Prețuri Tesla Model S în România: versiunea de peste 1100 de cai putere costă 150.000 de euro

Publicat vineri, 14.05.2021 11:57 de Alexandru Monenciu

Tesla anunță deschiderea unui Design Studio online în România. Cu această ocazie, constructorul american de automobile a publicat și prețurile lui Model S, aferente țării noastre.

La începutul acestui an, Teslounge, o companie specializată în finanțare auto, a deschis în România un showroom dedicat exclusiv modelelor Tesla.

Acum, însuși producătorul american de automobile a anunțat lansarea unui Design Studio online în țara noastră. Prin intermediul acestuia, clienții pot configura și comanda  Model X, Model 3 și Model S.

În plus, Tesla va deschide un service în București, în cursul acestui an. Mai mult, americanii au deja două stații Supercharger în România, la București și Timișoara, iar pe viitor vor mai deschide alte trei stații suplimentare.

Revenind la Tesla Model S, sedanul 100% electric este disponibil în trei versiuni: Long Range, Plaid și Plaid +.

MOTOR
PUTERE


Tesla Model S
PREŢ
(€ cu TVA)
 Autonomie (km)    
Performanțe
       (0-100 km/h)             
Preț cu TVA și stimulent Rabla Plus disponibil, incluzând taxă pentru destinație și întocmirea documentelor, în valoare de 980 EUR
 

 Dual Motor
Baterie 95 kWh 


670 CP


89.990 663  3.2 s 81.970
Tri Motor
Baterie 95 kWh

1.033 CP


119.990 628 2.1 s 111.970
Tri Motor
Baterie 120 kWh

1.100+ CP

149.990 837 <2.1s 141.970

Cel mai accesibil Model S pornește în România de la 89.990 de euro. Versiunea Long Range, căci despre ea este vorba, este echipată cu două motoare electrice (tracțiune integrală), atinge 100 de km/h în 3.2 secunde, are o viteză maximă de 250 km/h, iar autonomia estimată de producător este de 663 kilometri. Acumulatorul are o capacitate de 95 kWh.

Modelele Tesla pot fi achiziționate și prin intermediul programului Rabla. În acest caz, prețul unui Model S Long Range este de 81.970 de euro.

La o stație Supercharger de 250 kW, trebuie să aștepți 15 minute pentru o autonomie de 322 de kilometri.

Paleta de culori include cinci nuanțe: Alb Pearl (standard), Negru Solid, Argintiu Midnight Metallic, Albastru Deep Metallic și Roșu Multi-Coat. Clienții au la dispoziție două variante de jante: cu diametrul de 19 inch (standard) și de 21 de inch.

Funcția Autopilot este opțională și costă 3.800 de euro. Aceasta include navigarea cu Autopilot, schimbarea automată a benzii, parcare automată și Summon.

Pentru Full Self-Driving trebuie să plătești în plus 7.500 de euro. Aceasta include toate funcțiile Autopilotului de bază și ale Autopilotului avansat, iar pe viitor Model S va putea fi comandat și cu un sistem de conducere automată pe străzile din oraș.

Livrările pentru Tesla Model S vor începe în al patrulea trimestru al acestui an, sau în prima parte a anului viitor.

Tesla Model S vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Tesla Model S
Long Range
670 663 3.2 89.990

Porsche Taycan
Performance Battery

408 431 5.4 88.412
Audi e-tron GT
60 quattro
476 487 4.1 101.453
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Tesla

  • Seriff, vineri, 14.05.2021 12:02

    Hai Edikk sari cu banu

  • inexorabil, vineri, 14.05.2021 12:11

    Eh, preţuri de aprozar. Lui Emetikkk îi încape în penar (macheta). Oricum, în regim SH va fi mult mai valoroasă (sentimental) şi, totodată, va constitui un chilipir (care le va stârni oroare samsarilor şi, implicit, lui coca&piţ).

  • inexorabil, vineri, 14.05.2021 12:17

    Gata, m-am hotărât: îmi iau o Tesla! Dar voi specifica vânzătorului: “Să fie model S!”. Într-adevăr, când voi privi coada, voi vedea pe ea incrustată litera S.

  • Kirotractor, vineri, 14.05.2021 12:32

    Dacă era limitată la 180 km/h poate puneam și io botu”. Plus că televizorul din bord n-are gaică de pus pe perete-n casă, iar la dilăr mi-au zis că Elon poate să-mi dea VOTA (Verboten-Over-The-Air) dacă-i răspund ceva nasol pe Twitter. Acu serios, tot nu mă dumiresc de ce trebuie să subvenționez cu 10K € din taxe (nu doar eu, ci și băbuțele paupere) diverși pseudo-ecologiști care pot cheltui +80 de mii pe așa ceva?!

  • Elon Tantar, vineri, 14.05.2021 13:03

    Mi-a zis mie un prieten frumos si liber ca vrea spitale,nu catedrale. De cand avem cate un spital la fiecare 2 locuitori si am depasit cu mult Elvetia la nivelul de trai si venituri,nu inteleg ce e cu mirarea unora in legatura cu Teslele de 100 000e subventionate din banii tuturor cu cate 9000euroi de caciula de teasta de ecologist,bani luati si de la aia fara dinti in gura,inclusiv din banii alora care nu sunt primiti la fisc sa-si plateasca darile deoarece n-au botnita pusa regulamentar pe botic.

  • Mihai, vineri, 14.05.2021 13:18

    Comenteaza lumea, se agita, dar nimeni nu pomeneste NIMIC de variantele germane prezentate ca si concurenta? Vai, dar cum asa, la acelasi pret sau mai mic decat Porsche sau Audi sa aiba performante mai bune??? Acum inteleg si de ce ii pun germanii bete in roate pentru deschiderea noii fabrici. Germanii au rasturnat si Loganul ca era o optiune mult mai buna ca un VAG sh obosit, dar masina noua cu garantie. Hai ca m-am suparat si eu pe Elon Musk ca are reduceri la masinile electrice. Nu sunt suparat si pe BMW, Audi, Mercedes, ca astea sunt germane si e normal sa aiba reduceri si sa inchida Europa ochii la DIESELGATE :))

  • Iedikkk, vineri, 14.05.2021 13:19

    @Seriff,acum sunt la șourumu Tesla cu pamatuful din pene de struț in mana,te caut eu cum termin de sters praful de pe ele.

  • Seriff, vineri, 14.05.2021 13:23

    @Electrikkk, sa nu uiti sa dai si cu mopul cand termini de sters praful.

  • @Mihai, vineri, 14.05.2021 13:23

    Le injuram si pe ele cu acelasi aplomb,stai linistit,nu discriminam nimic! Mitul masinii nemtesti se transforma global in mitul masinii electrice :)

  • inexorabil, vineri, 14.05.2021 13:40

    Mafioso, iarăşi te închini performanţelor dinamice, bade?! Oare când îţi va intra în sfecla aia lemnoasă certitudinea că “omul nou, cu înaltă conştiinţă (e-)revoluţionară” trebuie, prin prismă (New Age-)principială, să se rupă complet de orice relicvă şi meteahnă a trecutului câh! pe care îl îndrăgesc doar cocalarii cu două clase ca trenul, înfipţii în copaci/stâlpi cu ghermane şi, nu în ultimul rând, inexopixurile absolut delirante mistic. Nu te repezi cu riposta, că-mi fac singur autocritica: jos comunismul/putinismul/talibanismul ortodox!