General Motors are un nou logo. Acesta anunță 30 de noi modele electrice
General Motors a dezvăluit noul său logo, renunțând la cel actual, care a fost folosit pentru aproape jumătate de secol. Noul Logo vine la pachet și cu un nou plan de electrificare.
În săptămâna care tocmai s-a încheiat, am avut ocazia de a face cunoștință cu noul logo Kia. O alegere controversată pentru cei mai cârcotași, un semn clar de evoluție, cel mai probabil către un viitor tot mai electrificat. Nu doar sud-coreenii gândesc astfel, ci și americanii.
Avem parte de un nou logo. De data aceasta este vorba despre noul logo al conglomeratului american General Motors. După aproape jumătate de secol de activitate, logo-ul actual al General Motors este scos la pensie. Locul său este luat de un logo nou, digitalizat, care anunță și o nouă strategie de marketing, botezată „Everthing In”.
„Sunt momente în istorie când totul se schimbă. Suntem de părere că ne aflăm într-un punct de cotitură în adoptarea vehiculelor electrice de către marea masă a populației. Mai mult ca niciodată, compania noastră are soluțiile, capacitate și tehnologia de a le oferi tuturor o mașină electrică. Noua identitate de brand și noua campanie reflectă asta”, a declarat Deborah Wahl, directorul departamentului global de marketing General Motors.
Deși păstrează forma generală a vechiului logo, literele au fost schimbate. Ele încearcă să evoce „un cer senin, al viitorului în care emisiile vor fi zero”. De asemenea, litera „M” face referire la platforma Ultium, cea care aduce baterii cu o tehnologie nouă, în diverse forme, cu diverse tipuri de încărcare. Practic, o platformă scalabilă pentru vehicule prietenoase cu mediul, așa cum am văzut și în cazul altor producători.
De asemenea, noua campanie de marketing „Everything In” își propune să aducă noi clienți brandului, acei clienți doritori de mașini electrice. Ea presupune și lansarea a 30 de modele noi, 100% electrice, sub diferite branduri ale conglomeratului General Motors, până în anul 2025.
via General Motors
pam pam