dați mai vechi pe aici ! Treaba este mult mai simplă, cu strategie, fără strategie, cu uzură, neuzură, Merc erau înaintea tuturor cu peste 1,5 sec pe tur, calificări, sau cursă, în urmă cu două săptămâni ; acum nu mai sunt. Punct. Acum două săptămâni tot Mercul era cu gura până la urechi și preda lecții de profesionalism, vezi RBR ; acum tot Mercul, Lauda, Wolff, piloții, nu mai știau cum să scoată morcovii intrați cu tot cu frunze ! Se prea poate ca, în continuare, nemții să-i facă varză pe italieni, repet, se prea poate. Până atunci să ne bucurăm că f1 a reînviat și că avem din nou spectacol !
-
cipf1, duminică, 29.03.2015 20:52
Pentru toti marii cunoscatori de F1...Mercedes nu a gresit nici o strategie,pur si simplu ei cu un set de pneuri nu puteau merge mai multe tururi decat Ferrari pentru ca le uzau prea repede..asta datorita asfaltului,caldurii sau Ferrari sa prezentat cu un monopost prea bun iar asta se va dovedii urmatoarea cursa.Referitor la Vetel...nu degeaba are 4 titluri castigate iar omenirea isi va aduce aminte de el din statistici nu dupa comentariile voastre de rahat de genul,,campion de carton,,Despre Raikonen am mai spuso si ma repet...este un pilot de categorie medie.El nu poate fi bagat i aceasi oala cu Schumacher .Prost, Sena,Alonso,Vetel..etc...ei sunt geniile formulei 1.
-
Ciprian, duminică, 29.03.2015 20:55
Bravo baieti, asa ne mai uitam la F1.
-
@cipf1, duminică, 29.03.2015 21:02
Nu au gresit nici ultima schimbare la Ham ? am ramas perplex sa vad pneurile cu dunga rosie, cand le asteptam pe cele cu dunga alba cand mai erau cateva tururi...pana si Lewis a fost surprins " wrong tyres guys"....i-au dat explicatia ca sunt cele hard sunt cea mai buna optiune, iar dupa un tur-doua il "incalta" pe Nico cu cele medium si recupereaza peste 10 sec fata de Lewis. Astazi Mercedes s-au faultat singuri.
-
ss76, duminică, 29.03.2015 21:02
@grojan ,,,,ma repet , nu toate comenturile sub ,,,ss76 ,, sint ale mele si nu team facut eu mare B ,,
-
ss76, duminică, 29.03.2015 21:09
@ADMIN Daniel Popescu , multumim ca ne suportati comenturile si frustrarile aici , cred ca acest articol a inregistrat cele mai multe comenturi de pina acum si speram ca ne intelegi , multa bafta si felicitari in continoare ,,,successs f1111
-
@ferr1, duminică, 29.03.2015 22:21
cat de penal poti fi sa i vezi pe cei de la McLaren in bataie pentru podium...sau pardon ne dorim pe falconso acolo pe ecrane,cum mai spuneau si penalii de comentatori de la ANTENA3 Spania ca este in puncte in nu stiu ce tur....mai bine spus potential ai sa te logodesti cu mircea...sa formati dream team imperior@! lumea se bucura ca au mai spart si altii monopolul la Merc (nu doar defectiuni tehnice sa aiba),si tu ridiculizezi lumea pe aici...
-
serban1955, duminică, 29.03.2015 22:56
Și de ce este cineva penal dacă are alte preferințe și ar vrea ca acele preferințe să fie cât mai sus ? Uite, eu sunt fan Ferrari încă din 1970, când am deschis ochii în f1 și când la putere erau Lotus și Tyrrell. Niciodata, nici măcar în cei mai negri ani, '83-'95, nu am încetat să sper în miracolul revenirii, nici chiar anul trecut, când preferații mei au fost mai varză ca niciodată ! Și atunci de ce să nu credem în renașterea unui parteneriat McLaren-Honda, de mare tradiție și succes ?
-
automarket profesional, duminică, 29.03.2015 22:59
aceeasi comentatori care inainte il criticau pe Vettel acum vin si iar zic ca masina e de vina,daca va lua un titlu ori mai multe la Ferrari probabil iar masina va fi aceea care il face campion....
-
teleki, duminică, 29.03.2015 23:05
@cipf1, apropo de geniile tale din F1,uită-te puțin cum a ajuns Kimi în F1 și cum au ajuns alții.
-
Ferrari, duminică, 29.03.2015 23:20
@ss76 ar trebui sa nu ii multumesti, prea multi prosti posteaza prea multe prostii si au impresia ca sunt niste genii in ale sportului! Sincer, dupa ce am citit mai toate posturile de aici incep sa imi lipseasca amarnic punctul si tri puncte!
-
danoe, duminică, 29.03.2015 23:34
se intilnira Alonso si Vettel Vettel: I'm back... Alonso: I'm at the back !
-
nikipercea, duminică, 29.03.2015 23:41
tot ham iese campion mai fatalailor
-
vetel1, duminică, 29.03.2015 23:48
sunt fan vettel dar trebe sa recunoastem ca ham putea sa castige usor cursa daca nu se gresea... daca ferrari era o super masina nu era asa de mare diferenta in cursa trecuta, au profitat la maxim de greseala nemtilor
-
@ferrari, duminică, 29.03.2015 23:51
esti de la bucuresti??? s-au din sudul romaniei? esti increzut si prost
-
serban1955, duminică, 29.03.2015 23:52
O să mai iasă Ham și anul ăsta, că încă au cea mai bună mașină, iar Rosberg este orice, numai mare pilot și rival nu, dar de la anul o să-l vezi plângând pe la porțile din Maranello, "hî, hî, hî, vreau și eu la cei mai buni" !
-
Vettel, duminică, 29.03.2015 23:58
a fost dintotdeauna un pilot de top,inca de atunci cand Schumacher asista la concursurile de karturi pe care cel de sus le castiga. Imi place sa vad ca acum cei care il criticau il critica in continuare...cei care il criticau si acum il lauda sunt degeaba.....Mercedes o sa se impuna si anul asta,chiar daca lupta va fi stransa la piloti...Vettel are sansa lui...dar Mercedes e o echipa mai puternica.
-
ferr1, luni, 30.03.2015 01:43
O luptă în 6 pentru victorie ar fi ceva ce nu s-a văzut niciodată în Formula 1, probabil. Sau nu s-a văzut de mult timp. Acum că X vrea să câștige Vettel și Y vrea să câștige Alonso e altă problemă, oricum nu depinde de X și Y, ci de echipe. Care monopol Mercedes? Au dominat și ei un an de zile. Ce a mai fost în perioada 00-04 sau 10-13? Cu Schumacher și Vettel? Și să nu vorbim de altele mai vechi. Mercedes vor câștiga și anul ăsta. Vor fi din ce în ce mai puternici. De ce să nu domine și ei competiția vreo 3-5 ani și să renunțe ușor că s-a plictisit X? De-asta nu mai poate Mercedes sau Bernie. Bravo celor de la Mercedes! Iar dacă au cea mai bună mașină să câștige în continuare. Dacă vor pierde atât de repede avantajul, înseamnă că s-au culcat pe o ureche și alții au muncit mai mult în timpul ăsta, ceea ce e iarăși de apreciat, însă puțin probabil.
-
lol, luni, 30.03.2015 02:47
@cip Nici Alonso nu poate fi bagat in aceeasi oala cu Schumacher si Senna Daca il bagi trebuie sa-i iei si pe Trulli, Hamilton, Button, Rosberg. Se face gasca prea mare doar asa de dragul lui ...
-
q1, luni, 30.03.2015 04:17
ferr, Mercedes au spus ca le vine mai usor altora sa imbunatateasca decat lor pentru ca ei sunt mai aproape de plafon
-
@danoe, luni, 30.03.2015 07:48
Parca erai fan Mclaren declarat, ori ma insel....
-
JugaruGabi, luni, 30.03.2015 08:09
@@ferrari... da' de cand toti bucuresteni sunt increzuti? Realizezi ca prin asemenea remarca ai devenit si tu increzut?
-
AliceVogans, luni, 30.03.2015 08:43
@cipf1 - A-l compara pe Raikkonen cu Prost, este ca și cum l-ai compara pe Schumacher cu Fangio. Alte vremuri, alte monoposturi, alte regulamente.
-
cipf1, luni, 30.03.2015 08:48
teleki,are importanta cum au ajuns anumiti piloti in formula 1 sau ce fac ei acolo?Tu ce ai sai spui copilului tau peste 20 de ani,ca a fost un pilot pe nume Raikonen care era foarte,foarte,foarte talentat dar inginerii nu reuseau sa-i faca o masina pe gustul lui sau ca Schumacher a castigat 7 titluri,Prost 4,Senna 3,Vettel 4,Alonso 2..etc.Toti pilotii din F1 sunt extraordinari dar putini sunt aceia care ies in evidenta si au acel ceva pe care Raikonen,Buton sau Rosberg nu-l au.
-
@cipf1, luni, 30.03.2015 09:43
In urma cu 10 ani, Kimi era cel mai rapid si mai talentat pilot de pe grila in acel moment. Si avea si concurenta: Schumacher, Alonso, Montoya, Kubica. Doar regulamentul stupid l-a privat de un titlu in 2005: fara schimb de pneuri in timpul cursei ( o explozie stanga fata cand era pe primul loc i-a facut cadou victoria lui Alonso ), problemele de fiabilitate combinate cu penalizari de 10 pozitii pe grila, etc. Sa-ti amintesti doar de cursa de la Suzuka din 2005....
-
JJ, luni, 30.03.2015 09:45
In 2005 Kimi avea cea mai rapida masina de pe grila. Cu Newey la comanda. Insa fiabilitatea si stilul lui kimi de a rupe masina au contat la final.
-
ZZZ, luni, 30.03.2015 09:52
Ferrari merita toate felicitarile pentru rezultatul obtinut si o spune un fan Mclaren..In rest subscriu la comentariul lui ccmax care pare cel mai obiectiv dintre cei care posteaza peaici
-
ZZZ, luni, 30.03.2015 09:54
Ar mai fi de subliniat si faptul ca spre deosebire de anul trecut , echipele client motorizate de Mercedes parca nu mai primesc acelasi material...Daca ne uitam la rezultate
-
teleki, luni, 30.03.2015 10:21
@cipf1,tocmai asta e :Kimi nu a muncit foarte mult, l-a recomandat talentul pentru F1.Cât despre copii, ai mei cred că au mai mulți ani decât tine. Și îți convine sau nu,Kimi are un titlu cu Ferrari. Câți piloți de pe grila actuală se pot lăuda cu asta? Ai văzut filmul "Rush"?James Hunt este modelul lui Kimi dacă nu știai.
-
mobius, luni, 30.03.2015 11:53
Barometrul lui Ferrari este tot Raikonen asa cum inaintea lui a fost Massa. Ferrari a progresat enorm fata de anul trecut dar sunt totusi departe in urma Mercedes. Raikonen, cu acelasi numar de opriri la boxe ca si pilotii Mercedes, a terminat la 40 sec in urma lor. In acelasi timp, Vettel care trebuie sa o recunoastem este mai bun decat actualul sau coleg de echipa, a beneficiat de o strategie mai buna cu doua opriri pentru schimb, facilitata de un complex de factori in calificari(vremea), dar si de o calitate a sa ca pilot si anume aceea de a proteja mai bine pneurile (din acest motiv as zice ca cei doi coechipieri de la Ferrari nu prea au acelasi stil). Este foarte posibil ca ce spunea cineva mai sus sa fie adevarat si anume ca aceia care concureaza cu motoare Mercedes (clientii), sa nu aiba acelesi material. Despre McLaren inca nu stiu ce sa spun, as vrea sa fie intr-adevar pe o panta ascendenta. Ma bucur ca Alonso a revenit si pare sa fie bine. Deocamdata insa campionatul este abea la a doua cursa (disputata in conditii putin diferite de celelalte) si cred ca vom mai vedea multe pana la sfarsit. Subscriu insa celor care sunt de parere ca Mercedes va lua si in acest an ambele titluri (din pacate cel de la piloti va fi tot al lui Hamilton, Rosberg nu are ) si asta fara prea mari probleme.
-
F1 Vision, luni, 30.03.2015 12:21
@mobius: Mane stii ca Raikkonen a avut o pana nu-i asa? Daca nu stii... iti recomand sa revezi cursa. Si sincer, haide sa trecem odata peste problemele lui Raikkonen, nu stiu ce mai este de spus. Vettel vrea sa stearga anul trecut, a suferit pentru ca nu s-a descurcat, probabil si-a dat seama ca este timpul sa place de la Red Bull, pentru ca si-au schimbat atitudinea, si poate isi doreste sa lucreze alaturi de baietii de la Ferrari mai bine, cine stie. Despre Raikkonen, de abia i-a nascut sotia, nu cred ca este ca Schumacher, sa fie atent la curse, pare ca-i un pic sa zicem... cu gandul in alta parte. Nu-i neaparat ceva rau, o sa se adapteze sper eu in cursele viitoare. Pare un pic pe langa la start sau dupa cateva ture, nu-i chiar 100% concentrare, dar recupereaza dupa. Nu stiu cat de mare fan Alonso esti tu, dar nu-i chiar asa de rau sa fim corecti, haide ca nu strica.
-
mobius, luni, 30.03.2015 13:05
Nu am nimic cu Raikonen, imi este chiar simpatic si incerc (sunt cu siguranta foarte multi care nu sunt de acord cu asta), sa fiu corect in aprecieri. Trebuie sa recunoastem insa faptul ca cele 40 de sec., au fost realizate si in conditiile in care Mercedes a avut ceva probleme cu strategia si cu caldura, precum si altele, ce au fost enumerate de de mine si de multi altii. Ai recunoscut deja ca Raikonen este usor lipsit de motivatie, acum din cauza nasterii copilului. Mai trebuie sa recunoastem si altceva si anume ca are un stil de pilotaj cam agresiv, ceeace nu l-a dus de fiecare data la finalul cursei, chiar daca este rapid.
-
F1 Vision, luni, 30.03.2015 13:24
@Mobius: Nu stiu ce trebuie sa recunosti tu, dar eu n-am nimic de recunoscut pentru ca n-am mintit. Nu stiu exact cum ai facut tu sa dispara un tur pierdut de Raikkonen pana a ajuns la boxe, ala a fost primul schimb al lui. Asta fara sa luam in calcul ca cel care i-a spart pneul, a schimbat nasul monopostului cu peste 25 de secunde in fata lui. Sii stii cat dureaza sa schimbi nasul unui monopost nu-i asa? Evident, exclud si faptul ca i-a dat toata strategia initiala peste cap. Macar cei de la Mercedes au spus ca daca apare SC-ul pe pista vor schimba, in timp ce cei de la Ferrari nu au facut asa ceva (Vettel a ramas pe pista, iar Raikkonen de abia schimbase, era stupid sa mai intre odata). Am observat ca Raikkonen se pierde cumva in pluton este ori prea atent sa nu buseasca masina ori sa nu-si loveasca coechipierul, ori ambele. Dar pentru moment, pare ca se pierde in pluton, desi nu stiu cum putea sa evident pana de ieri, nu cred ca a fost vina lui. Si dupa ce a schimbat, desi a pierdut un tur, cred ca singurul lucru pe care il putea face era sa... incerce sa recupereze. I-a fost un pic afectata podeaua, dar bine macar ca nu a abandonat, ca cursa trecuta. Si cred ca s-a descurcat foarte bine, a schimbat cand a trebuit si realmente s-a descurcat foarte bine. Nu cred ca putea sa faca o treaba mai buna decat locul IV, cel putin in cursa de ieri. 40s nu-s chiar asa de rele, putea sa fie peste un tur, dar a recuperat cat a putut, realmente nu cred ca putea face ceva mai bine de atat. Ce nu inteleg eu este alta, te deranjeaza ca nu a fost mai aproape de Vettel sau inaintea lui, sau ca a reusit sa recupereze de pe ultima pozitie si sa ajunga pe locul IV? Care-i problema ta de fapt?
-
F1 Vision, luni, 30.03.2015 13:25
@Mobius: De fapt problema ta este ca Raikkonen i-a depasit pe ambii piloti McLaren de doua ori pe fiecare nu-i asa?
-
ion1, luni, 30.03.2015 13:41
Kimi agresiv? Va amintesc ca este detinatorul clasarilor consecutive in puncte! Kimi nu gestioneaza bine pneurile? La Lotus intodeauna a avut strategii alternative pt pneuri care la inceput nu au dat rezultate.Apoi a castigat 2 curse pt Lotus!!!! Chiar nu cred ca Lotus vor mai prinde curand un podium! Si este pacat ,sunt o echipa faina! Prezenta lui Kimi a determinat o mobilizare si o atentie acum disparuta.
-
JugaruGabi, luni, 30.03.2015 14:33
Stai asa... cand a castigat Raikkonen 2 curse sub combinezonul Lotus? Eu stiu doar de Australia 2013, si alte clasari pe podium, dar nu pe locul 1.
-
F1 Vision, luni, 30.03.2015 14:45
@JugaruGabi: Haide mah :P Abu Dhabi 2012 si Australia 2013 :P ambele victorii ale lui Raikkonen :P
-
ion 1, luni, 30.03.2015 15:08
Abu Dhabi 2012.
-
hamilton, luni, 30.03.2015 15:42
sunt campion si in 2015!!!!!! si vin si la ferarri sa iau un titlu si sa va arat ca sunt mai bun ca vettel....
-
Ha,ha,ha..., luni, 30.03.2015 15:50
Inradevar,cele mai multe comentarii de pana acum la acest articol,din cate stiu eu,insa....din pacate cele mai multe postari sunt niste contre puerile intre 3 sau 4 postaci,daca nu sunt cumva doar doi ce posteaza sub diferite nume...nu-i mai pun si pe cei care sunt total pe langa dar nu se lasa,eu unul doar cand le vad "numele" trec peste postarile lor... ! ;)
Citeste si
-
F1 TOP | luni, 25 noiembrieFormula 1: George Russell, victorie în Las Vegas. Max Verstappen cucerește al 4-lea titlu consecutivGeorge Russell a câștigat Marele Premiu din Las Vegas după o cursă dominată de pilotul britanic. Totodată, Max Verstappen a încheiat pe locul 5 și a devenit campion mondial pentru a 4-a oară consecutiv. Citeste tot
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
Sa inteleg ca Ferrari este buna doar daca un un neamt pilot. Pacat de Alonso, cred ca innebuneste.