Arma britanica anti-Veyron: 1500 de cai putere!

Publicat miercuri, 23.04.2008 19:07 de Mircea Meșter

Britanicii de la Keating vor dezvolta un model de serie cu 499 de cai mai puternic decat Bugatti Veyron. Numele sau: TKR.

Suprematia lui Bugatti Veyron este amenintata de garajele britanice. O marca din Anglia care produce modelele manual intr-un hangar britanic, Keating, a anuntat ca va produce in serie doua noi supercaruri, performantele unuia dintre ele urmand sa depaseasca lejer ceea ce poate face Veyron. Vorbim despre SKR si TKR, primul un model destinat exclusiv strazii, al doilea o masina de lupta pe circuit si pe strada cu performante incredibile.

Cele doua modele se bazeaza pe aceeasi platforma, urmand sa poata fi comandate atat in versiune cu caroserie din fibra de sticla, cat si in varianta din fibra de carbon. Motoarele disponibile vor fi in numar de doua: unul de 6.0 litri, altul V8 de 7.0 litri, ambele urmand sa dispuna de versiuni aspirate normal sau turbo. Transmisia va fi efectuata, catre puntea spate, printr-o cutie cu cinci trepte de origine Porsche. Plaja de puteri va varia intre 404 si 656 de cai putere pentru SKR, urmand ca TKR sa dispuna de un motor twin-turbo care va duce valorile puterii la cote incredibile: 1500 de cai.

Modelele vor intra in productie efectiva la sfarsitul acestui an, comenzile fiind deja deschise.

via | Motor Authority 

  • mine, miercuri, 23.04.2008 21:00
    Oare?...

    E o chestie si asta... oricum m-am saturat de Bugatti, vreau altceva :P

  • noname00, miercuri, 23.04.2008 21:01

    Bugatti Veyron are un motor W16 de 8.0 litri, nu de 6.0

  • ALX CT, miercuri, 23.04.2008 22:23

    Poate doar la nr. de CP o sa i'l depaseasca ca in rest nu vad alte date gen acceleratie viteza maxima etc.deci asa zisi "detronatori" ai Veyron-ului sunt inca vorbe,nu sunt fan Veyron as prefera lejer Lambo dar trebuie sa recunoastem ca pana o sa apara un adevarat concurent al Veyro-nului o sa mai treaca mult timp asa ca ....mai asteptam.

  • M3, joi, 24.04.2008 11:11

    @ALX - gandeste-te cam ce inseaman 1500 de cai pe o caroserie din fibra de carbon, sau mai ales fibra de sticla. O masina super usoara cu o putere fantastica. Ramane de vazut cum o sa se descurce doar cu tractiune spate...Oricum eu zic ca se anunta un duel interesant.

  • Dukat, joi, 24.04.2008 11:44

    Af mai fi interesand de stiut si consumul celor doua versiuni.

  • eu, joi, 24.04.2008 11:49
    toteu

    Veryon am citit pe un site din greseala, ca are 112L/100km cu pedala la pamant, nu stiu cat de adevarat...

  • nemtalau, joi, 24.04.2008 11:54
    la ce foloseste?

    inca un lucru inutil. la ce foloseste 1.5KCP? decoleaza undeva?cica le pasa de natura......

  • magellan, joi, 24.04.2008 12:04
    putere?!

    puterea?! nu foloseste la nimic? puterea este un fenomen foarte ravnit de foarte multa lume, dar mai intai de toate este un duel al constructorilor care genereaza castigatorului tot..... putere. Cam asa se explica situatia de mai sus. Natura.... la gara...

  • Eugen, joi, 24.04.2008 12:06
    Ce articol stupid...

    Domnilor "redactori" nu ma intereseaza acest gen de stiri care nu folosesc la nimic. Fiti mai realisti domnilor ca altfel va pierdeti cititorii.

  • Vlase, joi, 24.04.2008 12:08
    Transmisia

    Ma intreb oare transmisia va face fata? Chiar daca e de origine Porsche, eu cred ca o transmisie in 5 rapoarte e cam slabuta...si Dacia 1310 are 5 viteze :)))Motoare de 1500 de CP s-au mai facut si se vor mai face, dar numai pt competitii...nu prea vad rostul la astfel de masini...nici chiar in Germania, INSA...parca vad ca se gaseste vreun roman manelist sa apara cu asa ceva...ca doar trebuie sa arata la dusmani ca e cel mai tare... :P

  • eu, joi, 24.04.2008 12:23
    ...

    @Eugen...pe tine poate nu te intereseaza,pe unii dintre noi intereseaza asa k nu te mai trezii tu cu comentarii de genu"ce articol stupid"...stai tu linistit ca nu va pierde automarket.ro cititorii ;)...pacat ca site-ul imi place,dar sunt multi useri care comenteaza aiurea,la fiecare stire gasesc comentarii de genul...

  • Creve, joi, 24.04.2008 12:29
    Cam proasta investitia

    Avand in vedere ca marii constructori cauta sa faca masini ecologice si cu consum cat mai mic, englezii vin cu masini puternice si consum imnesc. avand in vedere ca se cam termina combustibilul si devine tot mai scump consider ca e o investitie proasta. Plus de asta... la ce iti folosesc 1500 CP?

  • ioco, joi, 24.04.2008 12:53
    cu ce?

    probabil or sa puna motor de avion ca sa scoata 1500CP

  • flexus, joi, 24.04.2008 12:59
    pt Creve si ceilalti carcotasi

    Pentru cei care intreaba cat consuma si la ce-ti trebuie. Stiti vorba "Cand vulpea nu ajunge la struguri spune ca sunt acri". Iar pentru cei la care nu se aplica vorba: sunt multe lucruri pe lumea asta care nu au nici o valoare pentru unii si sunt lumea pentru altii. Nu mai comentati aiurea si respectati realizarile altora in alte domenii decat cele care va intereseaza pe voi.

  • sfera96, joi, 24.04.2008 13:10
    pirelli

    power is nothing without control

  • groparu, joi, 24.04.2008 13:41
    O masina senzationala

    E o idee mareata...daca intr-adevara se realizeaza si nu vad de ce nu ar fi asa,o sa fie ceva foarte interesant...pt o masina de "serie" evolueaza,deoarece incep europenii sa scoata motoare mai mici , putere mai mare ... eu am ramas perplez cand am vazut cum pot japonezii sa scoate dintr-un motor de 2.0 l de evo 6 1014 CP ... dar nu era o masina de serie...se pare ca usor usor incep si europenii sa vada partile destepte ale fratilor de peste ocean,care ... tot respectu' - sunt geniali

  • FanBoy, joi, 24.04.2008 13:50
    Consum si poluare...

    Voi glumiti cand va legati de consum si poluare? In primul rand, daca ai bani de asa masina, ai bani si de benzina. In al doilea rand, cand e vorba de 50-100 masini facute cu specificatiile astea, e stupid sa compari cu un milion de masini obisnuite. E clar ca toate masinile hibride cumulat vor polua mai mult decat astea. Deci nu e un argument.In rest... Veyron nu mi-a placut niciodata ca design [nu contesta nimeni performantele tehnice].Eu zic sa stam linistiti si sa vedem cum o sa se prezinte. Si mie mi se pare stupid sa ai doar tractiune spate la puterea asta.Cheers ;)

  • Alex, joi, 24.04.2008 13:52
    dadada

    Tot respectul pt. rnglezi , articol interesant,....Ma intreb insa la ce foloseste o astfel dew masina ?Pt. ca dac e sa mergi de la Romana pina la Unirii..........

  • nice, joi, 24.04.2008 14:12
    nice

    daa.. toate verbele la viitor.. sa vedem faptele... si modelul final ;)) salut

  • ion, joi, 24.04.2008 15:05
    ...

    avioane

  • ..., joi, 24.04.2008 17:30
    ...

    rachete :))

  • Geo, joi, 24.04.2008 18:18
    Domnilor, nu se mai poate, da ?!

    Citat: Domnilor "redactori" nu ma intereseaza acest gen de stiri care nu folosesc la nimic. Fiti mai realisti domnilor ca altfel va pierdeti cititorii.Daa, daa, de ziua mea (de ieri), va rog dati-mi mai mutle stiri despre turbopropulsorul Renault 1.5 dCi de 78 CP si cuplu fara numar. Ce e si cu V8-urile astea ? Azi sunt, maine nu mai...in schimb 1.5 dCi va fi mereu

  • nivea, joi, 24.04.2008 19:08

    daca mai bagati reclame de genul asta (care practic nu te lasa sa citesti nimic si nici nu se pot opri) o sa va imbogatiti!

  • mmm, joi, 24.04.2008 21:47
    !@#@

    Ma doare undeva de aia care tin suprematia! nu intereseaza pe prea multi masinile astea care dupa parerea mea sunt frumoase dar in realitate sunt adevarati monstrii!! (prefer un mercedes :d)

  • ioo, joi, 24.04.2008 23:41
    dap

    OAAA super o sami cumpar....un breloc

  • 7thRaven, vineri, 25.04.2008 00:23
    Motor W ? o.O

    Noname, cum vine motorul W? Ca nu inteleg... =))

  • tiger rr, vineri, 25.04.2008 18:59
    de stiut

    sunt multe masini care pot bate cu usurinta Veyronul dau si 3 exemple la cai putere...SSC ULTIMATE AERO TT motor 6349cmc si 1183 caiBRISTOL FIGHTER T motor 8000cmc si 1012 cai Koenigsegg CCXR motor 4700cmc si 1004 caisi Caparo T1 scoate 2.5 0-100km\h si are doar 575 de cai

  • Kostynson, vineri, 25.04.2008 19:54
    O inlocuire benefica

    Cred ca in loc de aparate de agest gen de comprimat distante mai mult sau mai putin reale si eficiente, dar care se adreseaza unei mici (foarte mici) categorii de cititori, mai repede ar fi mers un concurs de design care ar fi sporit de cateva ori numarul vizitatorilor (si nu numai) pe site... Iar numele Automarket ar fi avut mai mult de castigat... Parerea mea!

  • contra, vineri, 25.04.2008 22:25
    Veyron nu inseamna numai 1001 cp

    nu sunt fan Veyron, dar fratiolor, Veyron, masina studiata foarte mult, nu inseamna numai 1001 cp , ci o masina DE SERIE , care sa tina ani de zile (cu aceeasi cutie de viteze, cu acelasi motor, nu ca la F1) care sa se ajute de acei caluti pentru a scoate performante (400 km/h, 2 si ceva sec - 0 - 100 km) in conditii de siguranta, fara sa decoleze (s-au chinuit mult ca sa faca masina sa nu decoleze si totusi sa ajunga la vit aia), fara sa iti fie frica ca o sa crape ceva si totusi sa poate fi omologata pt strada. Stiti cati ani a fost studiata cutia de viteze pt Veyron sau aerodinamicitatea? Ati vazut cate radiatoare sunt pe motorul W16? (plus ca motorul nu e acoperit) .. deci nu e suficient sa vii cu o masina oarecum normala si sa-i bagi xxxx cp.

  • Malefique, sâmbătă, 26.04.2008 08:50
    TKR

    Thooooamne......tentativa aia....este mai urata ca limba rusa si foamea din '49 la un loc.... cat despre 1500 CP....depinde din ce unghi privasti chestia.... pe laga un Muscle Car American chestia aia paleste....defapt tentativa de masina

  • eu, luni, 05.05.2008 22:37

    oricum asa o masina nu-si are rostul...cine n-are ce face cu banii isi permite, mai bine ar face pomane la tiganii din romania:))daca ar face dacia asa un motor poate ar mai gasi clienti totusi veyron e preferatul meu si :P

  • Andrei, joi, 21.03.2013 11:49

    si tu esti tigan,asa-i?=))