Primele imagini cu viitorul Jeep Grand Cherokee plug-in hybrid. Debutează în luna august

Publicat vineri, 09.07.2021 09:58 de Alexandru Monenciu

Jeep a publicat primele imagini cu versiunea plug-in hybrid a lui Grand Cherokee. Numele oficial al modelului este Grand Cherokee 4xe și va debuta oficial în cadrul Salonului Auto de la New York din luna august.

Constructorul american de automobile a făcut deja primii pași spre electrificare, odată cu lansarea modelelor Wrangler 4xe și Compass 4xe, adică versiuni plug-in hybrid ale celebrelor modele din portofoliu. În scurt timp, acestora li se va alătura și Grand Cherokee 4xe.

Cu ocazia Stellantis EV Day 2021, Jeep a anunțat planurile sale spre un viitor electrificat și a publicat primele imagini cu noul Grand Cherokee 4xe.

Producătorul de sub umbrela Stellantis nu a dat mai multe detalii, dar a precizat că versiunea plug-in hybrid a lui Grand Cherokee va debuta oficial cu ocazia Salonului Auto de la New York din luna august.

Sistemul de propulsie plug-in hybrid care echipează modelul Compass 4xe este format dintr-o unitate de 1.3 litri, pe benzină, și un motor electric. Clienții pot opta pentru o versiune cu 190 sau cu 240 de cai putere. 

Revenind la planurile Jeep, americanii își propun ca până în 2025 să ofere un cel puțin un SUV electric în fiecare segment. Mai mult, tot până în 2025, Jeep vrea ca 70% dintre mașinile vândute să fie echipate cel puțin cu sistem de propulsie electrificat.

via Jeep

  • Mihai, vineri, 09.07.2021 11:52

    Tot mai bine ii sta langa o statie de motorina decat cu panoul ala solar care ii tine umbra.

  • LOL, vineri, 09.07.2021 12:27

    Pai cred ca daca e numai panoul ala iti trebuie vreo 3 luni sa incarci bateria. Reclama pentru persoane fara educatie tehnica.

  • mircea badea, vineri, 09.07.2021 18:33

    fara putori dizal! panoul ala incarca statia, nu masina.

  • UnAlex, vineri, 09.07.2021 18:43

    Ma bag si eu ca musca dar un sistem ca cel din poza ar asigura capacitatea pentru o incarcare completa in approx 15 ore, energie stocata intr-o baterie interna. Acea baterie apoi transfera energia acumulatorilor din masina in 2 ore max, daca e cu incarcare rapida. Si asta pentru o autonomie de 3-400km. Nu vad unde e minciuna?

  • DoiAlecsi, vineri, 09.07.2021 19:44

    Adica stai 15 ore ziua si umbli noaptea sau varianta 2 (cum zici tu) cu baterie (inca o baterie!!!!!!) incarci o zi intreaga, vine o masina incarca si dupa aia asteptam inca o zi sa se incarce bateria descarcata ca sa incarcam a doua baterie (de la masina) de la prima. Ha ha ha ha, Ce aberatie. Adica sunt acum necesare 2 baterii pentru o masina? Curat eficient coane Alexule. Ce e mai nasola? minciuna sau prostia?

  • UnAlex, vineri, 09.07.2021 22:53

    Este acelasi principiu de functionare precum un power wall domestic sau un power bank pentru telefonul mobil. Hai ca e usor sa faci pe interesantul, mai greu sa intelegi conceptul dar pana la urma te prinzi.

  • @DoiAlecsi, sâmbătă, 10.07.2021 09:04

    Pai nu e mai complex procesul de rafinare? Sau tu vezi doar partea ca te duci la pompa si torni motorina in rezervor? Adica extractia titeiului, rafinarea, transportul la benzinarii nu costa oare mai mult? Intreb si eu ca nu ma pricep, dar poate tu ai in curte direct izvor de motorina :)) Deci sa iei in calcul cat se polueaza pentru a extrage petrol, apoi pentru a rafina si apoi , ca sa vezi chestie: tirurile alea care iti aduc tie motorina la pompa consuma si ele motorina si polueaza intr-o veselie. Deci consumi motorina ca sa alimentezi cu motorina, ce aberatie si asta, bine stiu ca nu se vede decat partea cu bateriile, ca ele sunt nasoale, nu uleiul ala schimbat mereu si completat ca mananca Passatul 2,0 Bluemotion intr-o veselie.

  • unalex douabaterii, sâmbătă, 10.07.2021 22:14

    pai bine măi telijentu lu pește felicitări. Ai reușit să-l detronezi pe Edik, geniul siteului. Acum ai nevoie de 2 baterii, nu una. Eficient și economic și mai ales foarte ecologic. Bravo, ai luat Nobel pentru cea mai măreață idee economică. De acum vei fi cunoscut ca unalex douăbaterii. Acum spune-ne și nouă ce mașină aveți maestre. ce marcă și ce model folosesc geniile ca dvs.? Felicitări încă odată, cred ca Edik moare de ciudă. Două baterii, ha ha ha. De unde ieșiți măi? Mama ecomarxiștilor e mereu gravidă.

  • UnAlex, duminică, 11.07.2021 09:52

    Domnule Tatra Petarda, eu am cont cu profil (spre deosebire de alti troli), deci informatia despre ce conduc este relativ usor de obținut. Nu am zis niciodata ca as fi vreun fan înrăit al masinilor electrice, chiar mi se pare ca hibridele sunt momentan compromisul optim intre emisii scazute si autonomie. Dar trendul general e clar spre electrificare, tehnologia bateriilor fiind singura care ingreuneaza acest proces de tranzitie. Ar fi si culmea sa nu fie asa, din vreme ce energia solara, eoliana si a mareelor sunt practic inepuizabile. Eu incercam sa explic nucii lu' matale cum functioneaza acea statie cu panouri solare, atat. Am inteles că n-am de fapt cui asa ca te voi lăsa in pace.

  • Tatraurs, duminică, 11.07.2021 16:12

    @Domnu' Alex, daca cu mine credeti ca va certati sunteti intr-o eroare.

  • unalex două baterii, duminică, 11.07.2021 19:16

    păi coane! esti mincinos. Iata ce scrie în contul tău de profil: CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat TOP MASINI Nespecificat lasă gargara și spune ce mașină ai. Uite eu am o banală octavia 2,0TDI adică nici prea prea nici foarte foarte. Tu ce ai jeniule? că văd că dai lecții pe aici.