Vettel și Hamilton speră să lupte roată la roată pentru titlul mondial în 2017
Sebastian Vettel și Lewis Hamilton și-au exprimat speranța că vor lupta pentru titlul mondial în acest sezon, ca urmare a victoriei pilotului Ferrari din Australia.
Sebastian Vettel și Lewis Hamilton și-au împărțit perioadele de dominație în Formula 1 între 2010-2015 și, cel puțin până în prezent, nu au avut niciodată oportunitatea de a lupta direct pentru titlurile mondiale pe parcursul unui sezon întreg.
Victoria obținută în Marele Premiu al Australiei îl determina însă pe Vettel să fie încrezător că Ferrari va reuși în acest an să opună o rezistență puternică celor de la Mercedes.
"Hamilton a demonstrat că este unul dintre cei mai rapizi piloți de pe grilă și cu siguranță mi-ar plăcea să avem o luptă echilibrată. Acum se pare că avem monoposturi egale. Sper să rămână așa și apoi vom vedea ce se întâmplă. Evident, este foarte bine să lupt pentru victorie și să lupt împotriva celui mai bun", a precizat germanul.
La rândul său, Hamilton este optimist că va avea parte de dueluri cu Vettel, însă a admis că își dorește ca acestea să fie roată la roată, aluzie la faptul că numărul depășirilor din cursa de debut a sezonului nu a fost prea ridicat.
"În sfârșit am ajuns în ipostaza de a avea o cursă reală. Îmi doresc să luptăm mult mai aproape, dar cred că suntem la un nivel similar. Din punct de vedere fizic și mental va fi solicitant, dar în Formula 1 trebuie să lupți cu cei mai buni și asta te determină să muncești mai mult și să mărești ritmul, iar eu abia aștept asta", a explicat britanicul.
Via Motorsport
-
WickedSick, luni, 27.03.2017 19:07
Este posibil ca cei de la Mercedes sa fi avut probleme cu gumele din cauza ca nu isi mai pot folosi suspensia minune. Ramane de vazut cum vor reusi sa isi rezolve aceasta problema. Sper ca duelul Mercedes - Ferrari sa ramana cel putin la fel strans.
-
goya, luni, 27.03.2017 20:37
bai bine mai, ca o fi motorul ca o fi aerodinamica si cand colo aveam altfel de suspensie?
-
hmm, luni, 27.03.2017 20:39
daca ar fi fost doar suspensia (si acum a ramas Mercedes fara ea) atunci ar fi fost sus si RBR langa Mercedes nu doar Ferrari. dar cum regulamentul tehnic a fost schimbat e greu totusi de stiut cat a contat suspensia aia
-
kimi, marţi, 28.03.2017 03:29
dar poate vedem kimi vs bottas pt primele 2 locuri..
-
#kimi, marţi, 28.03.2017 08:01
pe kini sigur o sa-l gasesti in bodega nr.4 pe pista...4 sau 5-calm
-
Anon, marţi, 28.03.2017 08:29
@Kimi.. duda, gata, intelegem, esti fan kimi... te felicit pentru entuziasm si sustinere, dar e momentul sa o lasam mai moale cu kimi. Da, omul a fost fenomen, da, inca se metine in puncte, dar se vede clar ca, nu mai este la fel de determinat sa castige ceva. Este constant, dar doar atat, in cel mai bun caz, se va batea cu bottas si redbull pentru locul 3.. Cel mai bun caz.
-
Radu, marţi, 28.03.2017 08:52
De abia a trecut o cursa si deja "s-a stabilit" perechea care conteaza ... eu zic sa asteptam, surprizele in F1 sunt nelipsite si de toate felurile.
-
..., marţi, 28.03.2017 10:08
Si Vettel este un fenomen in exprimarea bucuriei la castigarea unei curse,total ridicol si putin lingau .Ar putea cere cateva lecti de la Kimi.
-
., marţi, 28.03.2017 10:58
sefilor le plac lingaii, altfel n-ar mai fi lingaii lingai
-
Hami, marţi, 28.03.2017 13:44
Astia doi își doresc de mult o lupta echilibrata, sa speram ca nu vor mai intra in joc strategiile de la boxe si vor fi lăsați sa se întreacă roata la roata asa cum bine vor ei.
-
Radu, marţi, 28.03.2017 14:01
Strategii de la boxe vor fi mereu (din pacate). Ce s-ar fi facut, de exemplu, Schumacher fara Irvine, Barichello sau Massa ? N-am nimic cu omul, am fost fan Schumacher si nu-i contest valoarea, dar, oricum, cei trei amintiti mai sus l-au ajutat; a avut si masina buna, ce-i drept.
-
lol, marţi, 28.03.2017 14:33
Schumacher s-a descurcat foarte bine fara Irvine, Barichello, Massa. Acum sa fim seriosi, strategia lui Schumacher (sau Ross Brawn) insemna timpi foarte rapizi fara de care strategia n-ar fi functionat. Irvine, Barichello sau Massa nu au vreun merit in asta. Si in general, Schumacher castiga singur campionatul. Mult mai mult a fost folosit Massa in perioada Alonso. Din cauza lipsei testelor Massa a cam fost sacrificat sa testeze in cursa.
-
Radu, marţi, 28.03.2017 14:36
eu sunt fan Alonso, nu-i contest valoarea DAR (...) a avut noroc ce-i drept cand a castigat, plus masina (lucru dovedit de fisichella) si ma cam oftic ca nu are destul curaj sa mearga la o echipa buna
-
Radu, marţi, 28.03.2017 14:57
Mai Radu, si eu sunt fan Alonso dar, pe undeva, nu-mi place ca a preferat o caruta de bani decat sa schimbe echipa (probabil ca posibilitati au fost). Cum am mai spus, sper ca japonezul s-o rezolve odata si sa-l vedem pe Alonso macar in Q3.
-
Radu, marţi, 28.03.2017 17:25
pai mai bn o caruta de bani decat bani putini si titlu tot ba ca il ia amicul lui, Hamilton. Desigur, raman fanul lui, asa cum esti si tu fanul lui Schumacher :)
-
kimi, marţi, 28.03.2017 20:49
din cate imi amintesc, schumi lua bataie mai des de la rosberg decat alonso de la button. :/
-
WickedSick, marţi, 28.03.2017 21:03
@hmm Pai stai putin ca Red Bull e in aceeasi barca cu Mercedes. Ambele echipe nu-si mai pot folosi suspensia pentru ca FIA a decis ca e ilegala. Ferrari se astepta sa fie interzisa si de aia nici nu s-au complicat cu ea. Nu e exclus ca Red Bull sa sufere mai mult decat Mercedes din cauza suspensiei chiar daca au declarat ca nu le afecteaza performanta monopostului. Pai daca nu le aduceau nici un avantaj de ce o mai foloseau? Mercedes se foloseau de suspensie pentru a face monopostul mai stabil in curbe. Daca a devenit mai instabil e normal sa le pape gumele mult mai repede. Red Bull a folosit-o pentru a obtine alte avantaje chiar daca nu recunosc. Ar mai fi o chestie.. suspensia monopostului e o componenta critica.. ei si-au "construit" pachetul stiind ca se vor folosi de suspensia respectiva, daca trebuie sa o inlocuiasca cu alta de tip standard sa zic asa, pai unele componenente de pe monopost s-ar putea sa nu mai dea acelasi randament, din cauza ca monopostul reactioneaza diferit. Nu le duc eu grija celor de la Red Bull, oricum sunt campioni cand vine vorba de dezvoltare in timpul sezonului, ca sa nu mai zic de portite care duc in zona gri a regulamentului. Cat despre Mercedes, poate mai fac un test cu Pirelli daca problema persista :)
-
kimishor, miercuri, 29.03.2017 16:27
kiminion o sa se bata si el...dar nu pentru doi sau trei ci cu Alonso...pe acolo este...dar nu ca este Alonso slab...doar ca are mototaietoarea ca masina de F1
Citeste si
-
F1 TOP | luni, 25 noiembrieFormula 1: George Russell, victorie în Las Vegas. Max Verstappen cucerește al 4-lea titlu consecutivGeorge Russell a câștigat Marele Premiu din Las Vegas după o cursă dominată de pilotul britanic. Totodată, Max Verstappen a încheiat pe locul 5 și a devenit campion mondial pentru a 4-a oară consecutiv. Citeste tot
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
finala: Anglia - Germania