Mitsubishi Outlander PHEV se întoarce în Europa de anul viitor

Publicat vineri, 10.03.2023 11:40 de Alexandru Monenciu

Constructorul japonez de automobile anunță debutul noului Outlander PHEV pe piața din Europa în 2024. Acest model va fi disponibil și în România.

Recent, Mitsubishi a lansat în Europa noul ASX, iar în toamna anului 2023 mai urmează un model: Colt. Pentru 2024, constructorul japonez de automobile are o altă surpriză pentru clienții de pe Bătrânul Continent.

Este vorba despre Outlander PHEV. Acesta va debuta în Europa anul viitor și va fi disponibil, inclusiv, în România.

Reprezentanții companiei nu au oferit detalii concrete. Au precizat că Outlander PHEV, destinat pieței europene, vine echipat cu a doua generație a sistemului de propulsie plug-in hybrid, tracțiune integrală și Super-All Wheel Control.

Îți amintim că la finalul anului 2021, Mitsubishi a publicat primele detalii despre noul Outlander PHEV, destinat pieței japoneze și americane. Sunt șanse mari ca varianta europeană să nu fie diferită de acestea.

În Japonia și SUA, Mitsubishi Outlander PHEV vine echipat cu un motor de 2.4 litri, două unități electrice și o baterie de 20 kWh. Autonomia în modul pur electric este de până la 87 de kilometri, ciclul WLTP.

Capacitatea bateriei a crescut cu 6.2 kWh, iar motoarele electrice dezvoltă cu 40% mai multă putere, comparativ cu vechiul model.

via Mitsubishi

  • Dutz, vineri, 10.03.2023 17:45

    Cumva au reușit sa-i distrugă fața ceva incredibil… in rest ce sa mai zic ditamai namila si prostia ca-i si PEHV, adică sa mai care niște kg inutile de baterie.

  • adig01, luni, 13.03.2023 08:05

    @dutz o fi "ditamai" dar macar i-au pus un motor măricel - comparat de exemplu cu 1.5 de la Xtrail. Vechile modele aveau un consum decent.

  • Dutz, luni, 13.03.2023 19:21

    De acord cu motorul… dar nu-o văd ca mașină “de oraș” așa ca la ce-i bun un PEHV in cazul asta? cam greu de explicat in cifre.

  • Banditos, luni, 13.03.2023 23:05

    E numai buna pentru commute pentru cei ce pot incarca acasa si/sau la serviciu. Apoi in WE poti merge si la un pescuit. Nu inteleg de ce o astfel de magaoaie (indiferent de marca sau motorizare) poate fi privita ca "masina de oras". Adica era ok, daca era pe benzina sau motorina nu? Atunci, da, se califica la "masina de oras"....Pfff